Toen heb ik genoten van de Joekee open dusquote:Op zondag 7 maart 2021 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Strade Bianche gemist? Afgelopen zaterdag
Wij van WLR zien je tegemoet in WLR.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit wordt in ieder geval wel leuk tijdens interlandaids ja, dank
Matthieu was wel hand in t broekje. Jammer dat Roubaix nog zo ver isquote:Op zondag 7 maart 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen heb ik genoten van de Joekee open dus
Daar zullen we van Stijn ook wel weer niet naar mogen kijken vanwege een of ander vlaggetje.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als José in zijn eigen kwijl rolt van geluk, weet je dat het een mooie middag was.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker met Babel, Stekelenburg, Strootman en St Justequote:Op zondag 7 maart 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit wordt in ieder geval wel leuk tijdens interlandaids ja, dank
Dat was misschien wel de mooiste koers van het jaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen heb ik genoten van de Joekee open dus
Er zijn ook nog niet zoveel koersen geweest dit jaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was misschien wel de mooiste koers van het jaar.
Voorlopig maak ik me nog wijs dat ze alleen in de voorselectie zitten.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met Babel, Stekelenburg, Strootman en St Juste
Het was de eerste?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was misschien wel de mooiste koers van het jaar.
Dat valt toch allemaal nog wel af mag ik hopenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met Babel, Stekelenburg, Strootman en St Juste
Steek niet neem ik aan.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal nog wel af mag ik hopen
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook nog niet zoveel koersen geweest dit jaar.
Ja leuk jongensquote:
Nee oke die nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |