Volgens mij moet ze gewoon eens gaan praten met de woningbouw en haar financiële situatie uitleggen...quote:Op vrijdag 23 april 2021 17:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
Er blijft niets over van torenhoge huur betalen voor tijdelijke oplossingen, schrijft ze. Of je gaat gewoon een basis maken en je neerleggen bij het feit dat je soms dingen moet doen die niet leuk zijn om doelen te bereiken.
En dat zonder hottub streams op twitch.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:20 schreef FL_Freak het volgende:
[ link | afbeelding ]
Al 52 simpsal zullen de meeste van die midden 40 hollandse vrouwen zijn
Heeft ze wel geprobeerd iets ‘onder haar niveau’ te vinden? Achter de kassa ofzo, schoonmaken, orders picken? Want dat is wat normale mensen namelijk doen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze heeft geen betaald werk. Dat is heel wat anders dan thuis niks doen.
Ze heeft geïnvesteerd in haar bedrijf.quote:Op zondag 25 april 2021 21:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heeft ze wel geprobeerd iets ‘onder haar niveau’ te vinden? Achter de kassa ofzo, schoonmaken, orders picken? Want dat is wat normale mensen namelijk doen.
Of eens bellen met Don & Ad.quote:
Ja dus? Kun je nog wel je handen laten wapperen, in plaats van: ‘lalalalala geld’quote:Op zondag 25 april 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze heeft geïnvesteerd in haar bedrijf.
Ik zie ook mogelijkheden voor: Mature/creampie/amature/fake taxiquote:Op maandag 26 april 2021 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Of eens bellen met Don & Ad.
[ afbeelding ]
Categorie MILF/BBW/Big Naturals.
https://www.story.nl/arti(...)f3-a95d-f3541b70c1cfquote:OUD GTST-ACTRICE EVA SMID IS DAKLOOS, HOOGZWANGER VAN DERDE KIND EN SINGLE
Eva Smid (37), die eerder in Goede Tijden, Slechte Tijden de rol van Loes vertolkte, had niet kunnen bevroeden in welke heftige situatie ze zou belanden. Ze is zwanger van haar ex, met wie ze ook kinderen Nine (4) en Lou (1) heeft, maar vanaf 1 februari heeft ze geen huis meer.
De reden waarom ze haar onderkomen moet verlaten, wil Eva niet vertellen.‘Ik ben hoogzwanger en in maart uitgerekend. Ik verwacht een meisje,’ zegt ze tegen Story. ‘Maar ik moet dus op 1 februari mijn huis uit. Dat huis is best klein. Ik woon daar met mijn twee kinderen op twintig vierkante meter. Daar past geen baby meer bij. Ik zou graag thuis willen bevallen. Maar ja, waar is thuis na 1 februari? De stress wordt me te veel. De dagelijkse zorg voor de kinderen doe ik ook alleen.’ Eerder startte Eva al een crowdfundingsactie, zodat ze een huis kon kopen voor haar en de kinderen. Maar daarop kreeg ze zoveel kritiek te verduren dat ze de crowdfunding staakte. ‘Je wilt niet weten wat voor bagger ik over me heen heb gekregen. Ik ben echt beschimpt. Op social media werden dingen gezegd als: Waarom ga je niet achter het raam staan, dan verdien je tenminste je eigen geld. Ik heb de mensen die online het heftigst reageerden een berichtje teruggestuurd en hen geconfronteerd met hun teksten. Toen bleek het veelal om mensen met soort-gelijke problemen te gaan, waarna ze hun excuses aanboden.’ De voormalige actrice staat nog steeds open voor hulp van buitenaf.
O wat een mens,quote:Op maandag 31 januari 2022 22:19 schreef potjecreme het volgende:
Ongelooflijk!
[..]
https://www.story.nl/arti(...)f3-a95d-f3541b70c1cf
Jaquote:Op maandag 31 januari 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Die heeft zich laten bezwangeren van haar derde kind na de crowdfundingactie, die ze opstartte omdat ze niet genoeg geld had voor een dak boven haar hoofd?!
Ik zal me verder maar onthouden van commentaar over domme beslissingen…quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |