SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlakbij het Evoluon iigquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de eerste letter van je werkgeverwant er liggen er wel meer hier.
Twee uur vliegen, prima te doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noorwegen is ook niet naast de deur
Wel een mooi land
Collega van mij wilde na een vakantie een woonboerderij hebben. Die heeft gezocht op aantal eigenschappen en een van die huizen gekocht. Hij had keuze uit Brabant; Limburg; Friesland en ergens in Groningen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoek je uitsluitend op prijs dat je in Kerkrade uitkwam?
Eigen oprijlaan erbij.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoekfilter heel breed staan. Zoek vooral op vrijstaande huizen.
Bij voorkeurquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij wilde na een vakantie een woonboerderij hebben. Die heeft gezocht op aantal eigenschappen en een van die huizen gekocht. Hij had keuze uit Brabant; Limburg; Friesland en ergens in Groningen.
[..]
Eigen oprijlaan erbij.
Mijn baas woont in Londen nu...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Net als die mensen die in Londen werken en in Spanje wonen?
Als ik mijn baan volledig remote mocht doen, zou ik weer in Boedapest gaan wonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn baas woont in Londen nu...
Soms komen die dingen gewoon zo uit, dus tjah.
Prima toch? Als ie er maar blij mee is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij wilde na een vakantie een woonboerderij hebben. Die heeft gezocht op aantal eigenschappen en een van die huizen gekocht. Hij had keuze uit Brabant; Limburg; Friesland en ergens in Groningen.
[..]
Eigen oprijlaan erbij.
Had een deal met zijn kinderen gemaakt dat ze het 2 jaar een kans mochten geven en dat hij anders weer terugging naar de randstad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prima toch? Als ie er maar blij mee is.
Niet iedereen kan zo’n dingen doen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, wees trots, ik heb die ouwe kleren eindelijk in een zak geduwd om morgen in een doneercontainer te gooien.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie je banen die worden geadverteerd als remote. Ga je lezen:
"De mogelijkheid om je werkzaamheden deels vanuit huis te doen."
Even kijken hoe een van de business units bij ons het op schrijftquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie je banen die worden geadverteerd als remote. Ga je lezen:
"De mogelijkheid om je werkzaamheden deels vanuit huis te doen."
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, wees trots, ik heb die ouwe kleren eindelijk in een zak geduwd om morgen in een doneercontainer te gooien.
Ik heb zojuist besloten dat mijn werkdag over isquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Zo, even half uurtje FOK!ken voor de volgende 1.5u aan meetings
Nee de ene waar ik echt in geinteresseerd was gaat kijken of ze een baan voor de kan creeeren. Maar groot internationaal bedrijf dus verwacht niks de komende maanden daar. Dit weekend nog eens kijken of er nog andere openstaande vacatures zijn ergens in de buurtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij nog wat van die sollicitaties gehoord?
Welke heb je? Moet zeggen dat ik bij m'n Garmin nog geen (zichtbare) fouten heb ontdekt in de dataquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, ik heb een matigheidje ontdekt aan m'n sporthorloge. Als ik koude handen heb, registreert 'ie m'n hartslag niet goed.
Het klinkt in ieder geval al logischer dan dat ik 5km in 25 minuten zou kunnen lopen.
Ik zat het al veel te lang voor me uit te schuiven.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]goed bezig. Tijdje terug ook gedaan, heerlijk opgeruimd gevoel gaf dat
Heeft Joop alweer een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat het al veel te lang voor me uit te schuiven.En deze week eindelijk een beetje fatsoenlijk de tijd voor. Alleen een beetje jammer dat Joop morgen een call heeft in m'n pakjesbezorgtijdvak, dan is het niet handig om op pad te gaan.
Polar Vantage M. Dit is eigenlijk het eerste wat ik tegenkom wat "raar" is hoor, polsgemeten hartslag die dus niet klopt bij koude handen. Morgen eens testen met handschoenen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke heb je? Moet zeggen dat ik bij m'n Garmin nog geen (zichtbare) fouten heb ontdekt in de data
Moet je nog mee uitkijken, want veel bedrijven zijn nu met betrekking tot remote workers aan het kijken of ze mensen gaan betalen op basis van waar het hoofdkantoor zit bijvoorbeeld, of op basis van waar ze daadwerkelijk wonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kom nu wel flink meer remote jobs tegen. Sommige banen ook écht remote. Dus even in de gaten houden. Als ik met een Nederlands salaris in Boedapest kan wonen, verhuis ik direct
Nee, call is voor een baan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft Joop alweer een nieuwe baan?
Die gaat snel van de ene naar de andere baanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft Joop alweer een nieuwe baan?
Ja, dan krijg je dat weerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nog mee uitkijken, want veel bedrijven zijn nu met betrekking tot remote workers aan het kijken of ze mensen gaan betalen op basis van waar het hoofdkantoor zit bijvoorbeeld, of op basis van waar ze daadwerkelijk wonen.
Niet vrijwillig dit keer.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die gaat snel van de ene naar de andere baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, maar dan krijg je geheid ook dat mensen postadressen gaan aanhouden in plaats A en daardwerkelijk in plaats B wonen bijvoorbeeld. Dus in hoeverre dat allemaal zin heeft...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je dat weerIk las dat facebook dat geintje ook gaat flikken.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet vrijwillig dit keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel genoegen nemen met een iets lager salaris. Dan profiteren beide partijen. Maar een puur Hongaars salaris is niet te doenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je geheid ook dat mensen postadressen gaan aanhouden in plaats A en daardwerkelijk in plaats B wonen bijvoorbeeld. Dus in hoeverre dat allemaal zin heeft...
Is daar niet goed van te leven? Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou wel genoegen nemen met een iets lager salaris. Dan profiteren beide partijen. Maar een puur Hongaars salaris is niet te doenDat verdiende ik in Boedapest trouwens ook niet.
Dus Nederlanders die in Noorwegen of Zwitserland gaan wonen krijgen een verhoging... of dat dan weer net niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nog mee uitkijken, want veel bedrijven zijn nu met betrekking tot remote workers aan het kijken of ze mensen gaan betalen op basis van waar het hoofdkantoor zit bijvoorbeeld, of op basis van waar ze daadwerkelijk wonen.
Nee, mijn schoonvader verdiende na een levenlang bikkelen ongeveer 350 euro nettoquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is daar niet goed van te leven? Ik heb eigenlijk geen idee.
Dit is in Kerkrade aan de joie de vivre op de snuitjes van die knaapjes te zienquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
"Het Russische coronavaccin Spoetnik-V wordt mogelijk in vier EU-landen geproduceerd. De topman van het Russische investeringsfonds RDIF claimt deals te hebben gesloten met productielocaties in Italië, Spanje, Frankrijk en Duitsland om het middel tegen Covid-19 te maken."
Als dit Kerkrade is, verhuis ik gelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is in Kerkrade aan de joie de vivre op de snuitjes van die knaapjes te zien
Oude bromcommunistquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dit Kerkrade is, verhuis ik gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |