Ik snap je. Drie van de tien potten van de Pindakaaswinkelbestelling van laatst zijn dus al leeg.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zat net ook gewoon asociaal met een pot pindakaas en een lepel op de bank. De pot was wel al echt zo goed als leeg, dus het viel mee, maar het voelde toch wat apart.
Hier zijn er twee op, en ik heb er eentje kapot laten vallen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef minilot het volgende:
Ik snap je. Drie van de tien potten van de Pindakaaswinkelbestelling van laatst zijn dus al leeg.
Neeeee! Welke is stuk?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier zijn er twee op, en ik heb er eentje kapot laten vallen.
De tijdelijke 'fruitfeest' met gedroogd fruit. Leek me gelukkig het minst lekker. Volgende keer dat ik in de buurt van de winkel ben vooral wat meer kokos halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ah ja. Hier was die met witte chocolade in een mum van tijd (vier dagen ofzoquote:Op zondag 7 maart 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tijdelijke 'fruitfeest' met gedroogd fruit. Leek me gelukkig het minst lekker. Volgende keer dat ik in de buurt van de winkel ben vooral wat meer kokos halen.En m'n vriend is fan van de dadel/kaneel.
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:47 schreef Barreltje het volgende:
Hier hebben de paaseitjes ook hun intrede gedaan..
Poes kwam vanmiddag ook aan de baby snuffelenWat een mooie vacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Wanneer het likken moet zijn, de ene hier wel de ander totaal niet. Bezoek hier krijgt een haarlikbehandeling, linkjes in de nek, op de handen etc. En als ze een plastic zak ziet moet dat ook gelikt worden, en natuurlijk de het eten (maakt niet uit of en kattenvoer of mensenvoer is)quote:Op zondag 7 maart 2021 20:48 schreef Barreltje het volgende:
Poes zit trouwens continue aan vanalles te lokken.. ik vind dat niet persee normaal gedrag.. wat vind het andere katten personeel van dit gedrag?
Ik ben zo benieuwd naar die witte chocolade met caramel limited edition. Maar wil geen verzendkostenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja. Hier was die met witte chocolade in een mum van tijd (vier dagen ofzo) op, die vond ik ook wel errrrrrrg lekker. Maar ach. Pindakaas.
Zelfs vieze pindakaas is nog steeds pindakaas dus lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |