ja mikeytt was in beeldquote:Op zondag 7 maart 2021 19:02 schreef okselzweet het volgende:
Begrijp ik nou goed dat mikeytt in deze livestream te zien is????
@:starhopper @:icecreamsandwich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Zij klinkt wel een beetje mentaal uitgedaagd.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:08 schreef IceCreamSandwich het volgende:
'IK BEN NIET AAN HET DEMONSTREREN, IK BEN AAN HET FILMEN'
Rond welk tijdstip is dat?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:10 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zij klinkt wel een beetje mentaal uitgedaagd.
mensen vervelen zichquote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef okselzweet het volgende:
Waar is deze hele optocht uberhaupt voor @:starhopper
Om de coronamaatregelen te verlengen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef okselzweet het volgende:
Nee! DJMO is wappies aan het kijkenquote:
Ja waar dan -50 seconden is het niet ongeveerquote:Op zondag 7 maart 2021 19:08 schreef IceCreamSandwich het volgende:
'IK BEN NIET AAN HET DEMONSTREREN, IK BEN AAN HET FILMEN'
Tegen corona ofzoquote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef okselzweet het volgende:
Dat was -5 minuten ofzo in zo'n winkelstraatje, vlak voor ze dat plein op banjeren.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja waar dan -50 seconden is het niet ongeveer
Vervelende kerel: 30:50quote:Op zondag 7 maart 2021 19:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja waar dan -50 seconden is het niet ongeveer
ben ik wel met je eens maar op vandaag is iedereen wappiequote:Op zondag 7 maart 2021 19:31 schreef HermieHermann het volgende:
heb een beetje door de stream geskipt
ze hield weinig afstand, liep bijna tegen mensen aan om er langs te lopen, liep met de menigte mee, moest een paar keer hoesten met als excuus ''is maar een rokershoestje hoor hahahauoefhso;e''
en morgen weer lekker in de trein stappen om overal behalve in haar eigen woongebied te wandelen. schandalig dat dit uit de naam van FOK! is gedaan
Je zou maar zo'n laag zelfbeeld hebben dat je je laat neuken door braddiequote:
Maar iets met goede doelen en tweede wereldoorlog etc etc etc!!!quote:Op zondag 7 maart 2021 19:31 schreef HermieHermann het volgende:
ze hield weinig afstand, liep bijna tegen mensen aan om er langs te lopen, liep met de menigte mee, moest een paar keer hoesten met als excuus ''is maar een rokershoestje hoor hahahauoefhso;e''
en morgen weer lekker in de trein stappen om overal behalve in haar eigen woongebied te wandelen. schandalig dat dit uit de naam van FOK! is gedaan
Overweeg je aangifte te doen?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:31 schreef HermieHermann het volgende:
Ja prima ik zie je in de rechtbankquote:Op zondag 7 maart 2021 20:08 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zal ik eens aangifte tegen jou gaan doen papoea?
ieder zijn ding.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n laag zelfbeeld hebben dat je je laat neuken door braddie
Dat iemand die al helemaal buiten adem is als hij de straat uit is überhaupt in staat is om te neuken_________!
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:04 schreef Starhopper het volgende:
Jezelf mentionenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihiquote:
Starhopper is gewoon een beetje gek.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:46 schreef JochemSjakie het volgende:
Er is echt geen hoop meer voor deze wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |