Dat was misschien wel de mooiste koers van het jaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen heb ik genoten van de Joekee open dus
Er zijn ook nog niet zoveel koersen geweest dit jaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was misschien wel de mooiste koers van het jaar.
Voorlopig maak ik me nog wijs dat ze alleen in de voorselectie zitten.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met Babel, Stekelenburg, Strootman en St Juste
Het was de eerste?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was misschien wel de mooiste koers van het jaar.
Dat valt toch allemaal nog wel af mag ik hopenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker met Babel, Stekelenburg, Strootman en St Juste
Steek niet neem ik aan.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal nog wel af mag ik hopen
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook nog niet zoveel koersen geweest dit jaar.
Ja leuk jongensquote:
Nee oke die nietquote:
To live is to suffer.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
De interlands zijn er voor bezinning, muziek bijluisteren en voorbeschouwen op de vinale vase van het voetbalseizoen (sorry @:alleskaputt
Nu was er een hoop andere sport en heb ik niet alles gezien (maar wel genoten) maar wat ik sommige zag zeggen op twitter dat het één van de mooiste koersen ooit was etc vond ik ook weer wat overdreven.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk jongens, daarom misschien! Ik ga 'em zeker lang onthouden in ieder geval.
Ja niets mis mee. Je mist alleen wel de voetbalkwaliteiten van Onana, gelukkig maar dat Haller er nu is dan kan er ook eens een bal lang.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee oke die niet
Had nog wel een aardig reddinkje trouwens
Als we hem even niet vergelijken met Onana is het best een oke eerste keeper zelfsquote:Op zondag 7 maart 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niets mis mee. Je mist alleen wel de voetbalkwaliteiten van Onana, gelukkig maar dat Haller er nu is dan kan er ook eens een bal lang.
Dat lijkt me ook wat overdreven ja. Maar eigenlijk stelt de Strade nooit teleur. Met Vlaanderen en Roubaix wel in de top 3 leukste klassiekers.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu was er een hoop andere sport en heb ik niet alles gezien (maar wel genoten) maar wat ik sommige zag zeggen op twitter dat het één van de mooiste koersen ooit was etc vond ik ook weer wat overdreven.
Zeker, ook omdat je allerlei soorten renners tegen elkaar ziet.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wat overdreven ja. Maar eigenlijk stelt de Strade nooit teleur. Met Vlaanderen en Roubaix wel in de top 3 leukste klassiekers.
Ja wel mee eens, hij slaat (godzijdank) geen modderfiguur.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als we hem even niet vergelijken met Onana is het best een oke eerste keeper zelfs
Ik zeg niet dat je er het nieuwe seizoen mee in moet maar je snapt hopelijk wat ik bedoel
Mooie aan klassiekers als Parijs-Roubaix en nu ook Strade is dat ze zo zwaar zijn dat toppers altijd komen bovendrijven. Kopgroep in de finale gisteren was ook wel echt top. Dat draagt wel bij aan waarom mensen er zo van genoten hebben, denk ikquote:Op zondag 7 maart 2021 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wat overdreven ja. Maar eigenlijk stelt de Strade nooit teleur. Met Vlaanderen en Roubaix wel in de top 3 leukste klassiekers.
bart de graaffquote:Op zondag 7 maart 2021 22:03 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Wilbert was gisteren uit.![]()
[ twitter ]
quote:Op zondag 7 maart 2021 22:03 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Wilbert was gisteren uit.![]()
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |