SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je heen? Griekenland toevallig?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga weer boeken voor begin september. Dan zijn alle moederkloeken op kantoor weer geweest. Denk dat ik weer het de budabolide op pad ga.
Niet in een -70 iig.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:10 schreef gianni61 het volgende: [..] zo diep ben ik er niet op ingegaan
Sputnik hoeft niet in de vriezer toch?
hmm, dan misschien toch maar iets uitzoeken voor augustusquote:Op maandag 8 maart 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
hij zei ook dat we een relatief normale zomer tegemoet gaan met reizen naar het buitenland.
maar buitenland kan ook een reisbubble met Belgie zijn he :pquote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan misschien toch maar iets uitzoeken voor augustus
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Griekenland toevallig?
oh ja, met je taart en superschnitzelquote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Iets minder ver. Duitsland, denk ik. Is me vorig jaar goed bevallen.
Gent en Brugge zijn haske mooi.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar buitenland kan ook een reisbubble met Belgie zijn he :p
Dat zijn geen grapjes hequote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar buitenland kan ook een reisbubble met Belgie zijn he :p
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, met je taart en superschnitzel
Hardcore chillen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Had afgelopen jaar een hotel met een zwembad. Was heerlijk. 's Morgens een tripje of wandelen en 's middags lekker zwemmen en boekje lezen
Goed toeven daar hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
Duitsland zou wel beter zijn. stukje groter, dus meer keuze
ja, was prima vorig jaarquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En de focus vooral heel erg op buitenactiviteiten.
Jep, goed bier daarquote:
Ja, precies. Maar ik heb dus vooral activiteiten gezocht die ik buiten kon doenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik schaar wandelen en omgeving verkennen onder (mentaal) chillen.
ik ben bang dat ik vanavond toch weer op de crosstrainer sta, ik vind het best fris buitenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Over buitenactiviteiten gesproken, tijd om een rondje te hardlopen.
Lopend heb ik daar nooit zoveel problemen mee.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik vanavond toch weer op de crosstrainer sta, ik vind het best fris buiten
We mogen dromen.quote:
zou best kunnen, maar we hebben bijna elke dag de barbecue aangestokenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de porties in restaurants zijn extra groot.
Ook lekker. Goeie worsten daar.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar we hebben bijna elke dag de barbecue aangestoken
Ik heb het denken aan reizen zo geblokkeerd dat ik niet eens weet waar ik als eerste heen zou gaanquote:
griekenlandquote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het denken aan reizen zo geblokkeerd dat ik niet eens weet waar ik als eerste heen zou gaan
nee, als je eenmaal op tempo/temperatuur bent dan is het best te doen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lopend heb ik daar nooit zoveel problemen mee.
En ik heb mijn avondlesje afgezegd omdat ik ging lopen, dus ik moet van mezelf.
Ik heb nog steeds een weekendje Hull staan, poging drie. En drie weken Lapland, poging twee.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het denken aan reizen zo geblokkeerd dat ik niet eens weet waar ik als eerste heen zou gaan
Ging het goed?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een weekendje Hull staan, poging drie. En drie weken Lapland, poging twee.
En als de club waar ik net was, mij een contract aanbiedt, weet ik ook de volgende reis al
gewoon op het strand blijven liggenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat was dat fijn he?Alleen kut OV
vertel nou over je gesprek fles ;Pquote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een weekendje Hull staan, poging drie. En drie weken Lapland, poging twee.
En als de club waar ik net was, mij een contract aanbiedt, weet ik ook de volgende reis al
Ik ben echt zo blij dat ik eind 2019 mijn sportschool heb opgezegdquote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als je eenmaal op tempo/temperatuur bent dan is het best te doen.
ik liep net langs het fitness centrum daar zijn nu prive lesjes buiten.
beetje lullig wel.
Is het een baan waarbij je mag reizen voor je werk?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maar naar mij sturenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Uiteraard komt mijn pakje op het enige moment deze week dat ik elders moet zijn.
Hij wordt stewarfless.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het een baan waarbij je mag reizen voor je werk?
Nee, het heeft er iets indirecter mee te makenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het een baan waarbij je mag reizen voor je werk?
Vertel dan!!quote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het heeft er iets indirecter mee te maken
Maar mijn jurkje.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maar naar mij sturenIk hou van pakjes
Als ik alleen met mooi weer mag werken vind ik het best.quote:
dan ga ik een expeditiecruise maken van het spaargeld wat nu potentieel nog een tijd lang mijn levensonderhoud moet bekostigen.quote:
Lekker juistquote:Op maandag 8 maart 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Van het vliegveld waaien of regenen klinkt in ieder geval niet tof.
Denk dat je 'm wel aankrijgt hoor, zou stretchy spul moeten zijn en ik ben niet klein.quote:
Ah zoquote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan ga ik een expeditiecruise maken van het spaargeld wat nu potentieel nog een tijd lang mijn levensonderhoud moet bekostigen.
Dat soort regen ben je echt snel zat hoor.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker juistBij 35 graden heb ik er meer moeite mee
Leugens!quote:Op maandag 8 maart 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort regen ben je echt snel zat hoor.
Noodweerquote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik vind 35 graden geen mooi weer, dus eh.
Alleen Ballie vindt dat soort temperaturen lekker.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee? IK vind 35 graden anders perfect IJsdraakje-in-stretchy-jurkjes-weerquote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Chagrijnige draken gaan vuur spuwen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee? IK vind 35 graden anders perfect IJsdraakje-in-stretchy-jurkjes-weer![]()
Deze ligt dan vooral voor pampus op de bank.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chagrijnige draken gaan vuur spuwen.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen Ballie vindt dat soort temperaturen lekker.
En voor nu lekker bij ome Fles in 't airfryertje kruipenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar bakken in thailand
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En voor nu lekker bij ome Fles in 't airfryertje kruipen
Thaaie balquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar bakken in thailand
Wat fijn! Weet je of er veel andere kandidaten voor die functie waren uitgenodigd voor gesprek?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, lunch ook weer op![]()
bwuuh ben helemaal in active mode nuStraks komt de Picnic nog.
Dat is in dit geval niet relevant want ze zijn een hele afdeling aan het opzetten. Ze gaan gewoon op zoek naar een plek waar ze mij in kunnen zetten en als die gevonden is zijn we een heel eind. Is dus wel ook weer detachering.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat fijn! Weet je of er veel andere kandidaten voor die functie waren uitgenodigd voor gesprek?
Oh dat klinkt wel positief!quote:Op maandag 8 maart 2021 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is in dit geval niet relevant want ze zijn een hele afdeling aan het opzetten. Ze gaan gewoon op zoek naar een plek waar ze mij in kunnen zetten en als die gevonden is zijn we een heel eind. Is dus wel ook weer detachering.
Wil je ruilen? Ik doe keukenkastjes schoonmakenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is geen productieve dag. Mag ook weleens. Afgelopen week was een gekkenhuis
In de kelder met je eigen nietmachinequote:Op maandag 8 maart 2021 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is in dit geval niet relevant want ze zijn een hele afdeling aan het opzetten. Ze gaan gewoon op zoek naar een plek waar ze mij in kunnen zetten en als die gevonden is zijn we een heel eind. Is dus wel ook weer detachering.
Maandag(morgen) altijd teveel meetings. Vanaf 15:00 kan ik meestal weer echt aan de slag. Maar ik heb vanmorgen best al wat gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is geen productieve dag. Mag ook weleens. Afgelopen week was een gekkenhuis
Awyiss.quote:
Dat vind ik best leuk werkquote:Op maandag 8 maart 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Ik doe keukenkastjes schoonmaken
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn geen grapjes he
dan ga ik naar @:jerney op vakantie
*keurt vakantieverzoek goed*quote:Op maandag 8 maart 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik best leuk werk
Maar ik zit nu gewoon een beetje voor me uit te staren. Ook wel fijn
En ik heb net mijn vakantieverzoek ingediend
quote:
tuurlijk. je kan kiezen tussen: "ja, leuk" of "ja, gezellig"quote:Op maandag 8 maart 2021 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]heb ik daar ook nog iets over te zeggen?
Dankje : P maar denk dat ik maar gewoon vlieg :pquote:Op maandag 8 maart 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan je een lift geven richting Griekenland. Dan moet je ergens bij München met je duim omhoog gaan staan
* Haalt spek uit dashboardkastje.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje : P maar denk dat ik maar gewoon vlieg :p
Ik heb net een rood emmertje gehaald en uitgetest.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik best leuk werk
Maar ik zit nu gewoon een beetje voor me uit te staren. Ook wel fijn
En ik heb net mijn vakantieverzoek ingediend
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Haalt spek uit dashboardkastje.
Als jij es effe gewoon je gemak ging houden he. That'd be greatquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk. je kan kiezen tussen: "ja, leuk" of "ja, gezellig"
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb net een rood emmertje gehaald en uitgetest.
Toen ik hem openmaakte, zag ik het al ja. Wereld van verschil
Eerste hap natuurlijk wel evenwant verandering en dan heb ik even mijn vijf minuutjes nodig.
Maar uiteindelijk goedgekeurd.
Ben benieuwd hoe ik die Griekse hierna weer ga vinden. Want daar heb ik natuurlijk ook weer een emmer van meegesleurd, want stel je voor dat deze toch stiekem smerig was.
Bij Buda Tours is het inclusiefquote:Op maandag 8 maart 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hmm dat krijg ik niet bij transavia
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij es effe gewoon je gemak ging houden he. That'd be great
En dat op vrouwendagquote:
Nee met bosbessenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind die Griekse een stuk minder lekker
Eet je het gewoon puur?
Ik doe er kersen inquote:Op maandag 8 maart 2021 14:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee met bosbessen
Ben nu al bang om de Griekse weer op te eten
Uit een potquote:Op maandag 8 maart 2021 14:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Nu nog niet johhhhh
Wel lang geleden, goede kersen.
ja maar je gaat niet naar de eindbestemmingquote:Op maandag 8 maart 2021 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Buda Tours is het inclusief
Ja, ik heb vrij.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het gaat vanavond regenen en dan houdt het voorlopig ook niet meer op he.
Oh neeeee die mierzoete dingen toch niet?quote:
Doet dat maar niet neequote:Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh neeeee die mierzoete dingen toch niet?Die op een vreemde manier naar Amaretto proeven?
Sorry, wil niet cherryshamen
Waarom lees ik dit, kutzooi.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Oh even recruiter bellen dat ik over twee weken pas beschikbaar benquote:Op maandag 8 maart 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Details, detailsquote:Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je gaat niet naar de eindbestemming
Nee, geen amarenakersenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh neeeee die mierzoete dingen toch niet?Die op een vreemde manier naar Amaretto proeven?
Sorry, wil niet cherryshamen
Wat een geweldige naam voor de liefdesbaby van die twee kibbelaartjes trouwensquote:
Eigen appartement onderverhuren voor 800quote:Op maandag 8 maart 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier zie ik mezelf wel een weekje rondplonzen. Maar 1350 euro aftikken gaat me een beetje ver
[ afbeelding ]
hier ga ik wel meequote:Op maandag 8 maart 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier zie ik mezelf wel een weekje rondplonzen. Maar 1350 euro aftikken gaat me een beetje ver
[ afbeelding ]
en niet in je eentje gaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigen appartement onderverhuren voor 800
Zou overwegen. Waar is dat?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik echt niet aan denkenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigen appartement onderverhuren voor 800
dus het wordt een meet?quote:
Kies mij.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie wil je allemaal meenemen dan?
Tegen die tijd moet je gewoon permanent met een wattenstaaf in elk neusgat rondlopenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:06 schreef Karzai het volgende:
Wanneer gaan de grenzen dan weer open, of moet je eerst testen?
oh ja mag je toch niet heenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bayern
https://www.booking.com/hotel/de/konig-ludwig-schwangau.nl
Dit klinkt gevaarlijk voor de klunzig aangelegden onder ons.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet je gewoon permanent met een wattenstaaf in elk neusgat rondlopen
Oh okquote:Op maandag 8 maart 2021 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, geen amarenakersen
Gewoon Hollandsche kersen op sap
Mondgevoel is een beetje zure mosselquote:Op maandag 8 maart 2021 15:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh okIk snap die dingen niet, huuu
Die op sap nooit geprobeerd! Zijn die niet heel week?Ben een textuurhuilie
dit klinkt echt heel ranzigquote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mondgevoel is een beetje zure mossel
Maar ik vind het lekker
ik eet meequote:Op maandag 8 maart 2021 15:10 schreef Karzai het volgende:
Vanavond bij moeders eten ze doet een kippetje in de oven
Verse kersen alleen als ze rechtstreeks uit de betuwe komen.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh okIk snap die dingen niet, huuu
Die op sap nooit geprobeerd! Zijn die niet heel week?Ben een textuurhuilie
Ik heb meer moeite met het sauna-gedeelte dan met het idee van naakt rondhupsen.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sauna-meet met de SC is wel meteen spannend natuurlijk.
quote:Op maandag 8 maart 2021 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal het doorgeven dat ze een bordje extra neer zet
Hallo ik ben bitterbal, ik kom alleen maar mee etenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk om je meteen aan de ouders voor te stellen.
jawel toch. Het is karzaiquote:Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat er ook kip op dat bordje komt te liggen
Leuk idee, blind daten bij je ouders thuis.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel leuk om je meteen aan de ouders voor te stellen.
Snel vastleggen en naar John de Mol sturen.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk idee, blind daten bij je ouders thuis.
lekker hollandsquote:Op maandag 8 maart 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blind Deten is even de werknaam van het programma.
quote:Op maandag 8 maart 2021 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Een uur voordat ik weg ging nog welquote:
Lekker aan het eind van de dag ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Anderhalf uur luisteren naar een presentatie. Ik ben nu al mentaal uitgelogd.
Hahahaquote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mondgevoel is een beetje zure mossel
Maar ik vind het lekker
Ook lekker en gezondquote:Op maandag 8 maart 2021 15:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Hou het wel bij mijn bossies, denk ik
Misschien wel eens verse en het seizoen
Ik hou het bij dankzij persco-gebakfoto's in een whatsappgroep.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer persconormaal op dinsdag. Verwarrend dit.
Ergens twijfel ik of 'leuk' het juiste woord isquote:Op maandag 8 maart 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
er staat op de npo site leuke docu serie over irakies die vertellen over hoe het was toen de amerikanen binnen vielen en saddam afzette
Ja nu nog wel. De jeugd van toen verteld nu nog leuke dingenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens twijfel ik of 'leuk' het juiste woord is
Vast feel good-tvquote:Op maandag 8 maart 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
er staat op de npo site leuke docu serie over irakies die vertellen over hoe het was toen de amerikanen binnen vielen en saddam afzette
op de npo?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:33 schreef Karzai het volgende:
Gister was er ook een leuke over die noord Koreaanse aanslag in maleisie
Ja, dat klopt wel. Irak was een tamelijk seculier land. Beiroet schijnt ook leuk te zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:31 schreef bitterbal het volgende:
ze zeiden dat Bagdad een van de meest liberale steden was in het midden oosten toen
oh die. Ja vaag verhaal ookquote:Op maandag 8 maart 2021 15:34 schreef Karzai het volgende:
Twee meisjes die dachten dat ze aan een spelshow meededen
Moet er ook niet aan denkenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop echt dat wij nooit zon oorlog meemaken
Kom maar opquote:Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef bitterbal het volgende:
15 MINUTEN GELEDEN
In mei speciale prikevenementen als er genoeg vaccins worden geleverd
Het ministerie van Volksgezondheid en de GGD willen vanaf begin mei speciale prikevenementen gaan houden om miljoenen coronaprikken te zetten. Het doel is om vanaf die maand 2,5 miljoen inentingen per week te zetten. Of dat ook lukt, hangt wel af van de leveringen van vaccinproducenten.
Van de 2,5 miljoen prikken per week zullen er 1,5 miljoen worden gezet op 140 priklocaties van de GGD. De huisartsen gaan maximaal 250.000 prikken per week zetten. De overige 750.000 inentingen per week worden gezet tijdens speciale 'prikweekends', een nieuw plan om grote aantallen vaccinaties in één keer mogelijk te maken. Vanaf begin mei zouden ze moeten gaan plaatsvinden per doelgroep en op uitnodiging. Dit is nog wel afhankelijk van voldoende leveringen.
Voor de uitvoering van de 'prikevents' zijn het ministerie en het RIVM nog in gesprek met de GGD, huisartsen en ziekenhuizen. Ze moeten gaan gebeuren op grote evenementenlocaties waar duizenden mensen 1,5 meter afstand kunnen houden en er voldoende ruimte is om mensen die een prik hebben gehad een kwartier te observeren.
Wat?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Haus Corona. Die sla ik maar even over
quote:Op maandag 8 maart 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naam van een vakantiehuis op booking
Misschien wel lekker goedkoop nuquote:Op maandag 8 maart 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naam van een vakantiehuis op booking
Nee onbekend wat het is helaas, voelt een beetje als een ontsteking maar op de foto's was niks geks te zien. Alleen een donker plekje onder een vulling, daar gaat die woensdag naar kijkenquote:
Heb je nu iets tegen de pijn?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee onbekend wat het is helaas, voelt een beetje als een ontsteking maar op de foto's was niks geks te zien. Alleen een donker plekje onder een vulling, daar gaat die woensdag naar kijken
Paracetamol (dat werkte vanmorgen opeens wel) en ibuprofenquote:
hmm. En woensdag haalt hij de vulling weg?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paracetamol (dat werkte vanmorgen opeens wel) en ibuprofen. Maar kan ook zijn dat er een holte verstopt zit net boven de kaak door hooikoorts, ook toen ik net buiten liep en opeens een flinke niesbui kreeg trok een hoop van de pijn weg.
Ja want verder kon die ook niks heel geks vinden, aan de ene kant wel geruststellend natuurlijk maar ook wel vervelend dat het niet gelijk is opgelostquote:Op maandag 8 maart 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm. En woensdag haalt hij de vulling weg?
mja idd. Heb je geen hooikoortspilletjes in huis ook?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want verder kon die ook niks heel geks vinden, aan de ene kant wel geruststellend natuurlijk maar ook wel vervelend dat het niet gelijk is opgelost
Nee heb ik nog nooit gehad, geen idee ook hoe dat valtquote:Op maandag 8 maart 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja idd. Heb je geen hooikoortspilletjes in huis ook?
Ja hopen dat je je snel beter voelt . Anders moet je hoofd er afquote:Op maandag 8 maart 2021 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb ik nog nooit gehad, geen idee ook hoe dat valt
Daartussen zitten ook nog wel wat oplossingenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hopen dat je je snel beter voelt . Anders moet je hoofd er af
Ja maar hoe goed werken ze is de vraagquote:Op maandag 8 maart 2021 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daartussen zitten ook nog wel wat oplossingen
Nopequote:Op maandag 8 maart 2021 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daartussen zitten ook nog wel wat oplossingen
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar hoe goed werken ze is de vraag
Enge dames hierquote:
Hoop dat dat het is, echt heel prettig is het namelijk nietquote:Op maandag 8 maart 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Klinkt herkenbaar. Ik had jaren geleden een kies waar blijkbaar wat lucht onder de vulling zat. Gaf vaak een zeurende pijn. Toen de kies opnieuw gevuld was, was het weg
Nee, maar het wordt gewoon wederom bevestigd.quote:
Wel een beetje respect he. Het is vandaag niets voor niets INternationale Vrouwendagquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt gewoon wederom bevestigd.
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel een beetje respect he. Het is vandaag niets voor niets INternationale Vrouwendag
Voor die koppensnellersquote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel een beetje respect he. Het is vandaag niets voor niets INternationale Vrouwendag
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
In Boedapest kochten we op deze dag een bloemetje voor alle vrouwelijke collega's![]()
Sterkte.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Vegan kibbeling gekocht. Morgenmiddag verslag.
RIP gerriequote:Op maandag 8 maart 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
dat zei ik tochquote:Op maandag 8 maart 2021 16:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-vaccins-aan-eu.html
'Iedereen voor de zomer gevaccineerd.'
[ afbeelding ]
Alleen nog even voldoende vaccinsquote:
Ik gelukkig welquote:Op maandag 8 maart 2021 16:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-vaccins-aan-eu.html
'Iedereen voor de zomer gevaccineerd.'
[ afbeelding ]
Nu nog genoeg vaccins. En 374.000 strategiewijzigingen voor 8 miljoen voorrangsgroepen.quote:
ze hadden gezegd dat het jansen vaccin dit probleem zou gaan oplossen want daar heb je maar 1 vaccinatie van nodigquote:Op maandag 8 maart 2021 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal.
Natuurlijk gaat dat nooit lukken. Bij AstraZenica is het advies om 3 maanden te wachten met de tweede prik.. Dan zou nu al iedereen voor de eerste keer geprikt moeten worden/zijn
Saddam is al 17 jaar dood. Waar gaat dit over?quote:Op maandag 8 maart 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
iedereen verplicht lid van de baathpartij want tegen sadam zijn kan niet en dan verbieden die amerikanen de baathpartij![]()
NIemand meer werk, alles ligt plat
kijk een docu serie over de inval van Irak verteld door iraken en amerikaanse millitairenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saddam is al 17 jaar dood. Waar gaat dit over?
Alsof we opeens een paar miljoen van dat vaccin krijgen.. No way dat voor 1 juli iedereen gevaccineerd is..quote:Op maandag 8 maart 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden gezegd dat het jansen vaccin dit probleem zou gaan oplossen want daar heb je maar 1 vaccinatie van nodig
Nee, tot drie maanden. Advies is 4 tot 12 weken tussen de prikken. Ze houden nu die drie maanden aan om meer eerste prikken te kunnen geven.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal.
Natuurlijk gaat dat nooit lukken. Bij AstraZenica is het advies om 3 maanden te wachten met de tweede prik.. Dan zou nu al iedereen voor de eerste keer geprikt moeten worden/zijn
ja hoe moeten wij dat weten danquote:Op maandag 8 maart 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk een docu serie over de inval van Irak verteld door iraken en amerikaanse millitairen
once upon a time in iraq, staat op de npo
ja ik hou gewoon van een beetje hoop in het levenquote:Op maandag 8 maart 2021 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Want eerste prik biedt ook al bescherming en 10 poppetjes met 70% beschermd is beter dan 5 poppetjes 90% beschermd.
Percentages zijn fictief.
Ik lees niet alles terug hoor, zeker van jou nietquote:
nou zegquote:Op maandag 8 maart 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees niet alles terug hoor, zeker van jou niet![]()
Moet je niet met Saus en Schuimbekken gaan gooien vandaag trouwens?
Het vooruitzicht van íets kunnen is wel een betere ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik hou gewoon van een beetje hoop in het leven
Jepsquote:Op maandag 8 maart 2021 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het vooruitzicht van íets kunnen is wel een betere ja.
Het idee van een vaccinatie-event klinkt al grappig.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps![]()
Nou ja als ze het dan niet redden gaan we naar het volgende lichtpuntje
Raar.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik hou gewoon van een beetje hoop in het leven
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het idee van een vaccinatie-event klinkt al grappig.Dagen daarna NL plat vanwege de normale bijwerkingen natuurlijk.
Just another Manic Monday??quote:Op maandag 8 maart 2021 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dat de maandag voor altijd verdwijnt.
Lijken me eerder Maartjes ipv Maartensquote:Op maandag 8 maart 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
Wat een diversiteit
[ afbeelding ]
Maken we altijd grappen dat chinezen op elkaar lijken
Meeste lijken best wel op een vrouwquote:Op maandag 8 maart 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
is een fb post ter eren van vrouwen dag
Mijn verstand van vrouwen is hier toch wel legendarisch onniedan?quote:
je kan toch wel zeggen wie er wel op lijkt en wie nietquote:Op maandag 8 maart 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn verstand van vrouwen is hier toch wel legendarisch onniedan?
En ze heten allemaal Maarten en komen uit Thailand.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
Wat een diversiteit
[ afbeelding ]
Maken we altijd grappen dat chinezen op elkaar lijken
een tussendoortje dan maar?quote:
ja heb ik na de persco weer hongerquote:Op maandag 8 maart 2021 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je wel mooi op tijd klaar voor de persconferentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |