SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlakbij het Evoluon iigquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de eerste letter van je werkgeverwant er liggen er wel meer hier.
Twee uur vliegen, prima te doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noorwegen is ook niet naast de deur
Wel een mooi land
Collega van mij wilde na een vakantie een woonboerderij hebben. Die heeft gezocht op aantal eigenschappen en een van die huizen gekocht. Hij had keuze uit Brabant; Limburg; Friesland en ergens in Groningen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoek je uitsluitend op prijs dat je in Kerkrade uitkwam?
Eigen oprijlaan erbij.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoekfilter heel breed staan. Zoek vooral op vrijstaande huizen.
Bij voorkeurquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij wilde na een vakantie een woonboerderij hebben. Die heeft gezocht op aantal eigenschappen en een van die huizen gekocht. Hij had keuze uit Brabant; Limburg; Friesland en ergens in Groningen.
[..]
Eigen oprijlaan erbij.
Mijn baas woont in Londen nu...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Net als die mensen die in Londen werken en in Spanje wonen?
Als ik mijn baan volledig remote mocht doen, zou ik weer in Boedapest gaan wonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn baas woont in Londen nu...
Soms komen die dingen gewoon zo uit, dus tjah.
Prima toch? Als ie er maar blij mee is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij wilde na een vakantie een woonboerderij hebben. Die heeft gezocht op aantal eigenschappen en een van die huizen gekocht. Hij had keuze uit Brabant; Limburg; Friesland en ergens in Groningen.
[..]
Eigen oprijlaan erbij.
Had een deal met zijn kinderen gemaakt dat ze het 2 jaar een kans mochten geven en dat hij anders weer terugging naar de randstad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prima toch? Als ie er maar blij mee is.
Niet iedereen kan zo’n dingen doen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, wees trots, ik heb die ouwe kleren eindelijk in een zak geduwd om morgen in een doneercontainer te gooien.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie je banen die worden geadverteerd als remote. Ga je lezen:
"De mogelijkheid om je werkzaamheden deels vanuit huis te doen."
Even kijken hoe een van de business units bij ons het op schrijftquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie je banen die worden geadverteerd als remote. Ga je lezen:
"De mogelijkheid om je werkzaamheden deels vanuit huis te doen."
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, wees trots, ik heb die ouwe kleren eindelijk in een zak geduwd om morgen in een doneercontainer te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |