SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je heen? Griekenland toevallig?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga weer boeken voor begin september. Dan zijn alle moederkloeken op kantoor weer geweest. Denk dat ik weer het de budabolide op pad ga.
Niet in een -70 iig.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:10 schreef gianni61 het volgende: [..] zo diep ben ik er niet op ingegaan
Sputnik hoeft niet in de vriezer toch?
hmm, dan misschien toch maar iets uitzoeken voor augustusquote:Op maandag 8 maart 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
hij zei ook dat we een relatief normale zomer tegemoet gaan met reizen naar het buitenland.
maar buitenland kan ook een reisbubble met Belgie zijn he :pquote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan misschien toch maar iets uitzoeken voor augustus
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Griekenland toevallig?
oh ja, met je taart en superschnitzelquote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Iets minder ver. Duitsland, denk ik. Is me vorig jaar goed bevallen.
Gent en Brugge zijn haske mooi.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar buitenland kan ook een reisbubble met Belgie zijn he :p
Dat zijn geen grapjes hequote:Op maandag 8 maart 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar buitenland kan ook een reisbubble met Belgie zijn he :p
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, met je taart en superschnitzel
Hardcore chillen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Had afgelopen jaar een hotel met een zwembad. Was heerlijk. 's Morgens een tripje of wandelen en 's middags lekker zwemmen en boekje lezen
Goed toeven daar hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
Duitsland zou wel beter zijn. stukje groter, dus meer keuze
ja, was prima vorig jaarquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En de focus vooral heel erg op buitenactiviteiten.
Jep, goed bier daarquote:
Ja, precies. Maar ik heb dus vooral activiteiten gezocht die ik buiten kon doenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik schaar wandelen en omgeving verkennen onder (mentaal) chillen.
ik ben bang dat ik vanavond toch weer op de crosstrainer sta, ik vind het best fris buitenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Over buitenactiviteiten gesproken, tijd om een rondje te hardlopen.
Lopend heb ik daar nooit zoveel problemen mee.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik vanavond toch weer op de crosstrainer sta, ik vind het best fris buiten
We mogen dromen.quote:
zou best kunnen, maar we hebben bijna elke dag de barbecue aangestokenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de porties in restaurants zijn extra groot.
Ook lekker. Goeie worsten daar.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar we hebben bijna elke dag de barbecue aangestoken
Ik heb het denken aan reizen zo geblokkeerd dat ik niet eens weet waar ik als eerste heen zou gaanquote:
griekenlandquote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het denken aan reizen zo geblokkeerd dat ik niet eens weet waar ik als eerste heen zou gaan
nee, als je eenmaal op tempo/temperatuur bent dan is het best te doen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lopend heb ik daar nooit zoveel problemen mee.
En ik heb mijn avondlesje afgezegd omdat ik ging lopen, dus ik moet van mezelf.
Ik heb nog steeds een weekendje Hull staan, poging drie. En drie weken Lapland, poging twee.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het denken aan reizen zo geblokkeerd dat ik niet eens weet waar ik als eerste heen zou gaan
Ging het goed?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een weekendje Hull staan, poging drie. En drie weken Lapland, poging twee.
En als de club waar ik net was, mij een contract aanbiedt, weet ik ook de volgende reis al
gewoon op het strand blijven liggenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat was dat fijn he?Alleen kut OV
vertel nou over je gesprek fles ;Pquote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een weekendje Hull staan, poging drie. En drie weken Lapland, poging twee.
En als de club waar ik net was, mij een contract aanbiedt, weet ik ook de volgende reis al
Ik ben echt zo blij dat ik eind 2019 mijn sportschool heb opgezegdquote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als je eenmaal op tempo/temperatuur bent dan is het best te doen.
ik liep net langs het fitness centrum daar zijn nu prive lesjes buiten.
beetje lullig wel.
Is het een baan waarbij je mag reizen voor je werk?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maar naar mij sturenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Uiteraard komt mijn pakje op het enige moment deze week dat ik elders moet zijn.
Hij wordt stewarfless.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het een baan waarbij je mag reizen voor je werk?
Nee, het heeft er iets indirecter mee te makenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het een baan waarbij je mag reizen voor je werk?
Vertel dan!!quote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het heeft er iets indirecter mee te maken
Maar mijn jurkje.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maar naar mij sturenIk hou van pakjes
Als ik alleen met mooi weer mag werken vind ik het best.quote:
dan ga ik een expeditiecruise maken van het spaargeld wat nu potentieel nog een tijd lang mijn levensonderhoud moet bekostigen.quote:
Lekker juistquote:Op maandag 8 maart 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Van het vliegveld waaien of regenen klinkt in ieder geval niet tof.
Denk dat je 'm wel aankrijgt hoor, zou stretchy spul moeten zijn en ik ben niet klein.quote:
Ah zoquote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan ga ik een expeditiecruise maken van het spaargeld wat nu potentieel nog een tijd lang mijn levensonderhoud moet bekostigen.
Dat soort regen ben je echt snel zat hoor.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker juistBij 35 graden heb ik er meer moeite mee
Leugens!quote:Op maandag 8 maart 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort regen ben je echt snel zat hoor.
Noodweerquote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik vind 35 graden geen mooi weer, dus eh.
Alleen Ballie vindt dat soort temperaturen lekker.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee? IK vind 35 graden anders perfect IJsdraakje-in-stretchy-jurkjes-weerquote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Chagrijnige draken gaan vuur spuwen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee? IK vind 35 graden anders perfect IJsdraakje-in-stretchy-jurkjes-weer![]()
Deze ligt dan vooral voor pampus op de bank.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chagrijnige draken gaan vuur spuwen.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen Ballie vindt dat soort temperaturen lekker.
En voor nu lekker bij ome Fles in 't airfryertje kruipenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar bakken in thailand
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En voor nu lekker bij ome Fles in 't airfryertje kruipen
Thaaie balquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar bakken in thailand
Wat fijn! Weet je of er veel andere kandidaten voor die functie waren uitgenodigd voor gesprek?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, lunch ook weer op![]()
bwuuh ben helemaal in active mode nuStraks komt de Picnic nog.
Dat is in dit geval niet relevant want ze zijn een hele afdeling aan het opzetten. Ze gaan gewoon op zoek naar een plek waar ze mij in kunnen zetten en als die gevonden is zijn we een heel eind. Is dus wel ook weer detachering.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat fijn! Weet je of er veel andere kandidaten voor die functie waren uitgenodigd voor gesprek?
Oh dat klinkt wel positief!quote:Op maandag 8 maart 2021 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is in dit geval niet relevant want ze zijn een hele afdeling aan het opzetten. Ze gaan gewoon op zoek naar een plek waar ze mij in kunnen zetten en als die gevonden is zijn we een heel eind. Is dus wel ook weer detachering.
Wil je ruilen? Ik doe keukenkastjes schoonmakenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is geen productieve dag. Mag ook weleens. Afgelopen week was een gekkenhuis
In de kelder met je eigen nietmachinequote:Op maandag 8 maart 2021 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is in dit geval niet relevant want ze zijn een hele afdeling aan het opzetten. Ze gaan gewoon op zoek naar een plek waar ze mij in kunnen zetten en als die gevonden is zijn we een heel eind. Is dus wel ook weer detachering.
Maandag(morgen) altijd teveel meetings. Vanaf 15:00 kan ik meestal weer echt aan de slag. Maar ik heb vanmorgen best al wat gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is geen productieve dag. Mag ook weleens. Afgelopen week was een gekkenhuis
Awyiss.quote:
Dat vind ik best leuk werkquote:Op maandag 8 maart 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Ik doe keukenkastjes schoonmaken
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn geen grapjes he
dan ga ik naar @:jerney op vakantie
*keurt vakantieverzoek goed*quote:Op maandag 8 maart 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik best leuk werk
Maar ik zit nu gewoon een beetje voor me uit te staren. Ook wel fijn
En ik heb net mijn vakantieverzoek ingediend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |