abonnement Unibet Coolblue
pi_198414777
Het Laatste nieuws:

Februari 2021: Samantha heeft een relatie met Goudse Gilly, die ook de vader van Angelo blijkt schijnt te zijn

Overigens had Samantha op 15 november, terwijl ze in het ziekenhuis was om de bevalling af te wachten deze opvallende tekst nog geplaatst:




Oud nieuws
SPOILER: September 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: April 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Juli & Augustus 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: December 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: april 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: september 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: december 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Januari 2021:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY

Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse Gilly

SPOILER: Exen aka de ware
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer een nieuw deel :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 10-03-2021 16:19:28 ]
  Spellchecker dinsdag 9 maart 2021 @ 19:39:12 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198414827
#TT ^O^
#OP een relatie met Goudse Gilly, die ook de vader van Angelo blijkt schijnt te zijn ^O^
pi_198414891
Tis stil op der insta.
pi_198414913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 19:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tis stil op der insta.
Het is nog maar dinsdag, de katers van het weekend duren tot donderdag
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198415151
Is die hand er nou af bij Michael? Of zou het een stunt zijn?
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:21:35 #6
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198415685
Deze reactie staat onder de vuurwerkpost

pi_198415886
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:21 schreef amaranta het volgende:
Deze reactie staat onder de vuurwerkpost

[ link | afbeelding ]
Het meisje in de prinsessejurk 😀
pi_198416015
Ik vind dit topic complex, het gaat zo snel, ik kan het niet meer combineren met mijn baan en gezin ;( ;(

Sorry Barbie
Alius aliud dicit
  dinsdag 9 maart 2021 @ 20:56:41 #9
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198416321
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 20:34 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Het meisje in de prinsessejurk 😀
Bonus dochter....
  dinsdag 9 maart 2021 @ 21:10:33 #10
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_198416649
Hij heb een updeet.

In z'n oruh zit een zuis dat wil je niet wetuh en hij heb al z'n vingers nog en het is alleen maar wat opgezwolluh.


Ik vind het bijna jammer dat het zo goed is afgelopen :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_198417049
Hofleverancier bij jeugdzorg. Geen woord aan gelogen..
pi_198417091
quote:
88s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:10 schreef Vlinder het volgende:
Hij heb een updeet.

In z'n oruh zit een zuis dat wil je niet wetuh en hij heb al z'n vingers nog en het is alleen maar wat opgezwolluh.


Ik vind het bijna jammer dat het zo goed is afgelopen :@
Bijna? Als die documenten van laatst over zijn zoontje waar zijn, mag hij wel wat missen hoor. :X
pi_198417964
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bijna? Als die documenten van laatst over zijn zoontje waar zijn, mag hij wel wat missen hoor. :X
Welke documenten?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198419226
quote:
88s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 21:10 schreef Vlinder het volgende:
Hij heb een updeet.

In z'n oruh zit een zuis dat wil je niet wetuh en hij heb al z'n vingers nog en het is alleen maar wat opgezwolluh.


Ik vind het bijna jammer dat het zo goed is afgelopen :@
Wie steekt er op dinsdagmiddag een rookkanon af? En wie verwart een rookkanon met “echt” vuurwerk?
pi_198422744
Goede TT
pi_198422977
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 22:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Welke documenten?
Die papieren van Jeugdzorg die op Samanda's Insta gestaan hebben (volgens haarzelf was ze gehackt)
Waarin Naoom en Méék werden afgeluisterd ivm dat lopende onderzoek naar nepmerk kleding
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_198428216
Ik was jullie een poosje kwijt. Snap er helemaal geen zak meer van... Wat een zootje zeg!
  Spellchecker woensdag 10 maart 2021 @ 15:37:51 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198428520
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 19:39 schreef maily het volgende:
#TT ^O^
#OP een relatie met Goudse Gilly, die ook de vader van Angelo blijkt schijnt te zijn ^O^
@Ole ? @Deisyy ?
  Spellchecker woensdag 10 maart 2021 @ 15:39:34 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198428545
quote:
5s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:19 schreef soapie het volgende:
Ik was jullie een poosje kwijt. Snap er helemaal geen zak meer van... Wat een zootje zeg!
Zie #277 van het vorige topic :+
pi_198429060
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:39 schreef maily het volgende:

[..]

Zie #277 van het vorige topic :+
Maakt het er niet veel beter op... :D Toch maar eens even tijd maken om alles terug te lezen. c_/
  Spellchecker woensdag 10 maart 2021 @ 16:09:20 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198429070
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:08 schreef soapie het volgende:

[..]

Maakt het er niet veel beter op... :D Toch maar eens even tijd maken om alles terug te lezen. c_/
Succes c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/
pi_198429131
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 16:09 schreef maily het volgende:

[..]

Succes c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/
Thnx! Zal het nodig hebben! :P
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 maart 2021 @ 16:20:08 #23
22592 crew  Ole
pi_198429303
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 15:37 schreef maily het volgende:

[..]

@:Ole ? @:Deisyy ?
^O^
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198437065
https://www.ditjesendatje(...)-liefdevolle-ouders/

Een onverwachte verzoening: Samantha de Jong (Barbie) en haar ex-man Michael van der Plas hebben hun jarenlange vete bijgelegd. Voor het eerst sinds de vechtscheiding hebben de twee weer goed contact met elkaar.

Samantha doet er alles aan om haar leven te verbeteren. Na een heftige periode waarin haar relatie met Gerrit Meerts op een bruut einde kwam, en ook haar derde kind afgenomen werd door Jeugdzorg gooit Samantha het roer om.

Negativiteit
Aan Story vertelt Samantha dat een nieuwe tijd van verandering is aangebroken. ,,Dat betekent dat ik alle negativiteit uit mijn leven moet bannen,’ vertelt Samantha. ,,Mijn nieuwe liefde Gilly helpt me daar enorm mee. Hij houdt me bij alle foute mensen weg. En ik merk dat ik daardoor zoveel meer rust krijg. Dat is een heerlijk gevoel. Geen stress, helemaal niets.”

Met Gilly kreeg Samantha haar derde kindje, Angelo. De kleine man woont op dit moment niet bij zijn ouders, maar werd door Jeugdzorg uit huis geplaatst. Bekend terrein voor Samantha, die eerder de voogdij over haar twee oudste kinderen, die zij samen met Michael kreeg, ook verloor. Haar dochter Angelina (8) woont gedeeltelijk bij de moeder van Samantha en Michael, en haar zoontje Milano (5) woont full-time bij Michael en ‘bonusmama’ Naomi.

Contact
Ook zorgde Gilly ervoor dat Samantha contact opnam met haar ex-man Michael en zijn nieuwe verloofde Naomi.

,,Er is in het verleden veel gebeurd. We zijn niet altijd even lief voor elkaar geweest. Dat moet over zijn”, bekent Samantha. Zij vindt dat iedereen schuldig is aan de jarenlange ruzies en dat er veel fouten gemaakt zijn.

Toch pleit Samantha voor een gelukkige afloop. ,,Nu pas besef ik dat je mensen een nieuwe kans moet geven. Ook als ze de tweede, of zelfs derde kans verprutst hebben. Hoeveel kansen heb ik wel niet gekregen?”

Samantha zegt het belangrijk te vinden dat haar kinderen ouders hebben die op een liefdevolle manier met elkaar omgaan. ,,Daarom besloot ik dat het geruzie tussen Michael, Naomi en mij definitief over moest zijn.”

Goede ouders
Mede dankzij haar nieuwe liefde heeft Samantha besloten contact te zoeken met Michael en Naomi.

‘We hebben vorige week een goed gesprek gehad. We hebben alles uitgesproken en zijn het erover eens dat onze kinderen liefdevolle ouders moeten hebben die niet ruziënd over straat rollen”, vertelt zij. Ook vraagt zij de vergiffenis van haar kinderen. ,,En ik hoop dat onze kinderen ons vergeven. We moeten er voor hen zijn en zorgen dat ze stabiel opgroeien.”

Het is weer helemaal koek en ei tussen de exen en de nieuwe liefdes. ,,Ik vind dat Michael en Naomi als bonusmoeder dat al heel goed hebben gedaan. Angelina (8) en Milano (5) zijn twee geweldige kinderen en ik vind echt dat Michael en Naomi daar verantwoordelijk voor zijn.”

Kinderbescherming
Samantha vertelt dat het contact inmiddels zo goed verloopt, dat Michael en zij onderling een goede bezoekregeling afgesproken hebben. De Oh Oh Cherso-ster strijdt voor haar kinderen en gooit het roer volledig om.

,,Ik wil me aan alle regels houden en met iedereen, zoals Jeugdzorg en de Raad voor de Kinderbescherming, meewerken. Juist omdat ik in de toekomst een normale omgangsregeling met mijn kinderen wil.’
  Spellchecker woensdag 10 maart 2021 @ 22:49:56 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198437392
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef Aaltje1978 het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)-liefdevolle-ouders/

Een onverwachte verzoening: Samantha de Jong (Barbie) en haar ex-man Michael van der Plas hebben hun jarenlange vete bijgelegd. Voor het eerst sinds de vechtscheiding hebben de twee weer goed contact met elkaar.

Samantha doet er alles aan om haar leven te verbeteren. Na een heftige periode waarin haar relatie met Gerrit Meerts op een bruut einde kwam, en ook haar derde kind afgenomen werd door Jeugdzorg gooit Samantha het roer om.

Negativiteit
Aan Story vertelt Samantha dat een nieuwe tijd van verandering is aangebroken. ,,Dat betekent dat ik alle negativiteit uit mijn leven moet bannen,’ vertelt Samantha. ,,Mijn nieuwe liefde Gilly helpt me daar enorm mee. Hij houdt me bij alle foute mensen weg. En ik merk dat ik daardoor zoveel meer rust krijg. Dat is een heerlijk gevoel. Geen stress, helemaal niets.”

Met Gilly kreeg Samantha haar derde kindje, Angelo. De kleine man woont op dit moment niet bij zijn ouders, maar werd door Jeugdzorg uit huis geplaatst. Bekend terrein voor Samantha, die eerder de voogdij over haar twee oudste kinderen, die zij samen met Michael kreeg, ook verloor. Haar dochter Angelina (8) woont gedeeltelijk bij de moeder van Samantha en Michael, en haar zoontje Milano (5) woont full-time bij Michael en ‘bonusmama’ Naomi.

Contact
Ook zorgde Gilly ervoor dat Samantha contact opnam met haar ex-man Michael en zijn nieuwe verloofde Naomi.

,,Er is in het verleden veel gebeurd. We zijn niet altijd even lief voor elkaar geweest. Dat moet over zijn”, bekent Samantha. Zij vindt dat iedereen schuldig is aan de jarenlange ruzies en dat er veel fouten gemaakt zijn.

Toch pleit Samantha voor een gelukkige afloop. ,,Nu pas besef ik dat je mensen een nieuwe kans moet geven. Ook als ze de tweede, of zelfs derde kans verprutst hebben. Hoeveel kansen heb ik wel niet gekregen?”

Samantha zegt het belangrijk te vinden dat haar kinderen ouders hebben die op een liefdevolle manier met elkaar omgaan. ,,Daarom besloot ik dat het geruzie tussen Michael, Naomi en mij definitief over moest zijn.”

Goede ouders
Mede dankzij haar nieuwe liefde heeft Samantha besloten contact te zoeken met Michael en Naomi.

‘We hebben vorige week een goed gesprek gehad. We hebben alles uitgesproken en zijn het erover eens dat onze kinderen liefdevolle ouders moeten hebben die niet ruziënd over straat rollen”, vertelt zij. Ook vraagt zij de vergiffenis van haar kinderen. ,,En ik hoop dat onze kinderen ons vergeven. We moeten er voor hen zijn en zorgen dat ze stabiel opgroeien.”

Het is weer helemaal koek en ei tussen de exen en de nieuwe liefdes. ,,Ik vind dat Michael en Naomi als bonusmoeder dat al heel goed hebben gedaan. Angelina (8) en Milano (5) zijn twee geweldige kinderen en ik vind echt dat Michael en Naomi daar verantwoordelijk voor zijn.”

Kinderbescherming
Samantha vertelt dat het contact inmiddels zo goed verloopt, dat Michael en zij onderling een goede bezoekregeling afgesproken hebben. De Oh Oh Cherso-ster strijdt voor haar kinderen en gooit het roer volledig om.

,,Ik wil me aan alle regels houden en met iedereen, zoals Jeugdzorg en de Raad voor de Kinderbescherming, meewerken. Juist omdat ik in de toekomst een normale omgangsregeling met mijn kinderen wil.’
Wtf ... ezelgate viert hoogtij en zij kappen ermee?!
pi_198437437
Ach ach, dat is toch hetzelfde riedeltje als bij al haar eerdere liefdes. Dat ze nu rust heeft en het verleden achter zich laat. Het enige verschil is dat ze het nu bijgelegd heeft met Mike en Naoom voor zolang dat duurt.
BonnieandClyde, jeweettoch.
pi_198437480
quote:
17s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:52 schreef praadje het volgende:
Ach ach, dat is toch hetzelfde riedeltje als bij al haar eerdere liefdes. Dat ze nu rust heeft en het verleden achter zich laat. Het enige verschil is dat ze het nu bijgelegd heeft met Mike en Naoom voor zolang dat duurt.
BonnieandClyde, jeweettoch.
Ja precies, dat ze rust heeft door hem (was ook met Gerrit zo). Tot het allemaal te burgerlijk wordt en haar eigen innerlijke onrust weer toeslaat en dan helpt ze het allemaal weer eigenhandig om zeep. Zelfdestructiviteit ban je niet zomaar uit.
pi_198443241
quote:
1s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:49 schreef maily het volgende:

[..]

Wtf ... ezelgate viert hoogtij en zij kappen ermee?!
“Houdt me bij foute mensen weg”

En gilly zelf dan?

Ik vind Angelo er op die nieuwe foto’s trouwens niet goed en ongezond uitzien.
pi_198443823
quote:
Mijn nieuwe liefde Gilly helpt me daar enorm mee. Hij houdt me bij alle foute mensen weg
Wat dit soort mensen altijd over het hoofd ziet is dat zijzelf 'fout' zijn. Altijd wel opvallend dat het altijd ligt aan 'foute vrienden' maar nooit aan henzelf
pi_198444048
Ja, alsof je altijd maar iemand nodig hebt om je bij de foute mensen weg te houden. Als je dat echt wilt en je bent er werkelijk klaar mee, dan doe je dat gewoon uit jezelf.
pi_198444232
Helemaal foutloos geschreven! Daarom was ze zo stil de laatste dagen. Ze was druk met schrijven.

pi_198444294
Nee joh, dat heeft die Mieke Krol gewoon opgesteld. Dit komt echt niet uit Samantha's koker, hoor.
pi_198444303
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal foutloos geschreven! Daarom was ze zo stil de laatste dagen. Ze was druk met schrijven.

[ afbeelding ]
Ja, ze kent het woord mij! *O*

Misschien helpt haar bonusdochter haar wel met schrijven.
pi_198444324
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:27 schreef Aaltje1978 het volgende:
Nee joh, dat heeft die Mieke Krol gewoon opgesteld. Dit komt echt niet uit Samantha's koker, hoor.
Joh! ;)
pi_198444328
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal foutloos geschreven! Daarom was ze zo stil de laatste dagen. Ze was druk met schrijven.

[ afbeelding ]
Dit heeft ze écht niet zelf geschreven.
En ook niet zo laten citeren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_198444350
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:27 schreef Aaltje1978 het volgende:
Nee joh, dat heeft die Mieke Krol gewoon opgesteld. Dit komt echt niet uit Samantha's koker, hoor.
Dit dus :Y
pi_198444388
Wel mooie reclame. Sinds al die tattoo gekkigheid en ons gegraaf op Facebook naar de exen van Gilly heeft Samanda een heleboel nieuwe volgers c.q. haters (waaronder al die kinderloze exen).

Die kunnen vast ook een goede advocaat gebruiken *O*
pi_198444393
Foutje
  donderdag 11 maart 2021 @ 13:35:43 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198444399
Stap 1. Verwijder je instagram account of plaats niet steeds debiele foto’s.
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 13:41:41 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198444472
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:35 schreef amaranta het volgende:
Stap 1. Verwijder je instagram account of plaats niet steeds debiele foto’s.
Gewoon dit. ^O^
  Trouwste user 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 13:57:05 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_198444767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal foutloos geschreven! Daarom was ze zo stil de laatste dagen. Ze was druk met schrijven.

[ afbeelding ]
Net zoals ex-voetballers die hun eigen teksten niet schrijven :D

Heeft ze een LOI-Cursus Nederlands gevolgd ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 13:57:57 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198444782
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal foutloos geschreven! Daarom was ze zo stil de laatste dagen. Ze was druk met schrijven.

[ afbeelding ]
Twee foutjes gespot :@
pi_198444905
Ik denk dat alles behalve die laatste alinea door Mieke Krol geschreven is.
  donderdag 11 maart 2021 @ 14:10:18 #44
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198444935
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:57 schreef maily het volgende:

[..]

Twee foutjes gespot :@
Begeleid en me bloed
pi_198444987
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 14:06 schreef Lafoy het volgende:
Ik denk dat alles behalve die laatste alinea door Mieke Krol geschreven is.
Ik wou hetzelfde typen!
Die laatste alinea heb ze er zelf nog eve bij geschrefe
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_198445210
Dus ze gunt het haar kinderen om op te groeien met ouders die geen ruzie hebben. Maar waarom gunt ze dit niet voor het kind van Gilly? Aangezien ze ruzie zat te maken met de moeder van de bonuszoon?
pi_198445253
Mijn sarcasme kwam niet erg over he, mensen? :')
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 14:35:30 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198445339
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 14:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn sarcasme kwam niet erg over he, mensen? :')
:*
  donderdag 11 maart 2021 @ 15:05:11 #49
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198445698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 14:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn sarcasme kwam niet erg over he, mensen? :')
Het is allemaal de schuld van de ezel en de eend ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198446347
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal foutloos geschreven! Daarom was ze zo stil de laatste dagen. Ze was druk met schrijven.

[ afbeelding ]
Nee hoor, niet helemaal foutloos..mijn bloed, niet me bloed.


Maar goed, het is natuurlijk wel waar he..ze is ook gewoon mens. Ze zou voor zichzelf alle socials eruit moeten flikkeren en de anonimiteit opzoeken.
  Moderator donderdag 11 maart 2021 @ 17:06:01 #51
184769 crew  Deisyy
pi_198447550
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal foutloos geschreven! Daarom was ze zo stil de laatste dagen. Ze was druk met schrijven.

[ afbeelding ]
Dit vind ik eigenlijk best heel aandoenlijk :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 17:09:39 #52
22592 crew  Ole
pi_198447609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 13:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal foutloos geschreven! Daarom was ze zo stil de laatste dagen. Ze was druk met schrijven.

[ afbeelding ]
ik haal er toch al 2 fouten uit hoor En dan heb ik nog niet eens heel goed gelezen O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 17:20:34 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198447817
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:09 schreef Ole het volgende:

[..]

ik haal er toch al 2 fouten uit hoor En dan heb ik nog niet eens heel goed gelezen O-)
Quote ging verkeerd, bloempje-moi postte hier nog iets over op de vorige pagina. #47
pi_198448157
Aangezien Michael en Naomi een afgesloten profiel hebben, ik heb geen zin om mij bij hun aan te melden _O- ik hier al las over dat vuurwerkfilmpje. Samantha deelt hem ook

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198448331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:09 schreef Ole het volgende:

[..]

ik haal er toch al 2 fouten uit hoor En dan heb ik nog niet eens heel goed gelezen O-)
Ik had het helemaal niet goed gelezen joh? Laat ik het zo stellen: het is foutlozer dan dat je van Samantha kan verwachten. Zal mij niet eens verbazen dat die fouten er bewust in zijn gemaakt om het geloofwaardiger te maken dat zij het heeft geschreven.

Wat is het doel van deze post? Voor de kinderbescherming? Die prikken hier hopelijk doorheen. Ik ben het helemaal met de post eens, maar geloof het alleen niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door bloempje-moi op 11-03-2021 18:32:50 ]
pi_198448449
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:58 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik het serieus helemaal goed gelezen heb? Laat ik het zo stellen: het is foutlozer dan dat je van Samantha kan verwachten. Zal mij niet eens verbazen dat die fouten er bewust in zijn gemaakt om het geloofwaardiger te maken dat zij het heeft geschreven.

Wat is het doel van deze post? Voor de kinderbescherming? Die prikken hier hopelijk doorheen. Ik ben het helemaal met de post eens, maar geloof het alleen niet.
Die laatste zin idd :Y

Enfin het is bijna weekend dus we wachten af :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Trouwste user 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 18:24:18 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_198448718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:43 schreef DaniqueV het volgende:
Aangezien Michael en Naomi een afgesloten profiel hebben, ik heb geen zin om mij bij hun aan te melden _O- ik hier al las over dat vuurwerkfilmpje. Samantha deelt hem ook

[ afbeelding ]
Wat een trieste zooi. :{

Dat zulke mensen bestaan.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker donderdag 11 maart 2021 @ 18:31:03 #58
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198448834
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 18:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat een trieste zooi. :{

Dat zulke mensen bestaan.

:T
Dat het goed is afgelopen.
Dat zijn kinderen er niet met hun neusjes bovenop stonden.
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 maart 2021 @ 20:02:51 #59
22592 crew  Ole
pi_198450610
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 17:58 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik had het helemaal niet goed gelezen joh? Laat ik het zo stellen: het is foutlozer dan dat je van Samantha kan verwachten. Zal mij niet eens verbazen dat die fouten er bewust in zijn gemaakt om het geloofwaardiger te maken dat zij het heeft geschreven.

Wat is het doel van deze post? Voor de kinderbescherming? Die prikken hier hopelijk doorheen. Ik ben het helemaal met de post eens, maar geloof het alleen niet.
overduidelijk niet door Sam geschreven natuurlijk :+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 20:09:35 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_198450782
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:02 schreef Ole het volgende:

[..]

overduidelijk niet door Sam geschreven natuurlijk :+
Duh. :D

T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198450846
Haar baby is zo schattig 🥰
pi_198451890
Edit: hoo verkeerde topic
pi_198451938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:55 schreef Jauke het volgende:
Edit: hoo verkeerde topic
Eeeh... dit topic gaat over een andere soap
pi_198451947
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:55 schreef Jauke het volgende:
Edit: hoo verkeerde topic
Verkeerde topic? 😀
Nog steeds niks.....
pi_198456955
Good morning my ❤


site pic
pi_198457019
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:02 schreef IJsmuts het volgende:
Good morning my ❤

[ link | afbeelding ]
site pic
Waarom delen mensen dit soort foto's met de goegemeente? Noem me ouderwets, maar ik vind dit intiem en iets tussen de mensen in kwestie. Dat wil verder toch geen mens zien?
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 08:16:10 #67
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198457049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:12 schreef totebel het volgende:

[..]

Waarom delen mensen dit soort foto's met de goegemeente? Noem me ouderwets, maar ik vind dit intiem en iets tussen de mensen in kwestie. Dat wil verder toch geen mens zien?
Sja, dat is nou weer typisch Samanda ... echte liefde, bonnieandclyde, nooit meer zonder jou.
Dat wij het ff weten.

#10 onderhand?
pi_198457131
Die mega tattoo van zijn naam boven haar borsten lijkt toch echt. :')
  vrijdag 12 maart 2021 @ 09:36:55 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198457883
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:26 schreef Basp1 het volgende:
Die mega tattoo van zijn naam boven haar borsten lijkt toch echt. :')
Ik snap de keuze voor de plek niet zo. Haar decolleté is toch een beetje haar “handelsmerk” (denkt ze). En die is nu wel echt ontsiert.
pi_198458037
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik snap de keuze voor de plek niet zo. Haar decolleté is toch een beetje haar “handelsmerk” (denkt ze). En die is nu wel echt ontsiert.
Maar wat geeft dat, zij en Gilly zijn toch voor altijd samen? Niemand anders mag ooit die borsten nog aanraken. :P
pi_198458212
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:02 schreef IJsmuts het volgende:
Good morning my ❤

[ link | afbeelding ]
site pic
Bij elke foto van die tattoo twijfel ik of het wel een mens is en geen pop. Ben ik de enige?
Die ogen zijn altijd dicht, en haar lichaam lijkt van plastic.
pi_198458228
En die tattoo van hem is net een bondage-riem.
pi_198458336
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik snap de keuze voor de plek niet zo. Haar decolleté is toch een beetje haar “handelsmerk” (denkt ze). En die is nu wel echt ontsiert.
Ze had geen andere plek waarbij niet bij een foto de naam van een ex ook in beeld zou komen denk ik.
pi_198458366
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 09:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik snap de keuze voor de plek niet zo. Haar decolleté is toch een beetje haar “handelsmerk” (denkt ze). En die is nu wel echt ontsiert.
Ik blijf het apart vinden dat de artiest dit bij haar gezet heeft op die plek. Iedereen kent haar verhaal nu wel en dat ze zo wispelturig kan zijn. Maar hij promoot zichzelf ook als de tattoo artiest van BN-ers zag ik ergens.. :') Alles voor de fame.
pi_198458404
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:09 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik blijf het apart vinden dat de artiest dit bij haar gezet heeft op die plek. Iedereen kent haar verhaal nu wel en dat ze zo wispelturig kan zijn. Maar hij promoot zichzelf ook als de tattoo artiest van BN-ers zag ik ergens.. :') Alles voor de fame.
Misschien volgt hij haar verder niet?
Ze is gewoon een betalende klant. Zolang het geen piemels of andere obscene dingen zijn, kan hij die naam gewoon zetten natuurlijk.
Je hoeft het niet met de wens van je klant perse eens te zijn. :P
pi_198458445
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Misschien volgt hij haar verder niet?
Ze is gewoon een betalende klant. Zolang het geen piemels of andere obscene dingen zijn, kan hij die naam gewoon zetten natuurlijk.
Je hoeft het niet met de wens van je klant perse eens te zijn. :P
Is ook wel weer zo, maar toch.
En ook, doet hij het niet, dan doet een andere het wel.
pi_198459387
This is the moment!
pi_198459455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef bloempje-moi het volgende:
This is the moment!
[ afbeelding ]
Yo _O_
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:50:35 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198459788
Zou Gilly z’n wenkbrauwen epileren?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:01:32 #80
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_198459945
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef amaranta het volgende:
Zou Gilly z’n wenkbrauwen epileren?
Dit is je kans om erachter te komen :P
W
Z
E
pi_198459976
Op ou
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef amaranta het volgende:
Zou Gilly z’n wenkbrauwen epileren?
op oudere foto's is dat heel duidelijk
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 maart 2021 @ 12:17:48 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198460162
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:01 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

Dit is je kans om erachter te komen :P
Weheheh
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 maart 2021 @ 12:19:06 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198460176
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:09 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik blijf het apart vinden dat de artiest dit bij haar gezet heeft op die plek. Iedereen kent haar verhaal nu wel en dat ze zo wispelturig kan zijn. Maar hij promoot zichzelf ook als de tattoo artiest van BN-ers zag ik ergens.. :') Alles voor de fame.
Hij is toch niet echt, dus boeie :7.

Tenminste: die van hem ziet er echt uit maar die van haar allesbehalve. Geen officiële bevestiging gehad.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 maart 2021 @ 12:20:02 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198460180
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef bloempje-moi het volgende:
This is the moment!
[ afbeelding ]
Ik ben hier stiekem wel benieuwd naar, :@ :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198460216
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hij is toch niet echt, dus boeie :7.

Tenminste: die van hem ziet er echt uit maar die van haar allesbehalve. Geen officiële bevestiging gehad.
Vanavond kan je het vragen :+
pi_198460238
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:01 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

Dit is je kans om erachter te komen :P
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198460255
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ben hier stiekem wel benieuwd naar, :@ :').
Geef je een samenvatting?

Ik vraag dit voor een vriend :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198460285
Om 17.00 uur zijn Naomi en Mike live bij Fawrynotsawry...
pi_198460405
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef amaranta het volgende:
Zou Gilly z’n wenkbrauwen epileren?
Dat vroeg ik mij een tijdje geleden ook af. Misschien gaat ie naar zo'n Turkse kapper die wax voor het gezicht gebruikt :P
pi_198460981
Sammy post ook berichten bij dootje kadootje... :o
pi_198461027
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:31 schreef Taiga het volgende:
Sammy post ook berichten bij dootje kadootje... :o
Screenshot? Linkje?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198461066
Op FB bij Dootje Kadootje.

Het lukt mij niet om er een screenshot van te maken en alles weg te halen haha
  vrijdag 12 maart 2021 @ 13:40:39 #93
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198461107
Zullen we een FOK! vragenlijst gaan opstellen met moeilijke vragen :D Kijken hoe lang het duurt voordat de eerste begint te schelden
With love :*
pi_198461135
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:38 schreef Taiga het volgende:
Op FB bij Dootje Kadootje.

Het lukt mij niet om er een screenshot van te maken en alles weg te halen haha
Is dat wel haar eigen profiel? Er staat niets op?.

De tekst is 'Omg GHB sletje staat op kinky' gevolg door een telefoonnummer.
pi_198461172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:43 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Is dat wel haar eigen profiel? Er staat niets op?.

De tekst is 'Omg GHB sletje staat op kinky' gevolg door een telefoonnummer.
Ja lijkt op een nep profiel zie ik nu.
pi_198461355
Ook even gekeken. Profiel van Samantha is net aangemaakt idd met foto's die gewoon op insta staan.

Wat een viezig filmpje van Do die ze 2 uur geleden heeft gepost :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:00:44 #97
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_198461356
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:46 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ja lijkt op een nep profiel zie ik nu.
Denk het ook..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:02:00 #98
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_198461381


Maar voor in het archief, bij deze.. 06 nummer uiteraard weggehaald.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:03:11 #99
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_198461397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook even gekeken. Profiel van Samantha is net aangemaakt idd met foto's die gewoon op insta staan.

Wat een viezig filmpje van Do die ze 2 uur geleden heeft gepost :')
Ik zat ook al te kijken van, eh.. ok, wanneer dacht je precies, dit wil iedereen zien?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_198461449
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik zat ook al te kijken van, eh.. ok, wanneer dacht je precies, dit wil iedereen zien?
Dit moet iets geils voorstellen ofzo. Ze kan beter zich bezighouden met het huishouden als ik dat zo zie.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:08:25 #101
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_198461481
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit moet iets geils voorstellen ofzo. Ze kan beter zich bezighouden met het huishouden als ik dat zo zie.
De achtergrond was inderdaad vermakelijker...
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_198461513
Wat staat er in vredesnaam in die roze post van 13 uur geleden?
pi_198461517
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik zat ook al te kijken van, eh.. ok, wanneer dacht je precies, dit wil iedereen zien?
Nou inderdaad ja :D

En wat @Sunshine1982 zegt natuurlijk. Wat een zooi.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198461596
Oh en wie is die NJ NJ, mensen? Die gaat toch een partij tekeer onder de lange Samantha-haat-post van Dootje.
pi_198461657
quote:
Lol. Jouw ex heeft duidelijk een type. Want ik zie heel weinig verschil tussen jou & die “Barbie”. Jullie zijn 2 schaamteloze (sowieso verstandelijk beperkte en/of Borderline of nog een paar andere diagnoses) prostituees. Nou ja, jij verkoopt zo te zien je kut. Lager en smeriger dan dat kan niet. Gelukkig ben je er zelf trots op. Zij geeft die van haar gratis weg aan een ieder die dat wil. Allebei nogal waardeloos en triest, als je er heel even logisch bij nadenkt. Maar dat kunnen jullie beide niet. Dat is juist het probleem. Doorgesnoven en doorgedouwd. Tokkie. Ordinair. En het ergste: door al het bovenstaande uiteraard ook extreem slechte moeders. Waardoor niet alleen haar kinderen, maar hoogst waarschijnlijk ook die van jou, uit huis geplaatst zijn. Hoe dan ook: één grote ellende. De titel moeder niet waard. Waarschijnlijk vergeet ik nog genoeg te vermelden in deze opsomming. Maar gelukkig zien jullie de schande zelf niet in en vinden jullie jezelf topwijven. Want zelfinzicht is niet iets wat “dames” met jullie niveau ooit gaan krijgen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198461697
quote:
Gokje: je ex is een pooier. Dat kan bijna niet anders. Welke “man”, hoe laagbegaafd ook, kiest anders vrijwillig voor relaties met allerlei lijpe hoeren.
De berichten vab NJ NJ. Ik bespaar jullie even het scrollen door die psycho haar Facebook :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 14:25:15 #107
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198461764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:43 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Is dat wel haar eigen profiel? Er staat niets op?.

De tekst is 'Omg GHB sletje staat op kinky' gevolg door een telefoonnummer.
Haha, mooie reclame weer.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:46:35 #108
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198462090
O dit is allemaal wel heel vermoeiend... wat een gedoe weer.
pi_198462367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:46 schreef ootjekatootje het volgende:
O dit is allemaal wel heel vermoeiend... wat een gedoe weer.
Nou ja, we doen het ons zelf aan door zulke berichten te lezen.
pi_198462410
Barbie heeft dootje gevonden op kinky en dr nummer onder dr 1 na laatste post gezet.
pi_198462455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:06 schreef Missutopio het volgende:
Barbie heeft dootje gevonden op kinky en dr nummer onder dr 1 na laatste post gezet.
Bedankt Hans
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:19:51 #112
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_198462595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat staat er in vredesnaam in die roze post van 13 uur geleden?
Van wie :@?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_198462666
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Van wie :@?
De Facebook van Dootje:
quote:
Super avond gehad wajooow ja 't hoort bij 't leven nu weet ik 't zeker en er is mssr één persoon die me dat heeft gegeven aan & paar uur geleden was onze hereniging na maanden 😍😳😋 nu lekker mannelijk gaan doen en verder met mijn scooter
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:24:39 #114
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198462689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:03 schreef Ikdenkmaarzo het volgende:

[..]

Nou ja, we doen het ons zelf aan door zulke berichten te lezen.
Voor dat je het eerst ontcijferd hebt... das echt topsport.

Maar waarom zoekt ze wederom ruzie met een ex van haar vriendje?
pi_198462691
Hereniging met haar zoontje wellicht?
Of Gelmore? :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198462698
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Van wie :@?
Sorry, ik probeer tussendoor een winkel draaiende te houden, dus mijn posts zijn niet altijd even goed uitgedacht. Maar wachten tot een beter moment kan gewoon niet, want dan zijn er ondertussen al weer 3 tattoo's gezet en een kind geboren.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:42:30 #117
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198463001
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef bloempje-moi het volgende:
This is the moment!
[ afbeelding ]
Oe, oe, ik heb een vraag.

'Gilly, hoe veel biologische kinderen heb jij inmiddels in de steek gelaten en zijn dit er meer of minder dan Samantha in de steek gelaten heeft?'
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Spellchecker vrijdag 12 maart 2021 @ 15:42:59 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198463094
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:26 schreef bloempje-moi het volgende:
This is the moment!
[ afbeelding ]
Gilly, Samanda laat ons van alles meegenieten online, waarom hebben we nog geen foto gezien van jou met Angelootje?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 12 maart 2021 @ 16:58:15 #120
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_198464398
Zou er iemand een vraag durven/gaan stellen over die
”gehackte” screenshots van die telefoongesprekken.
Over Milano
W
Z
E
pi_198464651
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:58 schreef rebel-angel het volgende:
Zou er iemand een vraag durven/gaan stellen over die
”gehackte” screenshots van die telefoongesprekken.
Over Milano
Ga je gang zou ik zeggen :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198464678
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:58 schreef rebel-angel het volgende:
Zou er iemand een vraag durven/gaan stellen over die
”gehackte” screenshots van die telefoongesprekken.
Over Milano
Geen kwestie van niet durven, maar ik betwijfel of ze de lastige vragen überhaupt lezen.
pi_198465162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, dat dit een goede samenvatting is van de werkelijkheid.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 18:20:02 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198465527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:58 schreef coinchantal het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, dat dit een goede samenvatting is van de werkelijkheid.
Daar lijkt het wel op ja, hoe triest ook.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198469096
Is iemand de live video op Michael's Insta aan het volgen? Ik volg hem helaas niet, dus was te laat.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 21:22:26 #127
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_198469118
Ging niet door, wegens drukte.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  vrijdag 12 maart 2021 @ 21:43:04 #128
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198469509
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 02:18:13 #129
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_198472626
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:25 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Sorry, ik probeer tussendoor een winkel draaiende te houden, dus mijn posts zijn niet altijd even goed uitgedacht. Maar wachten tot een beter moment kan gewoon niet, want dan zijn er ondertussen al weer 3 tattoo's gezet en een kind geboren.
Geen sorry O+ ! Het is ook niet bij te houden..


Interview was tenenkrommend :{
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_198472986
Ik geloof echt dat ze haar kinderen het beste gunt maar dat ze op basis van haar intellect domme keuzes maakt en hiermee in de problemen werkt. Hopen dat jeugdzorg haar werk goed doet.
  Spellchecker zaterdag 13 maart 2021 @ 09:07:48 #131
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198474139
Niet alles gekeken. Zou het zo kunnen zijn dat Samanda weer contact wil met hen om medestanders te hebben tegen die ex van Gilly?
  zaterdag 13 maart 2021 @ 12:27:21 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_198476002
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 09:07 schreef maily het volgende:
Niet alles gekeken. Zou het zo kunnen zijn dat Samanda weer contact wil met hen om medestanders te hebben tegen die ex van Gilly?
De ex waar ze zelf “contact” mee heeft gezocht.
Mo of hoe ze ook heet brengt het misschien niet subtiel. Maar wat geeft Samanda het recht om haar te benaderen? Dus ja. Wie de baal kaatst.
pi_198476280
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 12:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

De ex waar ze zelf “contact” mee heeft gezocht.
Mo of hoe ze ook heet brengt het misschien niet subtiel. Maar wat geeft Samanda het recht om haar te benaderen? Dus ja. Wie de baal kaatst.
Ik snap dit gepauper ook niet.

Een ex is een ex, klaar en wegwezen.

Maar ik vermoed dat deze dame zelf contact heeft gezocht met Gilly. En dat Samant dat niet zo kon waarderen.
pi_198476687
quote:
Maar ik vermoed dat deze dame zelf contact heeft gezocht met Gilly. En dat Samant dat niet zo kon waarderen.
Dat sluit ik idd ook niet uit. Volgens mij zou Do hem zó weer terugnemen.
pi_198480047
Ok, dus het interview ging niet door of was niet spannend? En Samantha is de hele dag stil geweest? Moeten we alarm slaan?

Oh en -O-
Ik heb nu weekend dus er moet wel wat gebeuren. Wat moet ik anders met mijn leven?
pi_198480248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Ok, dus het interview ging niet door of was niet spannend?

Het interview van Mike & Naomi bij Rumag was niet zo spannend.
Het interview van Sam, Gilly, Mike & Naomi op Mike's Instagram ging niet door.
pi_198485328
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:27 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat sluit ik idd ook niet uit. Volgens mij zou Do hem zó weer terugnemen.
Zie post #113 en #115 ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198490523
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 17:43 schreef bloempje-moi het volgende:

Ik heb nu weekend dus er moet wel wat gebeuren. Wat moet ik anders met mijn leven?
Een niets zeggend interview met Elise lezen waar barbie ook langs komt. :D

https://www.linda.nl/nieuws/interview/elize-barbie-oh-oh-cherso/
pi_198502019
Ik heb geen idee hoe ik kan copieren...Maar er staat weer een pareltje op haar insta..
Filmpje waarop hij met een gesponsord ding in haar gezicht zit te roeren... " Waarop zij zegt " Tja, as je aan me poes zit..." 🙈
pi_198502075
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:42 schreef cindy11 het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik kan copieren...Maar er staat weer een pareltje op haar insta..
Filmpje waarop hij met een gesponsord ding in haar gezicht zit te roeren... " Waarop zij zegt " Tja, as je aan me poes zit..." 🙈
Nou, die tattoo is dus echt. Ook dat Eigendom van. Manmanman.
pi_198502154
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:42 schreef cindy11 het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik kan copieren...Maar er staat weer een pareltje op haar insta..
Filmpje waarop hij met een gesponsord ding in haar gezicht zit te roeren... " Waarop zij zegt " Tja, as je aan me poes zit..." 🙈
Het ergste is nog wel dat híj niet met haar gezicht bezig is, maar die Heidi. En dat Gilly kennelijk ondertussen aan haar doos zit te friemelen terwijl hij de boel filmt.
pi_198502226
Superprofi dus bij Heidi ^O^
  zondag 14 maart 2021 @ 20:59:07 #143
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198502376
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nou, die tattoo is dus echt. Ook dat Eigendom van. Manmanman.
:o
  zondag 14 maart 2021 @ 21:56:33 #144
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198503600
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:42 schreef cindy11 het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik kan copieren...Maar er staat weer een pareltje op haar insta..
Filmpje waarop hij met een gesponsord ding in haar gezicht zit te roeren... " Waarop zij zegt " Tja, as je aan me poes zit..." 🙈
Het ergste is denk wel dat het echt waar is en geen grapje...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  Spellchecker zondag 14 maart 2021 @ 21:59:25 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198503659
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:42 schreef cindy11 het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik kan copieren...Maar er staat weer een pareltje op haar insta..
Filmpje waarop hij met een gesponsord ding in haar gezicht zit te roeren... " Waarop zij zegt " Tja, as je aan me poes zit..." 🙈
Ggrrrr ... missen wij al the fun ...
pi_198504029
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:56 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Het ergste is denk wel dat het echt waar is en geen grapje...
Hij heeft trouwens ook echt het IQ van een stoeptegel. Als je 'm hoort praten weet je dat gelijk.
pi_198504512
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:42 schreef cindy11 het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik kan copieren...Maar er staat weer een pareltje op haar insta..
Filmpje waarop hij met een gesponsord ding in haar gezicht zit te roeren... " Waarop zij zegt " Tja, as je aan me poes zit..." 🙈
pi_198506361
Mag dit überhaupt? Wat een actie weer.
pi_198506507
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 07:55 schreef bloempje-moi het volgende:
Mag dit überhaupt? Wat een actie weer.
[ afbeelding ]
Tuurlijk mag dat niet maar ons hier over verbazen nee, de hele club rond barbie doet sowieso veel dubieuze dingen die niet mogen. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 maart 2021 @ 10:36:10 #150
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198508400
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nou, die tattoo is dus echt. Ook dat Eigendom van. Manmanman.
Waar lees je dat dan?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198508405
quote:
17s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Waar lees je dat dan?
In dat filmpje op haar insta van gister is die Tattoo nog steeds te zien.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 maart 2021 @ 13:13:45 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198511282
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

In dat filmpje op haar insta van gister is die Tattoo nog steeds te zien.
Klopt, maar ze hebben ook van die inkt die een hele tijd blijft zitten (bijvoorbeeld een half jaar of jaar). Ik verwacht dat Sam dat heeft. Die van hem lijkt wel aardig echt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker maandag 15 maart 2021 @ 13:35:46 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198511694
quote:
17s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Klopt, maar ze hebben ook van die inkt die een hele tijd blijft zitten (bijvoorbeeld een half jaar of jaar). Ik verwacht dat Sam dat heeft. Die van hem lijkt wel aardig echt.
Dan is het in haar geval nog link .... een heel jaar O-)
pi_198512532
quote:
17s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Klopt, maar ze hebben ook van die inkt die een hele tijd blijft zitten (bijvoorbeeld een half jaar of jaar). Ik verwacht dat Sam dat heeft. Die van hem lijkt wel aardig echt.
Waaraan kun je dan zien of hij met andere inkt bewerkt is dan haar?
pi_198512913
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 07:55 schreef bloempje-moi het volgende:
Mag dit überhaupt? Wat een actie weer.
[ afbeelding ]
Dus ze halen 280,- binnen aan geld voor lootjes en keren 150,- uit? _O_
pi_198513335
quote:
17s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Klopt, maar ze hebben ook van die inkt die een hele tijd blijft zitten (bijvoorbeeld een half jaar of jaar). Ik verwacht dat Sam dat heeft. Die van hem lijkt wel aardig echt.
Rondje Google wijst uit dat de Ephemeral Tattoo (die 6-12 maanden blijft zitten en dan afbreekt en vervaagd) in 2018 in New York eens beschikbaar zou zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat Danny uit Eindhoven die nog niet in zijn assortiment heeft. Er wordt op zijn website tenminste niet over gesproken. En dan zijn er nog berichten dat zo'n tijdelijke tattoo eigenlijk altijd wel zichtbaar blijft. Ik vrees toch het ergste...

Het blijft mij overigens wel verbazen dat Gilly vooralsnog niet hogerop probeert te komen via de 'roem' van Samantha. En dat zij zich best rustig lijkt te houden, als je het vergelijkt met haar gedrag bij zijn voorgangers.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 maart 2021 @ 17:50:12 #157
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198515699
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waaraan kun je dan zien of hij met andere inkt bewerkt is dan haar?
Ik kan het niet 100 procent zien, maar het lijkt zo. Die van haar ligt er zo 'plat' op ofzo - meer een inktekening op papier :+ . Die van hem, als je bijvoorbeeld die foto bekijkt op die Tattoo Danny (oid) zijn pagina, ziet er onwijs anders uit dan die van haar. Bovendien had hij er eerst ook 'eigendom van' bij staan, maar bij zijn echte tattoo niet meer. Dus daar was toen ook eea geschreven maar niet getatoeëerd.

Ik weet het ook niet zeker, maar ik vind het zo lijken :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 15 maart 2021 @ 17:59:14 #158
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198515811
quote:
17s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik kan het niet 100 procent zien, maar het lijkt zo. Die van haar ligt er zo 'plat' op ofzo - meer een inktekening op papier :+ . Die van hem, als je bijvoorbeeld die foto bekijkt op die Tattoo Danny (oid) zijn pagina, ziet er onwijs anders uit dan die van haar. Bovendien had hij er eerst ook 'eigendom van' bij staan, maar bij zijn echte tattoo niet meer. Dus daar was toen ook eea geschreven maar niet getatoeëerd.

Ik weet het ook niet zeker, maar ik vind het zo lijken :).
Die van haar werd ook gedaan met zo’n vreemd flesje.
pi_198515854
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die van haar werd ook gedaan met zo’n vreemd flesje.
Check mn eerdere post, dat was geen flesje maar een draadloos ding. Gevonden via site van die tattoo gast
pi_198515927


pi_198516046
quote:
Die arm op de bovenste foto is ook niet heel rood en de tattoo ligt er ook niet bovenop. Misschien heeft dat toch met vet (en/of siliconen) te maken? De huid in de nek zal wel dunner zijn en er zit nauwelijks vet. Dat 'Eigendom van' staat er bij Gelmore ook, alleen is dat waarschijnlijk later toegevoegd dan dat die ene foto genomen is. Hier zie je het staan: https://www.instagram.com/p/CMarRgAhHEY/
Misschien was het een charmante afterthought?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 maart 2021 @ 18:26:21 #162
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198516285
We komen er vanzelf achter als er een soort cover-up moet komen, _O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198516503
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:35 schreef maily het volgende:

[..]

Dan is het in haar geval nog link .... een heel jaar O-)
48 uur is bij haar al link.
pi_198521412
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:56 schreef IJsmuts het volgende:

[..]


Er mist een wenkbrauw..
pi_198522828
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 22:20 schreef Itiswhatitis het volgende:

[..]

Er mist een wenkbrauw..
:') _O-
  dinsdag 16 maart 2021 @ 06:23:28 #166
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_198523411
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 22:20 schreef Itiswhatitis het volgende:

[..]

Er mist een wenkbrauw..
dat is van haar ongeluk doordat ze door die autoruit gekatapulteerd is.
Meestal spiegelt ze haar foto's waardoor het aan de andere kant lijkt te zitten
pi_198525508
Gelmore praat alsof hij een verstandelijke beperking heeft.
pi_198526222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 10:05 schreef Allyo het volgende:
Gelmore praat alsof hij een verstandelijke beperking heeft.
Alsof? :o
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 11:17:25 #169
184769 crew  Deisyy
pi_198526518
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 22:20 schreef Itiswhatitis het volgende:

[..]

Er mist een wenkbrauw..
En ook nog steeds de helft van haar wimpers :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:45:37 #170
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198527002
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En ook nog steeds de helft van haar wimpers :D
Maakt ze ook nog reclame voor, voor de halve dingen.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 11:47:26 #171
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198527021
En die lippen... :o

Het lijkt me ondertussen zeer oncomfortabel leven, pruik op de kop, nepwimpers, nepballonnen en die enorme lippen. En dan elke dag zo’n plamuurlaag erop.

Edit:
Die nagels vergeten... :r
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 18:07:14 #172
184769 crew  Deisyy
pi_198533312
Ik moest door deze ineens aan het liedje van Randy Crawford denken

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 18:32:01 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198533843
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest door deze ineens aan het liedje van Randy Crawford denken

[ afbeelding ]
Das al beter, nu helemaal afplakken!
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 18:35:16 #174
184769 crew  Deisyy
pi_198533912
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198538105
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 10:55 schreef Taiga het volgende:

[..]

Alsof? :o
Ja oke. Het is een feit.
pi_198541645
Ik wordt wel een beetje simpel van dat promoten van Mike en naomi
pi_198543827
Super leuk setje ❤

pi_198543931
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
Super leuk setje ❤

[ link | afbeelding ]
Ze heeft echt een flinke tik gehad in die auto vorig jaar...
D’r hele hoofd is plat.
pi_198544015
Ook een pareltje...
pi_198544100
Beetje jammer dat ze de merknaam verkeerd schrijft
Alius aliud dicit
pi_198544272
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wordt wel een beetje simpel van dat promoten van Mike en naomi
Ik vind mezelf juist steeds intelligenter worden naarmate dit topic loopt. :P
pi_198544289
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:38 schreef Mrmime het volgende:
Beetje jammer dat ze de merknaam verkeerd schrijft
Zelfs overschrijven is moeilijk. :')
pi_198545070
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wordt wel een beetje simpel van dat promoten van Mike en naomi
Dit is meik en noomi zelf ook overkomen maar dat houdt hun ook niet tegen!
-nee-
  Spellchecker woensdag 17 maart 2021 @ 12:07:33 #184
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198546195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
Super leuk setje ❤

[ link | afbeelding ]
Wat. Ontzettend. Ordinair
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:48:04 #185
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198546801
Die tattoo.. zo zonde!
With love :*
pi_198547105
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
Super leuk setje ❤

[ link | afbeelding ]
Ja, maar wanneer draag je dat? In de zomer als het warm is, zweet je een end weg in je nepleren broek :')

Al die kleding is zoo moeilijk draagbaar. Tenzij je achter het raam werkt dan :{
pi_198547167
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:10 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ja, maar wanneer draag je dat? In de zomer als het warm is, zweet je een end weg in je nepleren broek :')

Al die kleding is zoo moeilijk draagbaar. Tenzij je achter het raam werkt dan :{
Nu inderdaad met de verwarming op 23.
pi_198549611
Super leuk setje ❤

quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:10 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ja, maar wanneer draag je dat? In de zomer als het warm is, zweet je een end weg in je nepleren broek :')

Al die kleding is zoo moeilijk draagbaar. Tenzij je achter het raam werkt dan :{
Weet ik veel, ik ben gewoon een gast die haar berichtjes over typt 😋
pi_198550160
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:38 schreef Mrmime het volgende:
Beetje jammer dat ze de merknaam verkeerd schrijft
_O-
pi_198550388
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:10 schreef IJsmuts het volgende:
Super leuk setje ❤

[ link | afbeelding ]
[..]

Weet ik veel, ik ben gewoon een gast die haar berichtjes over typt 😋
Weet ik joh, volg Samanda ook op Insta :7
pi_198551821
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Ook een pareltje...
[ afbeelding ]
Is dit die nieuwe vriend en vader van Angelo?
Ik kan het niet meer zo goed volgen :@
  Spellchecker woensdag 17 maart 2021 @ 18:25:15 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198551845
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:23 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Is dit die nieuwe vriend en vader van Angelo?
Ik kan het niet meer zo goed volgen :@
Het is in ieder geval de nieuwe liefde.
Van dat andere zijn wij nog niet overtuigd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:31:47 #193
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198551988
Ik zie ineens een gouden combi: Dré Hazes en Samanda :D
With love :*
pi_198552474
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik zie ineens een gouden combi: Dré Hazes en Samanda :D
Ze slaat hem de hele kamer door als die niet luistert... _O-
pi_198552711
Dat zou toch smullen zijn. Dan moeten er 2 topics samengevoegd worden
pi_198554836
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze slaat hem de hele kamer door als die niet luistert... _O-
Ja, ons Barbie weet wel raad met lieden als Dreetje
  Spellchecker woensdag 17 maart 2021 @ 21:01:30 #197
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198555508
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ja, ons Barbie weet wel raad met lieden als Dreetje
[ afbeelding ]
Nieuwe tattoo: eigendom van Samanda.
pi_198574882
Op de insta van Samant staat oma met afgelopen. Welke oma is dat?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198574964
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Op de insta van Samant staat oma met afgelopen. Welke oma is dat?
Lijkt me Cora, de moeder van Samanda
  Spellchecker donderdag 18 maart 2021 @ 19:06:01 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198575039
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Op de insta van Samant staat oma met afgelopen. Welke oma is dat?
Oma met afgelopen?
pi_198575531
Omg. Ze heeft van jeugdzorg de boodschap gekregen dat ze nog een kans krijgt.
  Spellchecker donderdag 18 maart 2021 @ 19:32:15 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198575540
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:31 schreef Allyo het volgende:
Omg. Ze heeft van jeugdzorg de boodschap gekregen dat ze nog een kans krijgt.
Huh?
Waar zie jij dat?

Is het al 1 april?
pi_198575603
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef maily het volgende:

[..]

Huh?
Waar zie jij dat?

Is het al 1 april?
Op haar insta, de laatste foto van Milano. Hoop dat het meevalt allemaal.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 maart 2021 @ 19:34:49 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198575612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef maily het volgende:

[..]

Huh?
Waar zie jij dat?

Is het al 1 april?
Staat bij haar laatste post.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker donderdag 18 maart 2021 @ 19:35:19 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198575624
quote:
17s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Staat bij haar laatste post.
Kannieziennie .....
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 maart 2021 @ 19:35:24 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198575628
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker donderdag 18 maart 2021 @ 19:36:22 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198575661
En dan zou jeugdzorg te snel kinderen wegnemen..... 🙄🙄🙄 In dit geval toch niet lijkt me! Heeft al harr geslijm toch geholpen bahbah
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 maart 2021 @ 19:37:36 #209
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198575683
quote:
Profielfoto van samantha_de_jong29
samantha_de_jong29
Geverifieerd
Vandaag een mooie dag.. mijn drie kinderen gezien en wat ben ik een trotse moeder.. vervolgens een mooie boodschap gekregen dat ik nog een kans krijg...wil iedereen bedanken die mij door deze moeilijke tijd heen gesleept heeft🙏🍀 vooral veel steun aan me advocaat gehad @miekekrol bedankt dat je altijd in me bent blijven geloven en we gaan ervoor 💪
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198575690
Mag hopen dat het om een kans gaat om de kinderen 2 uurtjes in de week te zien ipv 1 uurtje.
pi_198576476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:31 schreef Allyo het volgende:
Omg. Ze heeft van jeugdzorg de boodschap gekregen dat ze nog een kans krijgt.
Er staat niet bij dat ze van Jeugdzorg die boodschap heeft gekregen. Ze bedankt ook Mieke Krol, de advocaat. Misschien geeft die haar nog een kans door haar nog 1x te helpen. Ze schrijft ook naar Mieke, we gaan ervoor. Ik vind het nogal een dubbelzinnige post.
pi_198578132
Mag oma op visite bij een pleeggezin? Zal Angelo dan niet al ergens anders zijn, bij Samantha of familie?
Het lijkt trouwens wel een totaal ander mannetje. Beetje Michelinig ook....
pi_198578689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:31 schreef Allyo het volgende:
Omg. Ze heeft van jeugdzorg de boodschap gekregen dat ze nog een kans krijgt.
Kans op wat?
-Soa?
- Meer problemen?
- Minder tijd met de kinderen.
- gevangenis?
pi_198578921
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Op de insta van Samant staat oma met afgelopen. Welke oma is dat?
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:28 schreef bloempje-moi het volgende:
Mag oma op visite bij een pleeggezin? Zal Angelo dan niet al ergens anders zijn, bij Samantha of familie?
Het lijkt trouwens wel een totaal ander mannetje. Beetje Michelinig ook....
Dat is Cora, de moeder van Samant. Is een oude foto toen ze op kraamvisite kwam toen ze net weer een beetje nader tot elkaar kwamen
pi_198579539
quote:
17s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:59 schreef praadje het volgende:

[..]


[..]

Dat is Cora, de moeder van Samant. Is een oude foto toen ze op kraamvisite kwam toen ze net weer een beetje nader tot elkaar kwamen
Volgens mij is het toch wel vrij recent, want er staat ook een filmpje in Samanda dr stories waarin je duidelijk ziet dat Cora de baby vasthoudt in één of andere instelling.
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:41:59 #216
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198579924
quote:
17s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

:X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198581177
Oh neeeee! Dat gaat nooit goed. :{ >:)
pi_198584338
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:24 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch wel vrij recent, want er staat ook een filmpje in Samanda dr stories waarin je duidelijk ziet dat Cora de baby vasthoudt in één of andere instelling.
Ja, je hebt gelijk inderdaad.
pi_198584494
Ik vind Samanda's stories vrij irritant trouwens :')

Ze post reclame voor een bedrijf. Dan heeft dat bedrijf gepost dat zij dat gepost heeft. En dan post zij dat het bedrijf heeft gepost dat zij reclame heeft gepost. Etc :')
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 maart 2021 @ 11:14:07 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_198584717
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:01 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik vind Samanda's stories vrij irritant trouwens :')

Ze post reclame voor een bedrijf. Dan heeft dat bedrijf gepost dat zij dat gepost heeft. En dan post zij dat het bedrijf heeft gepost dat zij reclame heeft gepost. Etc :')
:D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198613305
Ik denk dat ze nog 1 kans van Cora kreeg.
pi_198615112
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 03:37 schreef Missutopio het volgende:
Ik denk dat ze nog 1 kans van Cora kreeg.
Voor wat dan? Cora heeft de kinderen toch niet?
pi_198615706
https://www.instagram.com/p/CMpVtukBZKv/

Ze is toch niet weer zwanger???????
Twinning = boring
pi_198615736
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:31 schreef Inca het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMpVtukBZKv/

Ze is toch niet weer zwanger???????
Zal wel voor instagram-reclamedoeleinden zijn. Samantha maakt aan de lopende band reclame voor kinderkleding en kinderproducten. De ironie.
Ze is wel rustig de laatste tijd. Zal Gelmore dan toch een goede invloed op haar hebben?
pi_198615918
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:01 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik vind Samanda's stories vrij irritant trouwens :')

Ze post reclame voor een bedrijf. Dan heeft dat bedrijf gepost dat zij dat gepost heeft. En dan post zij dat het bedrijf heeft gepost dat zij reclame heeft gepost. Etc :')
Hahaha ik ging even checken en heb het uitgegierd.
Ze maakt reclame voor een huidbehandeling maar vergeet de instructies weg te halen. Er staat nu "je kunt bij dit filmpje zetten....". Hahaha hoe dom kun je zijn:D

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 21-03-2021 12:03:46 ]
  zondag 21 maart 2021 @ 12:10:36 #226
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198616303
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:31 schreef Inca het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMpVtukBZKv/

Ze is toch niet weer zwanger???????
Zou ze daarom hebben gepost dat ze nog een kans krijgt? :X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198616494
Ik keek net weer even op de pagina van DootjeKadootje. Oef, dat is hard werken. Maar ze ziet haar dochters dus blijkbaar met regelmaat, maar ik lees niets over het DootjeKadootjeGelmorebonuszoontje. Zullen ze daar dan helemaal geen contact meer mee hebben? Want zodra Samantha de kans zou krijgen, zou ze er zeker mee dwepen op instagram.
pi_198616876
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik keek net weer even op de pagina van DootjeKadootje. Oef, dat is hard werken. Maar ze ziet haar dochters dus blijkbaar met regelmaat, maar ik lees niets over het DootjeKadootjeGelmorebonuszoontje. Zullen ze daar dan helemaal geen contact meer mee hebben? Want zodra Samantha de kans zou krijgen, zou ze er zeker mee dwepen op instagram.
Haha ik kijk ook zo af en toe. Die is echt totaal mesjokke en die kinderen gaan dezelfde kant op.

Ik denk dat Samant met stille trom is vertrokken toen ze zag hoe gestoord dat mens is. Daar kan zelfs zij niet tegenop.
pi_198616954
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:22 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik keek net weer even op de pagina van DootjeKadootje. Oef, dat is hard werken. Maar ze ziet haar dochters dus blijkbaar met regelmaat, maar ik lees niets over het DootjeKadootjeGelmorebonuszoontje. Zullen ze daar dan helemaal geen contact meer mee hebben? Want zodra Samantha de kans zou krijgen, zou ze er zeker mee dwepen op instagram.
DootjeKadootje is aardig van het padje af zo te zien arme kinderen je ziet kleine Gelmorebaby niet bij die meisjes die zo te zien bij haar ouders verblijven
  Spellchecker zondag 21 maart 2021 @ 12:55:31 #230
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198616957
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:31 schreef Allyo het volgende:
Omg. Ze heeft van jeugdzorg de boodschap gekregen dat ze nog een kans krijgt.
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:31 schreef Inca het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMpVtukBZKv/

Ze is toch niet weer zwanger???????
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:33 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Zal wel voor instagram-reclamedoeleinden zijn. Samantha maakt aan de lopende band reclame voor kinderkleding en kinderproducten. De ironie.
Ze is wel rustig de laatste tijd. Zal Gelmore dan toch een goede invloed op haar hebben?
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:10 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Zou ze daarom hebben gepost dat ze nog een kans krijgt? :X
Bijna 1 april he :+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 maart 2021 @ 07:24:06 #231
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198628980
Ze heeft een selfie gepost met haar schoonzus en bij diens pagina staat dat ze (deels?) Indonesisch is.

Dus wellicht hebben we opgeklaard wat voor bloed Gelmore heeft? Aangezien daar wat twijfel over bestond, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198658001
Wat blijft het lang stil zeg. Stilte voor de storm of geeft ze ons even tijd om ons met de Hazes gate bezig te houden? >:)
pi_198661362
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 21:50 schreef praadje het volgende:
Wat blijft het lang stil zeg. Stilte voor de storm of geeft ze ons even tijd om ons met de Hazes gate bezig te houden? >:)
Wel sportief :D maar idd erg rustig een beetje te rustig.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198661376
quote:
17s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:59 schreef praadje het volgende:

[..]


[..]

Dat is Cora, de moeder van Samant. Is een oude foto toen ze op kraamvisite kwam toen ze net weer een beetje nader tot elkaar kwamen
Nu is het weer minder toch? Of zit ik verkeerd.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198661383
quote:
17s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:59 schreef praadje het volgende:

[..]


[..]

Dat is Cora, de moeder van Samant. Is een oude foto toen ze op kraamvisite kwam toen ze net weer een beetje nader tot elkaar kwamen
Nu is het weer minder toch? Of zit ik verkeerd.
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:31 schreef Inca het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMpVtukBZKv/

Ze is toch niet weer zwanger???????
Was ze niet met de keizersnee gelijk gesteriliseerd?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198663309
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nu is het weer minder toch? Of zit ik verkeerd.
[..]

Was ze niet met de keizersnee gelijk gesteriliseerd?
Geen idee
Twinning = boring
  Trouwste user 2022 woensdag 24 maart 2021 @ 13:31:56 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_198664837
Dat er over een hoer, zo'n succesvolle topicreeks is _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198683523
Michael zat bij Andy van der Meijde in de auto. Moet eerlijk bekennen dat ik wel heb gelachen 😅
pi_198687680
Zie net een foto van Ron langskomen op Insta. Wel fijn dat het contact met haar ouders toch goed is! O+
pi_198703494
Mooi babietje hoor O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 26 maart 2021 @ 18:51:28 #241
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198703856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:42 schreef Allyo het volgende:
Michael zat bij Andy van der Meijde in de auto. Moet eerlijk bekennen dat ik wel heb gelachen 😅
Allebij wel hetzelfde niveau ook wel
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_198705985
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 18:51 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Allebij wel hetzelfde niveau ook wel
Het leken wel twee broers
pi_198717593
http://imgur.com/a/OfMUleF

Ze kijkt weer lekker vrolijk op haar insta....
(hoop dat de foto werkt)
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_198717671
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 16:44 schreef suzebol75 het volgende:

http://imgur.com/a/OfMUleF

Ze kijkt weer lekker vrolijk op haar insta....
(hoop dat de foto werkt)
  zaterdag 27 maart 2021 @ 17:07:45 #245
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198718146
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 20:48 schreef Allyo het volgende:

[..]

Het leken wel twee broers
Zouden hun piemels even groot zijn?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 maart 2021 @ 17:19:37 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198718405
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 16:49 schreef soapie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op elke foto zit die gast aan haar tieten, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 18:06:19 #247
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198719290
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Op elke foto zit die gast aan haar tieten, :').
Ik vind vooral die tong uit zijn mond intrigerend. Is het zijn intentie geil over te komen, of is het gewoon omdat hij maf is?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_198719405
Wat ziet ze er leeg en doodongelukkig uit op die laatste foto....🙈😯
pi_198720351
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:06 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ik vind vooral die tong uit zijn mond intrigerend. Is het zijn intentie geil over te komen, of is het gewoon omdat hij maf is?
Waarschijnlijk het eerste met het tweede als effect :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_198720526
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:11 schreef cindy11 het volgende:
Wat ziet ze er leeg en doodongelukkig uit op die laatste foto....🙈😯
Nou hè, net een pop.
pi_198720918
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Op elke foto zit die gast aan haar tieten, :').
die zijn dan ook moeilijk te missen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198740573
Ik denk oprecht dat Samantha momenteel in wat rustig vaarwater terecht is gekomen. Jammer voor ons wellicht, maar fijn voor haar.

Gerrit postte zojuist wel een foto op insta. Zijn eerste. Beetje vreemd.
pi_198742612
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik denk oprecht dat Samantha momenteel in wat rustig vaarwater terecht is gekomen. Jammer voor ons wellicht, maar fijn voor haar.

Gerrit postte zojuist wel een foto op insta. Zijn eerste. Beetje vreemd.
Kun je hem laten zien
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198742639
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:06 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ik vind vooral die tong uit zijn mond intrigerend. Is het zijn intentie geil over te komen, of is het gewoon omdat hij maf is?
Ik denk het laatste
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198743799
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik denk oprecht dat Samantha momenteel in wat rustig vaarwater terecht is gekomen. Jammer voor ons wellicht, maar fijn voor haar.

Gerrit postte zojuist wel een foto op insta. Zijn eerste. Beetje vreemd.
ohja dat wilde ik gaan kijken maar kwam bij Samantha en Naomi uit.

serieus haal die kauwgom uit je bek _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198744111
Ik dacht trouwens dat ze samenwoonden in Gouda? Waarom zou je zoiets zeggen als het duidelijk niet het geval is?

Die foto van Gerrit is gewoon de beste man die uit een bierblikje drinkt. De foto is niet vreemd, maar dat hij vanuit het niets ineens zoiets post.
  maandag 29 maart 2021 @ 06:58:30 #257
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198745736
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 21:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Kun je hem laten zien
Je piemelientje?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_198746103
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 06:58 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Je piemelientje?
Grapjas ,nee de foto
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 30 maart 2021 @ 09:44:49 #259
39237 crew  H_T
2733
pi_198760874
Ik droomde vannacht dat er een naakte Samanda op me klom ;( Nou zag ze er in mijn droom een stuk natuurlijker uit dan op de foto's, maar toch. De zomertijd doet rare dingen met me
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Spellchecker dinsdag 30 maart 2021 @ 09:46:15 #260
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198760886
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:44 schreef H_T het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een naakte Samanda op me klom ;( Nou zag ze er in mijn droom een stuk natuurlijker uit dan op de foto's, maar toch.
En toen?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 30 maart 2021 @ 09:48:23 #261
39237 crew  H_T
2733
pi_198760910
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:46 schreef maily het volgende:

[..]

En toen?
Werd ik snel wakker en was toch een beetje opgelucht :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_198760911
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:44 schreef H_T het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een naakte Samanda op me klom ;( Nou zag ze er in mijn droom een stuk natuurlijker uit dan op de foto's, maar toch. De zomertijd doet rare dingen met me
Brrrrrrr
pi_198761549
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 06:58 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Je piemelientje?
:')
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:00:40 #264
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198763004
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:44 schreef H_T het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een naakte Samanda op me klom ;( Nou zag ze er in mijn droom een stuk natuurlijker uit dan op de foto's, maar toch. De zomertijd doet rare dingen met me
_O- _O- Briljant
With love :*
pi_198763575
Super leuk setje, kijk mij shinen ❤

  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:49:50 #266
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_198763638
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:43 schreef IJsmuts het volgende:
Super leuk setje, kijk mij shinen ❤

[ link | afbeelding ]
en alles staat gewoon leuk met zo'n sticker erboven!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:51:38 #267
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198763666
Tante Til...
pi_198764111
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:49 schreef doeka het volgende:

[..]

en alles staat gewoon leuk met zo'n sticker erboven!
Scheef geplakt ook, zo lijkt het...
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 maart 2021 @ 14:02:24 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_198764435
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Tante Til...
Paarse kabinet. Ook mislukt.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker dinsdag 30 maart 2021 @ 15:19:44 #270
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198765394
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:43 schreef IJsmuts het volgende:
Super leuk setje, kijk mij shinen ❤

[ link | afbeelding ]
Dat randje onder de ""streepjescode"" zit gevouwen lijkt het wel ......
pi_198769941
Gerrit nu live over Samantha op insta.
pi_198770003
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Gerrit nu live over Samantha op insta.
linkje?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198770073
quote:
Ik zie niet waar je dat kunt kijken? nul berichten ook.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198770128
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik zie niet waar je dat kunt kijken? nul berichten ook.
Misschien moet je hem volgen
pi_198770323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:00 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Misschien moet je hem volgen
doe ik :Y

ben gewoon niet thuis in al dat sociale media gedoe geloof ik ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198770406
Volgens Gerrit:
Hij noemt haar gek, wenst haar het beste maar is blij dat hij van haar af is.
Samantha heeft geld ontvangen van bedrijven voor reclame, maar zonder reclame te maken. Dus bedrijven boos en die staan bij hem aan de deur. Samantha zit in de schuldsanering.
Samantha heeft winkeldiefstal gepleegd. Cremetjes en zonnebrillen.
Hij weet niet wie de vader van Angelo is. Er komt een tweede DNA-test? Geboorteakte vernietigd verklaard om van de naam af te komen. Verder interesseert het hem niet meer.
Hij wil een wietlamp zijn.
Djemino staat officieel op de geboorteakte. Maar onder valse voorwendselen. Er komt nu een tweede test om te bewijzen dat hij officieel niet de vader is en dan wordt het vernietigd.
Hij is blij dat er weer contact is met Michael en Naomi.
pi_198770445
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:10 schreef bloempje-moi het volgende:
Volgens Gerrit:
Hij noemt haar gek, wenst haar het beste maar is blij dat hij van haar af is.
Samantha heeft geld ontvangen van bedrijven voor reclame, maar zonder reclame te maken. Dus bedrijven boos en die staan bij hem aan de deur. Samantha zit in de schuldsanering.
Samantha heeft winkeldiefstal gepleegd. Cremetjes en zonnebrillen.
Hij weet niet wie de vader van Angelo is. Er komt een tweede DNA-test? Geboorteakte vernietigd verklaard om van de naam af te komen. Verder interesseert het hem niet meer.
Hij wil een wietlamp zijn.
Djemino staat officieel op de geboorteakte. Maar onder valse voorwendselen. Er komt nu een tweede test om te bewijzen dat hij officieel niet de vader is en dan wordt het vernietigd.
Hij is blij dat er weer contact is met Michael en Naomi.
Thanks _O_ O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198770732
Hij was niet verliefd.
Hij is heel blij en heeft rust.
Ze deden DNAtest in het kraamhotel. Nu komt er een DNA-test door een onafhankelijk bureau zodat curator ziet dat het echt zijn kind niet is. Er komt geen rechtzaak oid.
De roze kamer in zijn huis is weer wit. De roze tijd is voorbij. De babykamer is ook weg.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 21:29:33 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198771097
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Gerrit nu live over Samantha op insta.
Heeft hij nou echt niets beters te doen dan 4 maanden later nog over Samantha te emmeren? Je zou bijna denken dat het ook zijn verdienmodel is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198771113
Liefde staat op een laag pitje.
Geen verloving met ex. Want het is niet voor niets zijn ex.
Haar kinderen verdienen een topmoeder, Hij is blij dat iedereen hard werkt aan de kinderen en dat Michael en Naomi goed meewerken.

Twee rechtszaken: naamverandering en nietigverklaring van de geboorteakte.

De data klopte niet. Zij was aan het goochelen met data. Hij kwam uit een lange relatie, de eerste twee weken raakte hij haar niet aan, maar later wel. Toen auoto-ongeluk en bleek zwanger. Dochter met Smantha naar verloskundige gegaan en toen kwamen er veel data en werd er veel gerekend. Samantha beweerde dat hij de vader was, maar Gerrit snapte het niet. Dochter vertrouwde het niet, en wilde DNA test. Gerrit wist niet dat het zijn kind niet was.

Samantha is een apathologische leugenaar. :')

Ze is echt gesteriliseerd. Hij was er bij toen het gebeurde.

Hij verteld steeds een beetje hetzelfde verhaal. Maar hij wenst haar oprecht het beste, wil de naam van de geboorteakte af en dan is hij er klaar mee.
pi_198771153
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft hij nou echt niets beters te doen dan 4 maanden later nog over Samantha te emmeren? Je zou bijna denken dat het ook zijn verdienmodel is.
De aanleiding van deze video was vooral dat bedrijven nu bij hem aankloppen omdat zij betaald hebben zonder dat zij er reclame voor terugkregen. Daar komt hij steeds weer op terug.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 21:32:30 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198771182
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:31 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

De aanleiding van deze video was vooral dat bedrijven nu bij hem aankloppen omdat zij betaald hebben zonder dat zij er reclame voor terugkregen. Daar komt hij steeds weer op terug.
De faux croq staat dan ook bij hem in de woonkamer, dus ik snap wel dat ze bij hem aankloppen als ze bij hem geleverd hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198771273
apathologische leugenaar O+ :D

Tnx @bloempje-moi voor de verslagen :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198771330
Wie stelt daar een vraag over de bank? :D
pi_198771489
Er staat op Samant haar insta een foto van Angelina en Michael samen. Wat me opviel is dat dat meisje echt ontzettend droevig uit haar ogen kijkt. Ze lacht wel, maar toch ook weer niet :{
pi_198771561
Hij wil een wietlamp zijn?
pi_198771586
Ja de bank! Ik ga het doen
pi_198771600
Het oudste zoontje heeft een profiel foto op zijn insta met Samantha en Naomi zo lijkt het.
pi_198771676
Jaaaaaaaaa het is de bank!!! *O* *O* *O*

Hij heeft het bevestigt!! Woerehoeee!
pi_198771690
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef Kupelu het volgende:
Ja de bank! Ik ga het doen
Iemand stelde al de vraag of hij de bank goed wil laten zien. Maar daar reageerde hij niet op.
pi_198771869
"Jullie zagen allemaal hoe slecht ze eraan toe was, ze had nog maar 43.000 volgers" ... dat is toch wel de opmerking van de eeuw, hoor _O-
pi_198771971
Zij werkte voor een escortbedrijf Candy Girls en staat op Youtube?
pi_198771985
Neee
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:53 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Iemand stelde al de vraag of hij de bank goed wil laten zien. Maar daar reageerde hij niet op.
ja en ik vroeg of het de bank is. En oh lalala ik kreeg antwoord. *O*
Dussssssssss ik ben nu ook n BN-er.
Iemand een handtekening?
  dinsdag 30 maart 2021 @ 22:00:52 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198771990
Ze heeft nu 132.000 volgers trouwens, lijkt me niet heel logisch dat haar aantal volgers verdrievoudigd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198772046
Hij wilde geen antwoord geven op mijn vraag of Sam idd echt drugs gebruikte tijdens de zwangerschap, zoals die vriendin toen beweerde...
pi_198772150
https://candygirlsescort.nl/Prijzen/
150 euro? Voor een uur? Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk. Logisch dat je dan moet shopliften.
pi_198772163
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:43 schreef IJsmuts het volgende:
Super leuk setje, kijk mij shinen ❤

[ link | afbeelding ]
Ze lijkt wel zo’n opmaakhoofd die je in de winkel kan kopen voor kinderen.
pi_198772237
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:05 schreef bloempje-moi het volgende:
https://candygirlsescort.nl/Prijzen/
150 euro? Voor een uur? Dat zet toch ook geen zoden aan de dijk. Logisch dat je dan moet shopliften.
Hoe kom je nou ineens bij deze site dan? Werkte ze hier?
pi_198772262
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:07 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Hoe kom je nou ineens bij deze site dan? Werkte ze hier?
Dat zei Gerrit ja.
pi_198772323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:03 schreef Aaltje1978 het volgende:
Hij wilde geen antwoord geven op mijn vraag of Sam idd echt drugs gebruikte tijdens de zwangerschap, zoals die vriendin toen beweerde...
Hij moet het gewoon loslaten bedoelde ik. Hij blijft hangen. De arme ziel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')