SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok CherryBalquote:
Als je verstand van bouwen hebt is het dat vaak ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed plan. Mijn lieftallige wederhelft bestempelt het als 'oude meuk'
Mja, heel veel dingen zouden gelijk aangepakt moeten wordenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb Buda opgegeven voor escape to the country
Kom naar Antwerpen, is beter.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, heel veel dingen zouden gelijk aangepakt moeten worden
Dat heb ik steeds, van die huizen die net aan de top van mijn budget zitten, zodat je niet kunt overbieden en er geen geld in kan steken
Ja leuk, had bijna Buda laten lynchen vandaagquote:Op zondag 7 maart 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Wel een leuke nieuwe inwoonster Jongens en meisjes he die Jerney?
Mja dingen waar je mee kan leven is te accpteren maar iets wat je gelijk moet aanpakken gaat niet neequote:Op zondag 7 maart 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, heel veel dingen zouden gelijk aangepakt moeten worden
Dat heb ik steeds, van die huizen die net aan de top van mijn budget zitten, zodat je niet kunt overbieden en er geen geld in kan steken
Vriend van mij woonde een paar jaar aan het Kipdorp. Was wel tofquote:
vind er niks aanquote:Op zondag 7 maart 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Wel een leuke nieuwe inwoonster jongens en meisjes he die Jerney?
Dan kom je niet uit Antwerpen..quote:Op zondag 7 maart 2021 20:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat je hiermee bedoelt
Ja, als het alleen een muurtje verven was of andere cosmetische dingen, kon ik er wel mee leven. Maar dit huis was ergens in de jaren vijftig blijven stekenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja dingen waar je mee kan leven is te accpteren maar iets wat je gelijk moet aanpakken gaat niet nee
watquote:Op zondag 7 maart 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ging ik vroeger speciaal naartoe om spijkerbroeken te kopen
Molenbeekquote:
Hebben wel een brandstapel erbij gekregen van kwiwi.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja leuk, had bijna Buda laten lynchen vandaag
Ja, echt veel beter te doen hier, en de zorgverzekering ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij woonde een paar jaar aan het Kipdorp. Was wel tof
Zijn huizen daar nog een beetje betaalbaar dan?
Moet je morgen op je werk eens vragen inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
Antwerpen zitten toch die joden met hun diamanten?
Naar mens die alleen maar de aandacht van ballie probeert te trekkenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
onder anderequote:Op zondag 7 maart 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
Wil je ons wat vertellen?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Denk je dat zij dat weten?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je morgen op je werk eens vragen inderdaad.
Dat was op dat moment het dichtste bij om A.P.C spijkerbroeken te kopen. En het is ook wel een leuke stad om doorheen te wandelen en beetje te eten.quote:
Ohhhh! Ja.. vage wappies welquote:Op zondag 7 maart 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
En ze beginnen niet gelijk te spugen en met tartarensaus te gooien als ze je Nederlandse accent horen?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, echt veel beter te doen hier, en de zorgverzekering ook.
Betaal zo'n beetje per jaar wat jullie per maand moeten ophoesten.
Ahhh kipdorp is ook centrum ja.Ik zit op de tofste plek, vind ik zelf.
ja het is wel een leuke stadquote:Op zondag 7 maart 2021 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was op dat moment het dichtste bij om A.P.C spijkerbroeken te kopen. En het is ook wel een leuke stad om doorheen te wandelen en beetje te eten.
Haha ellek nadeel hep ze voordeelquote:Op zondag 7 maart 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben wel een brandstapel erbij gekregen van kwiwi.
Ook al, heb soms het idee dat driekwart op FOK! uit Den Haag komtquote:
oh zoquote:Op zondag 7 maart 2021 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben er vast een mening over dat vanuit Antwerpen de wereld bestuurd wordt.
Den Haag bepaalt alles...quote:Op zondag 7 maart 2021 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al, heb soms het idee dat driekwart op FOK! uit Den Haag komt
Die zijn daar in no-time om je hippe roze kast weg te snaaien hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Da's wel een paar kilometer verderop vriend
Dit meen je toch niet?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga jullie binnenkort verlaten, ik heb wat dingen te doen die aandacht vragen en daarom kan ik het er niet bij hebben om te niksen en te procrastineren, die combi gaat niet werken maar Jerney is hier voor jullie, goede ruil me zo
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga jullie binnenkort verlaten, ik heb wat dingen te doen die aandacht vragen en daarom kan ik het er niet bij hebben om te niksen en te procrastineren, die combi gaat niet werken maar Jerney is hier voor jullie, goede ruil me zo
Voor altijd.. of?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Als je het maar laat rotzak!quote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga jullie binnenkort verlaten, ik heb wat dingen te doen die aandacht vragen en daarom kan ik het er niet bij hebben om te niksen en te procrastineren, die combi gaat niet werken maar Jerney is hier voor jullie, goede rui lijkt me zo
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar mens die alleen maar de aandacht van ballie probeert te trekken
In een boom aan het einde van de Fahrenheitstraat. Maar daar staat hij niet meer dus geen idee.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979 waar staat/stond Wesley? ben deze week in d buurt dus kan wel eens gaan kieken.
Omdat ze hier meteen gestenigd wordenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
Was 2 jaar terug voor werk een paar uur in antwerpen. Ik zie die joodse mensen met die kapsels hier nooit in het echt maar daar wel op straat
FOK! = life.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Stoppen met Fokkie, kost me echt teveel tijd joh en ik merk het aan de mensen om me heen, die hebben me ook nodig
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Stoppen met Fokkie, kost me echt teveel tijd joh en ik merk het aan de mensen om me heen, die hebben me ook nodig
Wat?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga jullie binnenkort verlaten, ik heb wat dingen te doen die aandacht vragen en daarom kan ik het er niet bij hebben om te niksen en te procrastineren, die combi gaat niet werken maar Jerney is hier voor jullie, goede rui lijkt me zo
Geboren in het Leyenburg! Wel daarna naar Zoetermeer verkast.quote:
Ik weet nog niet of het een goede rui is. Misschien zijn haar veertjes helemaal niet zo zacht. En ik krijg nog een Stephen King-handtekening van je.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Mocht ik een keer in Den Bosch zijn ga ik gewoon op een terras zitten totdat je voorbij komt lopen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Klinkt als mijn leven.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt totale onzin en verveling, meer is het niet.
Ik denk dat weinig mensen zich hierin herkennen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Dat geloof je zelf ook niet toch?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Dat mag, mits de kroegen open zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mocht ik een keer in Den Bosch zijn ga ik gewoon op een terras zitten totdat je voorbij komt lopen.
Ik wens ze veel succes met die trappenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn daar in no-time om je hippe roze kast weg te snaaien hoor
Volgende Fok-meet in Den Bosch. Hij zat ergens in de buurt van het museum.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mocht ik een keer in Den Bosch zijn ga ik gewoon op een terras zitten totdat je voorbij komt lopen.
ja je kan toch gewoon een beetje matigen met fok. hoeft toch niet gelijk wegquote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
vanuit zoetermeer elke dag naar leyenburg gegaan voor school?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Geboren in het Leyenburg! Wel daarna naar Zoetermeer verkast.Tot mijn negende ook op Leyenburg school gezeten, geen idee waarom dat thema.
Klinkt bijna alsof hij stervende is.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou je hier echt missen, US, en dat meen ik oprecht
In de buurt van een Thais restaurant. Dus we gaan posten bij elk bord pad thai in de stad.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende Fok-meet in Den Bosch. Hij zat ergens in de buurt van het museum.
Ok, tot morgen dan he... doei doei... fijn leven nog!quote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mag, mits de kroegen open zijn
We komen al steeds dichterbij.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de buurt van een Thais restaurant. Dus we gaan posten bij elk bord pad thai in de stad.
Verstandig. Ga je goed makker.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
Als we nog een punt hebben kunnen we een driehoeksbepaling doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de buurt van een Thais restaurant. Dus we gaan posten bij elk bord pad thai in de stad.
Ik ook, maar het is een koppigaard en er is wel een kans dat hij terug in je armen komt rennen, denk ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou je hier echt missen, US, en dat meen ik oprecht
iets met waterquote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we nog een punt hebben kunnen we een driehoeksbepaling doen.
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Och Jezus laat ons niet alleen met Los.
Mijn armen zijn altijd open voor US.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is een koppigaard en er is wel een kans dat hij terug in je armen komt rennen, denk ik.
Leuk idee, tot over een paar weken.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat kan overal in Den Bosch zijn. Als we niets kunnen vinden laten we gewoon het alarm van alle Porsches in de stad afgaan tot dat hij naar buiten komt lopen.quote:
Dan ga ik ook. Lijkt me sowieso beter.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |