Ben je ook aan het afvallen?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef pieterdegallier het volgende:
TJA. ik heb vandaag 2 zakken bitterkoekjes op. 980 calorieën per zak
Geen vegan zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 18:03 schreef IceCreamSandwich het volgende:
kappa knoffo halen zonder kebab, kaas en groenvoer
Haal je dan wel patat bij een vegan snackbar? De frikandellen gaan gewoon in hetzelfde vet.quote:
Vetklep.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:14 schreef Sapstengel het volgende:
Niet gewoon patat super met mayo en nog een gehaktbal satésaus en broodje kroket bestellen
Prima gedaan Pietertje chapeau.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef pieterdegallier het volgende:
TJA. ik heb vandaag 2 zakken bitterkoekjes op. 980 calorieën per zak
Je moet gewoon je bek houden, geen patat vreten en gaan sportenquote:Op maandag 8 maart 2021 18:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Afvallen is CICO, ik moet alleen geen bakken van 300 gram eten nee.
Kan ik eigenlijk meteen afscheid nemen van traumachirurgquote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Niet gewoon een afzetmarkt zoeken voor je corpulente lichaam en hier goud geld mee verdienen, maar naar die kuthuisarts luisteren kom nou zeg.
Dan zou je denk ik nooit patat bij Mannekenpis moeten halen:quote:Op maandag 8 maart 2021 17:54 schreef Domme_Gans het volgende:
TS weegt 64 kilo maar moet wegen van de huisarts 54 kilo. Dus TS let op wat ze eet, weegt haar eten telt calorieën etc. etc. Vandaag patat met vegan mayoanaisegehaald bij mijn snackbar, ik haal altijd 1 kleine patat zonder snacks. Thuisgekomen, besluit ik te wegen hoeveel patat ik nou heb, blijkt 1 kleine patat 300 gram patat te bevatten.....
Geen wonder dat ik er nooit iets extra bij wil, want na een zo een bak zit ik vol.
Een kleine patat zou hoogsten 200 gram patat moeten hebben, 300 gram is toch geen kleine patat meer dat is godverdomme 936 calorieën
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |