ik had net dezelfde realisatie. bahquote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef qwox het volgende:
Waarom gaan ze nu ineens in een weekend testen?
Dus naast dat er nog maar een fractie van de dagen over is kan ik het nu ook nog eens niet volgen.
Moest ik gewoon even kwijt.
Het zal met potentiële kijkcijfers en abonnees op F1TV te maken hebben denk ik? Sinds een aantal jaar wordt het oa. door Sky Sports live uitgezonden en dit jaar ook door F1TV.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef qwox het volgende:
Waarom gaan ze nu ineens in een weekend testen?
Dus naast dat er nog maar een fractie van de dagen over is kan ik het nu ook nog eens niet volgen.
Moest ik gewoon even kwijt.
F1TV zend het live uit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:25 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Heeft het iets te maken met het feit dat ze maar 3 dagen mogen testen?
Moet ook een X aantal dagen voor de eerste race zijn en daar komen ze net aan.
Weten jullie of het ergens live te volgen is? Ik begreep dat Max als eerste aan de beurt is vrijdag om 08:00 NL tijd.
Ja mensen, zandzakken voor de deurquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:51 schreef tja77 het volgende:
Ow wacht, het pre-season testen is begonnen.
Benieuwd hoe vaak mensen het woord “sandbaggen” weer ten onrechte gaan gebruiken.
Schijnbaar hip om daarmee te strooien in deze fase.
Max WDC confirmed!quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:48 schreef ondeugend het volgende:
Gearbox problem bij Bottas
Zegt Mercedes.
Was er maar een bag voor...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:54 schreef tja77 het volgende:
Het waait behoorlijk, dus zand op de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |