SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
wel waar, maar niet terecht.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat eerder sneeuwen in juli dan dat de PVV in enig gesprek wordt meegenomen
Stelling: terecht of onterecht?
K weet ook nog niet wat ze doen :pquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet toegeven dat ik d'r wel krachtig vind overkomen, maar vind D'66 zoķooo'n nikszeggende partij.
hoe laat moet je werken?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Eerst maar koffie pakken. kon neit meer slapen maar nog wel moe
half drie pas heb avonddienstquote:
ik zometeen 9:00 korte bespreking en om 9:30 afspraak bij de HAquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Eerst maar koffie pakken. kon neit meer slapen maar nog wel moe
oh succesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zometeen 9:00 korte bespreking en om 9:30 afspraak bij de HA
Ah heb je nog evenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
half drie pas heb avonddienst
QFTquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik heb eigenlijk nog geen idee waar ik op moet gaan stemmen
dat klinkt gezondquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
zo maar kijken in het magnetronschap bij de aldi voor mijn prakkie voor op werk
Ja wat zij en omzigt hebben gedaan is bewonderenswaardigquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
Ik ga op Renske Leijten stemmen, die heeft goed werk gedaan in de toeslagen affaire en ik ben het ook wel met de sp eens op veel punten
goede optiequote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
Ik ga op Renske Leijten stemmen, die heeft goed werk gedaan in de toeslagen affaire en ik ben het ook wel met de sp eens op veel punten
SP is inderdaad vaak een verrassend alternatiefquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
Goeiemorgen Flashdaddyquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen4:04 meer zonlicht dan gisteren, het gaat echt hard nu
![]()
Met een potlood kun je een streep van 56 kilometer lang trekken
Hangt er wel vanaf wat voor potlood en op wat voor ondergrond natuurlijk maar okee.
Ik kwam op mijn ochtendrondje langs de markt. Er staan DRIE hele kramen. Had ze eigenlijk alle drie wel willen sponsoren maar om nou om 8 uur een bak kibbeling te gaan halen vond ik ook weer zo watquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:34 schreef Karzai het volgende:
De kantine is Nog steeds niet open geen snacks voor de lunch maar zelf gesmeerde boterhammen
Dat is fijn om te horen sjerneydochterquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Goeiemorgen Flashdaddy
Ik word immer vrolijk van jouw ochtendbulletin
gewoon doenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwam op mijn ochtendrondje langs de markt. Er staan DRIE hele kramen. Had ze eigenlijk alle drie wel willen sponsoren maar om nou om 8 uur een bak kibbeling te gaan halen vond ik ook weer zo wat
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen sjerneydochter
Ik ken lompzakken die het nog geen 5cm lukt zonder de punt af te brekenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allen4:04 meer zonlicht dan gisteren, het gaat echt hard nu
![]()
Met een potlood kun je een streep van 56 kilometer lang trekken
Hangt er wel vanaf wat voor potlood en op wat voor ondergrond natuurlijk maar okee.
Je vertelt dit voor een vriend?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken lompzakken die het nog geen 5cm lukt zonder de punt af te breken
Ik heb geen vriendenquote:
ik laatst op BBB.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Toen ik de stemwijzer deed kwam ik uit op de pvv![]()
![]()
![]()
ook dat jaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Hangt er ook van af hoe zuunig je je potloodje tussendoor slijpt trouwens
exact ben het wel vaak eens met uitspraken en denkwijze van de pvv. maar zou zonder racisme moeten zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik laatst op BBB.
Moehahahaha moest eerst opzoeken wat dat was
Oh die scoorde bij mij ook hoog in 1 van de kieswijzers, weet niet meer welke.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik laatst op BBB.
Moehahahaha moest eerst opzoeken wat dat was
Hahahaha ja dat moet je wel met wat beleid hanteren, inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden
en ik gebruik zelf altijd een vulpotlood. Als ik die even uitleen weet ik dat ze binnen deerste seconde de punt afbreken
Maar je mag ze niet slaan he..
het is de stijl van Wilders die door de jaren heen nooit is veranderd. Hij gaat ook nooit marchanderen om in het pluche te mogen. Dat is wel respect hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact ben het wel vaak eens met uitspraken en denkwijze van de pvv. maar zou zonder racisme moeten zijn
ik weet het alleen wilders brengt het vaak zo lompquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is de stijl van Wilders die door de jaren heen nooit is veranderd. Hij gaat ook nooit marchanderen om in het pluche te mogen. Dat is wel respect hoor
Een echte racist is ie volgens mij niet eens, hij heeft nooit gezegd dat een bepaald ras minder is (itt tot Baudet), en dat is de definitie van racisme. Hij zegt slechts dat er in NL geen/beperkt plek is voor de Islam
als je gaat voor bepaalde idealen zou dat niet moeten uitmakenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh die scoorde bij mij ook hoog in 1 van de kieswijzers, weet niet meer welke.
maar goed, ik stem niet op een partij die waarschijnlijk toch 0 zetels haalt.
en dat is dan weer zijn kenmerkende stijlquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet het alleen wilders brengt het vaak zo lomp
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
wilders brengt het precies zoals zijn kiezers willen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat is dan weer zijn kenmerkende stijl
En minder minder minder was ook wel gericht tegen Marokkanen hequote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is de stijl van Wilders die door de jaren heen nooit is veranderd. Hij gaat ook nooit marchanderen om in het pluche te mogen. Dat is wel respect hoor
Een echte racist is ie volgens mij niet eens, hij heeft nooit gezegd dat een bepaald ras minder is (itt tot Baudet), en dat is de definitie van racisme. Hij zegt slechts dat er in NL geen/beperkt plek is voor de Islam
zat mensen die er in trappen gezien de peilingen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
pvv is echt een grote grap. Als je daar nu nog intrapt
prec stem er ook zeker niet op al kwam het uit de stemwijzerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
pvv is echt een grote grap. Als je daar nu nog intrapt
hij wilde minder Marokkanen, ook dat kan je niet als racisme betitelen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:55 schreef jerney het volgende:
[..]
En minder minder minder was ook wel gericht tegen Marokkanen he
ja zijn ook zat genoeg domme mensenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat mensen die er in trappen gezien de peilingen.
noem 1 partij trouwens die het waarmaakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn ook zat genoeg domme mensen
maar ze zien niet dat wilders niet kan waarmaken wat die roept. Weet wilders ook wnat het is het domme man, alleen zijn zijn kiezers dat wel
nou andere partijen kunnen nog vertellen hoe ze van plan zijn iets te gaan doen. PVV roept plan maar kan het verder niet uiteggen hoe of wat. Meestal nemen ze de moeite niet eens om het een of ander te verklaren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem 1 partij trouwens die het waarmaakt.
Zeker als ze het pluche voelen zijn ze opeens hunidealen kwijt, zie D'66
En nu naar de HA
Zijn kiezers zeggen dan dat hij het niet kan waarmaken omdat hij geen kans krijgt in de coalitiequote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ze zien niet dat wilders niet kan waarmaken wat die roept. Weet wilders ook wnat het is het domme man, alleen zijn zijn kiezers dat wel
ja is lekker makkelijk. Meeste van zijn plannen zijn gewoonweg niet haalbaar. Het is voor hem alleen maar goed dat die niet mee mag regereren natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn kiezers zeggen dan dat hij het niet kan waarmaken omdat hij geen kans krijgt in de coalitie
zowat geen enkele partij kan waar maken wat ze nu roepen, alles is om zieltjes te scoren..quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar dat zien henk en ingrid natuurlijk andersquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is lekker makkelijk. Meeste van zijn plannen zijn gewoonweg niet haalbaar. Het is voor hem alleen maar goed dat die niet mee mag regereren natuurlijk.
Dat er gebouwd moet worden is wel duidelijk, maar hoe ze dat met hun co2 plannen weten te rijmen zal mij nog wel benieuwenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
zowat geen enkele partij kan waar maken wat ze nu roepen, alles is om zieltjes te scoren..
veel roepen ook om duizenden huizen te bouwen.. in de realiteit wordt waarschijnlijk een fractie daarvan gebouwd, als dat niet al een papieren akkoord blijft ofzo
Ja. Zij kennen geen nuance en begrijpen niet day ze voor de gek gehouden wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar dat zien henk en ingrid natuurlijk anders
Ja zo kan je alles wel weg wuiven, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij wilde minder Marokkanen, ook dat kan je niet als racisme betitelen.
Buiten het feit dat Marokkaan geen ras is.
Als er 1 woord is dat heeft ingeboet aan betekenis de laatste 20 jaar is het 'racisme', dankzij alle racisme roepers
en dat zeggen zij vast ook over jouquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Zij kennen geen nuance en begrijpen niet day ze voor de gek gehouden worden
Nee dom is hij niet denk ik, wel knettergek.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
K denk serieus dat wilders zelf wel beter weet. Het is geen domme man. Hij zit er inmiddels zover in dat die ook niets anders mee kan doen. Denk dat die helemaal niet mee wilt regeren ook. Anders had hij zijn strategie wel aangepast om op ee positie te komen waar hij enige invloed had kunnen hebben.
t.o.v. een Baudet vind ik hem nog best normaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee dom is hij niet denk ik, wel knettergek.
Daar ving al iets van op op de radio .quote:
goedemorgen haagsieequote:
Ja ok, dat is helemaal waar.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
t.o.v. een Baudet vind ik hem nog best normaal.
Ik hoorde laatst ook hoeveel regeringen e.d. jullie in België hebben.quote:
Doe es normaal is dus vanaf nu een discriministische uitspraakquote:
Uniek & bijzonderquote:
Ja zoiets heb ikquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
CL, had jij zo'n ding? of wie was dit?:
https://next.ibood.com/nl(...)rcher-window-vac-wv2
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook hoeveel regeringen e.d. jullie in België hebben.
Jullie weten het ook wel te overdrijven he
Deze? of een ander merk?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ikHeeft m'n leven getransformeerd. Want ik kon nooit fatsoenlijk ramen zemen zonder strepen.
heb er twee gehad . steeds snel stukquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze? of een ander merk?
Ik zie dat deze bij bol wat duurder is maar ook wat meer hulpstukjes heeft, ik weet alleen niet of ik die hulpstukjes ook wel nodig heb
Hue hue hulpstukjes.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze? of een ander merk?
Ik zie dat deze bij bol wat duurder is maar ook wat meer hulpstukjes heeft, ik weet alleen niet of ik die hulpstukjes ook wel nodig heb
Ik heb een witte, zal wel Leifheit zijn ofzo. Maar daarvoor leende ik deze van m'n moeder en die werkte hetzelfde, alleen gaat de Leifheit in standby ofzo zodat hij minder accu verbruikt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Deze? of een ander merk?
Uitslover ...quote:
Ja, ik heb er een grafhekel aan, maar misschien dat dit wel helpt.quote:
quote:
Ik doe het nu wat vakerquote:
Realiseerde me niet dat jouw situatie zo ernstig was, succes en sterktequote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nu wat vakerIk vind het ook gewoon geen vervelend klusje meer. Heb laatst zelfs de binnenkant gedaan in de slaapkamer
eerder gewoon gewoontequote:
Geen probleemquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
als je een keer wilt mag je de mijne ook wel doen
Is er een wachtwoord verlopen van een mail account?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn iPhone is spontaan de helft van de namen bij telefoonnummers vergeten...echt handig.
Je glas zou er bijna van slijtenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
als je een keer wilt mag je de mijne ook wel doen
Die heb ik hier ook staan; maar die staat meer voor de sier in de kast.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet het Kärcher ramenzeemding kopen, briljant
Watquote:
Yep.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Is er een wachtwoord verlopen van een mail account?
Waar halen ze die respondenten vandaan joh? GGZ kliniek?quote:Het bedrijf heeft een enquęte gehouden en meer dan de helft van de respondenten voelt zich niet aangesproken als er 'normaal' op de verpakking van een haar- of huidproduct staat. 70 procent heeft er zelfs een negatief gevoel bij.
Gewoon de gordijnen dicht doenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar mijn woonkamer is een en al raam en ik erger me er kapot aan als de zon naar binnen schijnt en je een laag stof op dat glas ziet.
Ik negeer dat gewoonquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar mijn woonkamer is een en al raam en ik erger me er kapot aan als de zon naar binnen schijnt en je een laag stof op dat glas ziet.
Ook al! Dotteke had ook al een seniele iphonequote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn iPhone is spontaan de helft van de namen bij telefoonnummers vergeten...echt handig.
besteld, komt vanavond binnenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk bij 'normaal': 'mooi, geen gezeik.'quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar halen ze die respondenten vandaan joh? GGZ kliniek?
Dat had ik vorig jaar ook, ineens alles weg op een paar namen en nummers naquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
ik maak daar tijd voor. vind het vreselijk als mijn ramen vies zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WatIk ben al blij als ik tijd heb voor boodschappen doen tegenwoordig
Ramen lappen komt in de zomer wel weer eens..
Ik heb 32 ramen van elk minstens 2 meter hoog. Dan leer je het vanzelf om dat te negerenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
dat stel ik altijd uit tot een super zonnige dag waarop ik zie hoe smerig het isquote:
Als mijn moeder zou gaan klagen over niet gezeemde ramen stel ik gewoon voor dat zij het doet en dan is het opeens geen probleem meerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Waarom heb ik altijd ruzie met m'n moeder.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb 32 ramen van elk minstens 2 meter hoog. Dan leer je het vanzelf om dat te negeren
O ja ik woon niet zo grootquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb 32 ramen van elk minstens 2 meter hoog. Dan leer je het vanzelf om dat te negeren
Waarom? Woon je in een kas of zo?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja het is dus ongeveer het enige wat ik wel doe.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als mijn moeder zou gaan klagen over niet gezeemde ramen stel ik gewoon voor dat zij het doet en dan is het opeens geen probleem meer
Dit ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als mijn moeder zou gaan klagen over niet gezeemde ramen stel ik gewoon voor dat zij het doet en dan is het opeens geen probleem meer
Mijn voor/achtergevel zijn compleet van glas en mijn zijgevel voor de helft. T is gewoon veelquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik woon niet zo grootAlleen de zeven meter brede muur in m'n woonkamer is van glas.
Koptelefoon op en genieten van je schone ramenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het is dus ongeveer het enige wat ik wel doe.
En als ik zoiets zeg dan doet ze het gewoon, klagend.
Als ik het uit de losse pols doe is het ook 10 minuten werk, maar de motivatie om het te doen is veelal bijzonder laag.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook gewoon tien minuten werk met dat ding
Geen ramenlapper inhuren twee keer per jaar ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn voor/achtergevel zijn compleet van glas en mijn zijgevel voor de helft. T is gewoon veel
Ik had tot dec een schoonmaakster die ramen zemen fantastisch vondquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ramenlapper inhuren twee keer per jaar ofzo?
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij weet toch wel hoe mn huis dr uit ziet
oh noesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietIk weet dat je verhuisd bent maar ik heb nog niet geGoogleStalkViewd
Mijn moeder is gelukkig niet zo'n hysterisch schoonmaaktype, toen ik uit het ziekenhuis weer naar huis mocht heeft ook mijn vader mijn huis opgeruimdquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het is dus ongeveer het enige wat ik wel doe.
En als ik zoiets zeg dan doet ze het gewoon, klagend.
Ik heb een gigantisch glasoppervlak, maar om er nou speciale apparatuur voor te kopen gaat me wat verquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Afgelopen maand?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:04 schreef gianni61 het volgende:
Schijnbaar krijgen we afgelopen maand een eenmalige bonus bij het salaris
gratiesj geld
gratis geld beste geldquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:04 schreef gianni61 het volgende:
Schijnbaar krijgen we afgelopen maand een eenmalige bonus bij het salaris
gratiesj geld
blijkbaar. Ik wist dit niet:quote:
quote:De cao Metaal & Techniek loopt van 1 juni 2019 tot en met 30 september 2021. In deze periode krijg je meerdere keren loonsverhoging:
Per 1 december 2019: 3,5%
Per 1 juli 2020: 3,5%
In februari 2021: eenmalig ¤ 306 bruto (voor deeltijders naar rato)
Per 1 maart 2021: 0,93%
kreeg zojuist het loonstrookje, dus normaal zie ik dat vandaag op de rekening verschijnenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat krijg je dan met terugwerkende kracht?
en volgende maand nog een whopping 0.93%quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee keer 3,5% is ook lekker trouwensDaar kan ik hier alleen maar van dromen
dat ja. Ziet er ook een beetje uit als compensatie voor jarenlang achterblijvenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee keer 3,5% is ook lekker trouwensDaar kan ik hier alleen maar van dromen
Ik kreeg vorig jaar 2,75% en ik mag dit jaar blij zijn als ik 1,25% krijgquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en volgende maand nog een whopping 0.93%
Ik blijf ook al jaren achter. Mentaal ook trouwens.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat ja. Ziet er ook een beetje uit als compensatie voor jarenlang achterblijven
Ik zal blij zijn als ik weer een baan hebquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar 2,75% en ik mag dit jaar blij zijn als ik 1,25% krijg
Dat komt wel goed toch? Of heb je echt het idee dat je overal afgewezen wordt?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als ik weer een baan heb
Komt wel goed, toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lach je ons weer uit?quote:
Hoop het ook voor je. kut tijden nuquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, komt wel weer goedquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat komt wel goed toch? Of heb je echt het idee dat je overal afgewezen wordt?
Wat je niet wil horen als je je broek uit doetquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij vragen ze alleen of er wat van het tarief af kan
oh, ja, die vraag is standaard.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij vragen ze alleen of er wat van het tarief af kan
Gaat het niet per de hoeveelheid woorden bij vertalen eventueel icm de moeilijkheidsgraadquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ja, die vraag is standaard.
Wat vraag jij voor een uur als ik vragen mag?
(geen huehue intented..)
Ligt aan het soort werk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ja, die vraag is standaard.
Wat vraag jij voor een uur als ik vragen mag?
(geen huehue intented..)
als ik je kan helpen ff seintje geven hequote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, komt wel weer goedMaar moet nog wel even
Zal ik doenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:22 schreef Puala het volgende:
[..]
als ik je kan helpen ff seintje geven he
quote:Forum voor Democratie heeft het besluit van het Amerikaanse techbedrijf gehekeld. "Als dat geen buitenlandse inmenging in de Nederlandse democratie is, wat dan wel?", schrijft de partij op Twitter. Forum pleit voor een anti-censuurwet.
Je kan ook niet echt verwachten van een Bidet dat er wat verstandigs uit komtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-als-misleidend.html
Haha flikker op thierry mafkees
[..]
Ja 't is niet veelquote:
Het moet droog zijn de week van de 22equote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Het gaat weer stormen en dan raken ze bij ons in paniek. "Dan gaan mensen massaal schade melden."
Ja, daar ben je toch godverdomme een verzekeringsmaatschappij voor.
Stel je voor dat de ijsboer in paniek raakt als het zomer wordt
![]()
M'n broer ook: 'Er komt een nieuwe iPhone uit, eens zien hoeveel oudere modellen er ineens kapotvallen.'quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Het gaat weer stormen en dan raken ze bij ons in paniek. "Dan gaan mensen massaal schade melden."
![]()
en hoe eng vonden ze het toen mensen massaal premie aan het betalen waren?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
DRAMA natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe eng vonden ze het toen mensen massaal premie aan het betalen waren?
Daar gaan we in het andere topic wel over doorquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar gaan we in het andere topic wel over door
Mja, het gaat niet eens om het geld, maar meer dat het druk wordt aan de telefoonquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoe eng vonden ze het toen mensen massaal premie aan het betalen waren?
Oh die mensen mogen ook gewoon ontslag nemen hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het gaat niet eens om het geld, maar meer dat het druk wordt aan de telefoon
Ja, dat snap ik dus ook niet. Het is je baan om telefoontjes te beantwoorden. Je kunt toch maar één telefoontje tegelijk doen. Maar dan helemaal in paniek als je daadwerkelijk telefoontjes krijgt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die mensen mogen ook gewoon ontslag nemen hoor
Hangt er vanaf. Als storm + veel telefonie == compleet platgebeld worden en standaard 10+ wachtenden in de rij, eigenlijk geen tijd voor drinken/wc. Dan snap ik het welquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook niet. Het is je baan om telefoontjes te beantwoorden. Je kunt toch maar één telefoontje tegelijk doen. Maar dan helemaal in paniek als je daadwerkelijk telefoontjes krijgt.
Dan ga je gewoon wel naar de wc en heb je 11 wachtenden in de rij.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als storm + veel telefonie == compleet platgebeld worden en standaard 10+ wachtenden in de rij, eigenlijk geen tijd voor drinken/wc. Dan snap ik het wel
Fles leeg drinken en dan daarin plassen. Probleem opgelost. Gewoon doorwerken alsof je bij amazon werkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als storm + veel telefonie == compleet platgebeld worden en standaard 10+ wachtenden in de rij, eigenlijk geen tijd voor drinken/wc. Dan snap ik het wel
En een hoop zeikende klagende bellers omdat het weer te lang duurt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ook een lekker wijf?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
het weer lijkt wel vrij aardig nu. Toch even die visboer gaan sponsoren
dan was hij het viswijf wel gaan sponsorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Sigrid Kaas.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog echt niet op wie ik moet stemmen volgende week.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:19 schreef dud0r het volgende:
@:dven ik heb beelden uit haags z'n onlyfans z'n stream bemachtigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohhh yeah, make love to the camera Haagsie
![]()
Ik vond dat wel lastig, maargoed dat was de GGZquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon wel naar de wc en heb je 11 wachtenden in de rij.
schnitzel, aardappel pompoen gratin en bloemkool denk ik, misschien andere groente dan bloemkool.quote:
Ik weet niet wat hier staat.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Vis want heb weer cherrytomaatjes zonder haar op
dat ze kerstomaatjes heeft waar geen haar op staatquote:
nk je grote vriend.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:37 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
@:dven ik heb beelden uit haags z'n onlyfans z'n stream bemachtigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je deze gezien grote vriendquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:37 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopendDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Kale kerst-omaatjesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat ze kerstomaatjes heeft waar geen haar op staat
quote:
Hahaatjesquote:
Mja, ik denk dat mensen met een losse dakpan zich niet gelijk zullen verhangenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vond dat wel lastig, maargoed dat was de GGZ
Maar net die ene welquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat mensen met een losse dakpan zich niet gelijk zullen verhangen
Die weiger ik altijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, zo een meeting in mijn lunchpauze
Ja, ik bedoelde dus mensen die letterlijk een losse dakpan hebben he? Op hun dakquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar net die ene wel
Heb toch wel hevige telefoontjes gehad hoor en was blij dat ik niet ff pissenwas.
Daar hoef je dus niet tegenover te wonenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bakkie gebakken mossels![]()
Geen lekkere wijven bij de vis
Beetje spetteren met mijn yoghurt tegen het beeldscherm.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan gewoon eten tijdens je meeting.
smek smek smek
@:bitterbal
heel je kin onder de yoghurtquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje spetteren met mijn yoghurt tegen het beeldscherm.
'Yoghurt.'quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
op je wat?quote:
Nee. En het is een marktkraam dus ik had dan sowieso een soort zigeuner moeten wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hoef je dus niet tegenover te wonen
of je was bij ze gaan werken, had je mee kunnen reizenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En het is een marktkraam dus ik had dan sowieso een soort zigeuner moeten wordenDat is me wat veel moeite allemaal
dat zijn er een boelquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lijst van boeken die ik nog wel lezen
ja dat had ook gekund ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
of je was bij ze gaan werken, had je mee kunnen reizen
Elke dag visquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
of je was bij ze gaan werken, had je mee kunnen reizen
gelijk inkomen en woning geregeld, slapen in de viskraam naast het viswijfquote:
Oh haha ik interpreteerde het metaforisch jaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus mensen die letterlijk een losse dakpan hebben he? Op hun dak
In de GGZ heb je inderdaad een ander soort telefoontjes.
Ja hoe giet jij dat vieze plasje af zonder dat de hele zooi in de wasbak dondert?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
moet ze even met haar kont over je schoot wrijven ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
Ik heb het koud jongens.
@:bitterbal doe hier eens wat aan.
En om 5 voor 5 geen telefoontjes meer aannemen want je bent bijna klaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh haha ik interpreteerde het metaforisch ja
Ja bij de verzekeraar zou ik rustig plassen en even fokken ja
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:59 schreef Haags het volgende:
Ik heb het koud jongens.
@:bitterbal doe hier eens wat aan.
gewoon er door roerenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja hoe giet jij dat vieze plasje af zonder dat de hele zooi in de wasbak dondert?
Allemaal onzinnige redenen. Hier zitten alleen maar slechte aspecten aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelijk inkomen en woning geregeld, slapen in de viskraam naast het viswijf
Uhm dit escaleert snel....quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet ze even met haar kont over je schoot wrijven ofzo
Het escaleert de klauwen uit!quote:
leuke reisquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
M'n boek is van Engeland naar België naar Frankrijk gegaan en is nu in Nederland
@:dven ik heb beelden uit haags z'n onlyfans z'n stream bemachtigd.Heb een fantasie dat hij z'n buik optilt, ik er onder ga staan en hij dan langzaam z'n buik over me heen laat zakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wat is mis met jou.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb een fantasie dat hij z'n buik optilt, ik er onder ga staan en hij dan langzaam z'n buik over me heen laat zakken.
Ja dat zijn altijd wel de 20 minuten telefoontjes ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En om 5 voor 5 geen telefoontjes meer aannemen want je bent bijna klaar.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb een fantasie dat hij z'n buik optilt, ik er onder ga staan en hij dan langzaam z'n buik over me heen laat zakken.
dan slurpen en het uitspugenquote:
Dat is weer eens een andere benaming voor plompzakkenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
eruit lepelen?quote:
@madam-april hoor je ditquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:07 schreef Haags het volgende:
[..]
JERNEY, mijn enige ECHTE en tevens BESTE vriendin van HEEL FOK!
Ik heb je dat vorige week nog tegen murp zien zeggen, hartenbreker!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:07 schreef Haags het volgende:
[..]
JERNEY, mijn enige ECHTE en tevens BESTE vriendin van HEEL FOK!
Is murp een meisje?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb je dat vorige week nog tegen murp zien zeggen, hartenbreker!
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN?
af en toequote:
Je hebt heel veel van die zolderkamerautisten die zich vrouw noemen in hun fokprofiel, op zoek naar aandacht.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel verwarrend want Haags zei vriend maar profiel zei vrouw
quote:Een 46-jarige vrouw die in 2018 een
fietsster van 20 doodreed in Sittard,
is in hoger beroep veroordeeld tot vier
jaar cel.Eerder had de rechtbank haar
een straf van één jaar cel opgelegd,
waarvan de helft voorwaardelijk.
De automobiliste was onder invloed van
alcohol,THC en cocaīne,had niet gegeten
en een aantal nachten slecht geslapen.
Ze reed half over de stoep,sleepte de
fietsster twintig meter mee,botste op
twee geparkeerde auto's en reed door.
De vrouw houdt vol dat ze in staat was
om te rijden en dat iedereen zoiets kan
overkomen,ook in nuchtere toestand.Het
gerechtshof weegt dat mee in de straf.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt heel veel van die zolderkamerautisten die zich vrouw noemen in hun fokprofiel, op zoek naar aandacht.
Kan de beste gebeuren inderdaadquote:
en dan ga je dus ineens 8 keer zo lang de bak inquote:
Oh, dat doet me denken aan kree voor z'n ommekeer.quote:
Oh ja soms vergeet ik even waar ik benquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt heel veel van die zolderkamerautisten die zich vrouw noemen in hun fokprofiel, op zoek naar aandacht.
Oh? Is er een ommekeer ja?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat doet me denken aan kree voor z'n ommekeer.
Ik draag niet eens een broek.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haal die hand uit die broek Al Bundy
Ja, ik las laatst ergens dat 'ie al tijden geen druppel alcohol gedronken heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Is er een ommekeer ja?![]()
Ik weet wel dat hij bij hoog en bij laag vond dat ie nog wel even dat busje recht kon gaan zetten met een half kratje in z'n giechel. Verder niet meer bijgehouden.
Zou een goeie zaak zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik las laatst ergens dat 'ie al tijden geen druppel alcohol gedronken heeft.
Spitshine.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Zooo ik ben weer thuis. Schoonmaken zonder water gaat lastig en was na een uur wachten er wel klaar mee.
Beetje tuf doet wonderen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Zooo ik ben weer thuis. Schoonmaken zonder water gaat lastig en was na een uur wachten er wel klaar mee.
gewoon onverdunde bleek gebruiken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Hij zal wel moeten als hij ooit z'n rijbewijs terug wilquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik las laatst ergens dat 'ie al tijden geen druppel alcohol gedronken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |