https://www.ad.nl/binnenl(...)eonderzoek~a9b7ace1/quote:De politie heeft vanochtend een inval gedaan in een kantoor bij hotel De Elderschans in Aardenburg, provincie Zeeland. Er zijn twee arrestaties verricht. Het zou gaan om de eigenaren, de broers Salar en Sasan Azimi.
Volgens politiewoordvoerder Willem-Jan Uytdehage zijn vijftig agenten ingezet. Ze zoeken vooral in een bedrijfsruimte bij het hotel. ,,Het gaat om een fraudeonderzoek, dus we richten ons op de administratie. We nemen datadragers als laptops en usb-sticks mee", legt hij uit.
Volgens de politie zijn twee mensen aangehouden. Volgens meerdere bronnen gaat het om de broers Azimi. De politie wil dat niet bevestigen of ontkennen.
Als dat die gozer is van dat tv-programma dan is hij eigenaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:55 schreef maily het volgende:
Hadden die niet ook een voetbalelftal gesponsord?
quote:s. Ook was Azimi tot eind vorig jaar een tijdje eigenaar van de Belgische voetbalclub Patro Eisden, waar hij veel in investeerde.
Hebzucht.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:14 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap die drang om te frauderen nooit zo, als je al alles hebt, wat valt er te winnen?
Nee, het is een hotel, geen crematorium.quote:
Ongezonde pens ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:25 schreef Document1 het volgende:
Ongezonde kop heeft die gast. Alsof hij woont in de mcdrive.
Die ene wou NAC kopen. En zat in een programma waarin hij nogal interessant deed met z'n geld.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
Waar zijn die broers dan bekend van?
Ik heb nog nooit van hen gehoord.
Okee.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ene wou NAC kopen. En zat in een programma waarin hij nogal interessant deed met z'n geld.
google is je beste vriend.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee.
Waar hebben zij hun vermogen mee verdiend dan, naast dat hotel?
Dat was het.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die ene wou NAC kopen. En zat in een programma waarin hij nogal interessant deed met z'n geld.
Goed onderzoek en later goede onderbouwing om tot een strafeis te komen vergt tijd. Of had je verwacht dat dit in een paar weken was beklonken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:03 schreef maan_man het volgende:
Afwachten, bij Richard de Mos zijn ze ook met veel bombarie een dergelijke zaak gestart, maar nu is het al maanden stil.
Waar doen ze het van? (NPO) maar verder is het zoeken want hij houdt niet van de camera's.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
Waar zijn die broers dan bekend van?
Ik heb nog nooit van hen gehoord.
Dat kan prima zijn en in deze zaak is het misschien minder dan bij De Mos. Maar als je nog maanden of langer nodig hebt om de zaak rond te krijgen, dan zou ik mij terughoudend opstellen met het framen van de verdachte in de media.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed onderzoek en later goede onderbouwing om tot een strafeis te komen vergt tijd. Of had je verwacht dat dit in een paar weken was beklonken.
Dat is de fiscus nu voor je aan het achterhalen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee.
Waar hebben zij hun vermogen mee verdiend dan, naast dat hotel?
NWS / Oud-topman bij landsadvocaat Pels Rijcken sluisde miljoenen wegquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:14 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap die drang om te frauderen nooit zo, als je al alles hebt, wat valt er te winnen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar heeft Peter Gillis geen last van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |