quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
leuke meid die met kort haar. Knap gezicht zonder make up
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Leuke meid?! In wat? Tufyssaai zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
nu dusquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Morgen weer een dag![]()
Maar er is plek voor nog een stel....
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leuke meid?! In wat? Tufyssaai zijn?
Is pas 1x gebeurd in maanden dat er 2 daters op zelfde geslacht vielen.quote:
“Als m’n moeder zegt dat iets stom is, dan vind ik dat automatisch ook”quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leuke meid?! In wat? Tufyssaai zijn?
liefquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Als m’n moeder zegt dat iets stom is, dan vind ik dat automatisch ook”
quote:
een coltrui zegt ook niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Zie je wel, gewoon hetero, stelletje zolderkamerneaderthalers.
Ze hebben het zo door onze strot geduwd, dat we niet anders verwachtenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Lachen!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn God zeg. Gorinchem waar ligt dat.
Waar ligt Leiden?
Deze twee
Limburgse lesbie had ook een jongen. Deze jongen weet het gewoon nog niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Haar tafelgenoot lijkt al aan de pep te zitten. Die ogen en mond.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
die vrouw haar hamster bovenin kan wel wat pep gebruiken
[ afbeelding ]
Haha. Nu je het zegt. Lijkt wel een beetje.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:07 schreef Bugno3 het volgende:
Krijg Steven Berghuis-vibes bij deze jongen. Ook bipolair denk ik.
ja ben je orthodontist?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Ik wil dat meisje telkens een beugel aanpassen.
Mariah Carey rondom Dream Lover.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:12 schreef Pino112 het volgende:
Dit kapsel kan echt niet. Zo teringveel haar.
Wat leuk! Bedanktquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:56 schreef Poefbank het volgende:
Ons Mark
https://www.ad.nl/almelo/(...)tv-kijkers~af994e04/
Die 'ene' hamburger zeker.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:39 schreef okselzweet het volgende:
Zou wel een stevige big mac eten met deze chicka.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Die kerel is zo’n type dat 17 jaar getrouwd is met een vrouw, en er dan achterkomt dat hij homofiel is. Misschien nog wel aan het eind van deze date.
Dus je wilt niet leren zeilen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Sodemieter op met je gezeil zeg, opdringerige vervelende man.
Duidelijk. Knie.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:42 schreef Rickocum het volgende:
Hou oud is zij en waarom loopt ze zo vreemd.
40quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:42 schreef Rickocum het volgende:
Hou oud is zij en waarom loopt ze zo vreemd.
Ik heb er wel eens over nagedacht, nou je het zegt. In maart 1995 dacht ik dat.quote:
Echt? Oh die had ik veel ouder geschat.quote:
Lekker op de bar dansen en zingenquote:
Treurig.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:47 schreef Kanaroe het volgende:
Mein gott, 2 19-jarigen met zulke zware oudertoestanden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |