quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Net als dat mens eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Laurens lijkt me een ontiegelijke oetlul eigenlijk.
Echt, hoe komen ze erop, godsallemachtig.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:02 schreef KennyPowers het volgende:
Beste versie van mezelf zijn ... kleren kopen
Is ook pas tien keer hier ter sprake gekomen. Foei.quote:
Als Emmy tegen me zou praten zou ik ook denken pleurt op met die kutdatequote:
En ook precies bij miepje lellebellequote:Op maandag 8 maart 2021 20:10 schreef Hi_flyer het volgende:
oh nee hè, daar is het 'spontane' telefoongesprek weer....
Zal je straks zien dat ze keihard nee roepen.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Die Heerleners zijn wel een match lijkt me.
Nou, ik zou het ook niet trekken hoor. Liever een meid die goed in haar vel zit en haar levensgeluk niet laat afhangen van dat nieuwe jurkje en dle kleurige nageltjes.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:11 schreef DKUp het volgende:
Ze is te veel met haar uiterlijk bezig.
Nou ja wil je een zwerver dan lul?
Vaak lijken de oudjes niet toe aan een nieuwe relatiequote:Op maandag 8 maart 2021 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Die Heerleners zijn wel een match lijkt me.
Middenweg dan maarquote:Op maandag 8 maart 2021 20:12 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nou, ik zou het ook niet trekken hoor. Liever een meid die goed in haar vel zit en haar levensgeluk niet laat afhangen van dat nieuwe jurkje en dle kleurige nageltjes.
Dan heb ik die zeker gemistquote:Op maandag 8 maart 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Is ook pas tien keer hier ter sprake gekomen. Foei.
Haha wat een gast idd.... Ja ik moet je niet....maar ik ben wel benieuwd wat jij van mij vindt?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil jou niet maar ik ben wel benieuwd of jij mij nog zou willen.
Wat een ego![]()
Leuke meid die eerlijk zegt dat ze wel interesse had.
De piano heeft niet geklonken!quote:Op maandag 8 maart 2021 20:12 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Vaak lijken de oudjes niet toe aan een nieuwe relatie
19..quote:Op maandag 8 maart 2021 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan m’n lach niet meer onderdrukken sinds ik weeet hoe laag dat bedrag is
Twintig euro of zoquote:Op maandag 8 maart 2021 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan m’n lach niet meer onderdrukken sinds ik weeet hoe laag dat bedrag is
wat is haar insta etc?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:17 schreef Poefbank het volgende:
Verrassend hoor, meid. Hup, snel kijken of je wat volgers erbij hebt gekregen.
Geen idee, ik zou het op kunnen zoeken maar dat gun ik haar niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
wat is haar insta etc?
en staat ze ook in bikini? vraag t voor een vriend hier
je vind haar niet knap????quote:Op maandag 8 maart 2021 20:20 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou het op kunnen zoeken maar dat gun ik haar niet.
Ze is overigens Antilliaans.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Na 1 a 2 kids zien ze er allemaal zo uit...
[ afbeelding ]
De kandidaten krijgen sowieso reis- en onkostenvergoeding. Mede daarom kost zo'n menu totaal maar tussen de 20 a 30 euro. Dat ze er vaak zo dramatisch en moeilijk over doen is gewoon puur regiequote:Op maandag 8 maart 2021 20:15 schreef Bluedisplay het volgende:
Dus het kost daar 19 euro nogwat?
Zo wil ik ook wel uiteten voor twee personen
Topshowsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
leuke voorstukjes weer
seks met minderjarigen bij jojanneke
gothics bij verboden liefde
Walgelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
leuke voorstukjes weer
Klinkt als een topshow dusquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:27 schreef NoCigar het volgende:
Het duurde lang vanavond tot het begon, pfff.
Versotnd ik u goed dat die laatste de binnenkant van haar anus wilde laten tatoeëren?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
leuke voorstukjes weer
ik kon het niet volgenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Versotnd ik u goed dat die laatste de binnenkant van haar anus wilde laten tatoeëren?
Ja, ik hoorde het ook. Heel bijzonder wel hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Versotnd ik u goed dat die laatste de binnenkant van haar anus wilde laten tatoeëren?
Welke leuke afbeelding zou je daar willen neerzetten? Reproductie van een grottekening? En WAAROM!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook. Heel bijzonder wel hoor.
Een pijltje? Een vos? Geen idee waarom hahaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Welke leuke afbeelding zou je daar willen neerzetten. Reproductie van een grottekening? En WAAROM!!!!!!!
Stijfje gekregenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
leuke voorstukjes weer
Een roos die tot bloei komt als je prolapsedquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:37 schreef NoCigar het volgende:
'Als je iets aan de binnenkant van je anus zou willen laten tatoeëren, welke afbeelding zou je dan kiezen? Ik heb deze vraag voorbereid ja, (giechel)'
nee ze is cutequote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:39 schreef RipCity het volgende:
Op haar kan je toch alleen vallen als je lesbisch bent?
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:42 schreef Rickocum het volgende:
Deze zit al helemaal in zo'n gamehouding. Ook wel wat voor @:Kennypowers
Met de altijd vervelende Bas Smitquote:
Met de mond wijd open door het levenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:43 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Met de altijd vervelende Bas Smit
Ordinaire gast. Yuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:43 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Met de altijd vervelende Bas Smit
Afvoerputjequote:
Ja en nee. Wel een mooie huid.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tamaar ziet er uit alsof ze midden 50 is.
maar die blonde bril heeft mooie billenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel mooi gezicht op zich deze met kort haar.
Vreselijk accent wel
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Zou die rechter haar eigen uitwerpselen eten nadat ze een week op haar kamer non-stop aan het gamen is geweest?
Zeker. Ik bedoelde overigens niet iemand van het lesbische stel hequote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
maar die blonde bril heeft mooie billen
die valt alleen op foute mannen die 'out of her league' zijn en die haar een tijdje neuken en dan doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |