SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op zondag 7 maart 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer de hele dag vergeten te eten?
We can't all be Jerneyquote:Op zondag 7 maart 2021 18:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee het gaat te furrrr
Zit ook niet veel vlees an denk ik, maar dat terzijde.
Ja zou niet de eerste keer zijn ...quote:
Een doos toffees of wat?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een hamburgertje met boontjes, tomaatjes en aardappelboletjes. Allemaal tjes.
En een doos Toffifee dus
Vieze dingen datquote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ken je toch wel..?
[ afbeelding ]
Nekkenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ken je toch wel..?
[ afbeelding ]
Ik zag laatst dat ze die ook met drop haddenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ken je toch wel..?
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zondag 7 maart 2021 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ze die ook met drop hadden
De vrouw in mij heeft die dingen af en toe gewoon nodig.quote:
Is er een vergadering geweest over hoe ze die dingen nog erger kunnen maken?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je weer niet uitgenodigd?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Is er een vergadering geweest over hoe ze die dingen nog erger kunnen maken?
High five.quote:
Jij vindt alles lekker . Je bent een grotere voedselstofzuiger dan amaramadingdongquote:
Ohnee het was gewoon met chocolade: https://nl.pepper.com/kor(...)o-drop-bij-ah-188502quote:Op zondag 7 maart 2021 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je had je niet geplaatst of zo?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan ik mee leven.
Had de vergadering wel gewonnen, denk ik.
mweh lust niet alles hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
High five.
[..]
Jij vindt alles lekker . Je bent een grotere voedselstofzuiger dan amaramadingdong
Dat het mogelijk is..quote:Op zondag 7 maart 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
Je bent een grotere voedselstofzuiger dan amaramadingdong
Heb je zes keer seks gehad, acht koffie op, half vers visje als ontbijt op en proef je die kutzooi nogquote:
Dit lijkt me echt tering smerig he.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohnee het was gewoon met chocolade: https://nl.pepper.com/kor(...)o-drop-bij-ah-188502
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zes keer seks gehad, acht koffie op, half vers visje als ontbijt op en proef je die kutzooi nog
Ja ik snap er ook niks vanquote:
Wat niet danquote:
Ben niet zo van biefstuk en steak. Schelpdieren ook niet. En pittig etenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niks van
[..]
Wat niet dan
oh leukquote:Op zondag 7 maart 2021 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja Pa belde vanmiddag op.
Mijn verjaardag is aanstaande en normaal gaan we dan uit eten. Vorig jaar kon dat ook al niet, Dit jaar dus ook niet. Maar hij gaat Grieks bestellen.. Dus ga ik daar volgende week zondag (niet echt mijn verjaardag) eten![]()
![]()
Gewoon nergens eigenlijk van zoquote:Op zondag 7 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben niet zo van biefstuk en steak. Schelpdieren ook niet. En pittig eten
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm, was te verwachtenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:39 schreef jerney het volgende:
Ja, een search op gegeilde kip zet geen zoden aan de dijk, natuurlijk.
Waarom wil je geile kip?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:39 schreef jerney het volgende:
Schelpdieren vind ik ook niet zoveel aan.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zijn wel de hoogvliegers ja in mijn dieetquote:Op zondag 7 maart 2021 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hagelslag en sushi en dat ben je dan.
En het is beste een prima Griek. Ze kwamen voor Corona ook buiten Geldrop daar heen om te eten...quote:
Moet je er wel tegen kunnen. Ik vind pittig best lekker maar de rest van m'n lichaam kan er niet goed tegenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:39 schreef jerney het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon een kiekenkarkas om zombiesoep van te maken.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom wil je geile kip?
[..]
Schelpdieren vind ik ook niet zoveel aan.
quote:
Oh da’s wel naar. Moet je rennen dan?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je er wel tegen kunnen. Ik vind pittig best lekker maar de rest van m'n lichaam kan er niet goed tegen
Is dat voor bij de hoerenpasta?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:42 schreef jerney het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon een kiekenkarkas om zombiesoep van te maken.
Voor de rest gewoon eenvoudige Hollandse potquote:Op zondag 7 maart 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zijn wel de hoogvliegers ja in mijn dieet
Daar vind ik dan weer niet zoveel aanquote:Op zondag 7 maart 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Vanavond weer vlammetjes bakken voor bij de darts
jaquote:Op zondag 7 maart 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de rest gewoon eenvoudige Hollandse pot
Omg jaquote:Op zondag 7 maart 2021 18:45 schreef jerney het volgende:
Goed ik geef het op. Zal ik gewoon Grieks bestellen met bergen tzaziki?
Kip in de vriezer laten, pijltjes in de lade en een matige prostituee bestellen.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Vanavond weer vlammetjes bakken voor bij de darts
Kom eraanquote:Op zondag 7 maart 2021 18:45 schreef jerney het volgende:
Gewoon een grillschotel, mousaka en een baklava naquote:Op zondag 7 maart 2021 18:45 schreef jerney het volgende:
Zal ik nog eens een manipulatief berichtje erbij doen om extra tzaziki af te proberen troggelen?quote:
Ik begin te zweten, krijg het niet meer door m'n strot, lig in de macht wakker door last van m'n maag en als het er weer uit komt brandt het een Johnny cash in mequote:
Jezus, met een gewone grillschotel kom ik al 2 dagen toe.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een grillschotel, mousaka en een baklava na
Bij vlammetjes komt geen kip kijkenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kip in de vriezer laten, pijltjes in de lade en een matige prostituee bestellen.
Foto van je koppie erbij deze keerquote:Op zondag 7 maart 2021 18:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Zal ik nog eens een manipulatief berichtje erbij doen om extra tzaziki af te proberen troggelen?
Ik heb al moeite met een bak gyros (met pitabroodje en tzatziki uiteraard).quote:Op zondag 7 maart 2021 18:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Jezus, met een gewone grillschotel kom ik al 2 dagen toe.
Ohja jij hebt geen balliedieetquote:Op zondag 7 maart 2021 18:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Jezus, met een gewone grillschotel kom ik al 2 dagen toe.
Oh jee! Ja moet wel leuk blijven natuurlijk. Wussquote:Op zondag 7 maart 2021 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begin te zweten, krijg het niet meer door m'n strot, lig in de macht wakker door last van m'n maag en als het er weer uit komt brandt het een Johnny cash in me
Dan ben ik helemaal huilie als ik weer een slaatje krijgquote:Op zondag 7 maart 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto van je koppie erbij deze keer
Kan er ook niks aan doen. Ik ben gewoon blanker dan vanilla icequote:Op zondag 7 maart 2021 18:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh jee! Ja moet wel leuk blijven natuurlijk. Wuss
Kan bevestigen (van foto's iig).quote:Op zondag 7 maart 2021 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen. Ik ben gewoon blanker dan vanilla ice
Eet ik veel te traag voor ook. In plaats van koude gyros te knauwen, bak ik die liever op voor de lunch.quote:
Roadtrip dan maar? wel beetje ruk dat we met die avondklok zitten. Hmm.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat we vis gingen eten bij Jurnie?
Wat een slaatje?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal huilie als ik weer een slaatje krijg
Morgenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat we vis gingen eten bij Jurnie?
Klein beetje gezond schijt aan hebben toch?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roadtrip dan maar? wel beetje ruk dat we met die avondklok zitten. Hmm.
Die gyros is sowieso altijd al het matigste van die schotelsquote:Op zondag 7 maart 2021 18:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Eet ik veel te traag voor ook. In plaats van koude gyros te knauwen, bak ik die liever op voor de lunch.
Ik wil hun slaatjes niet, maar een extra portie tzaziki.quote:
Haren erop?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Morgen
Cherrytomaatjes per ongeluk in het zonnetje laten staan
Hmm is ook wel weer zo maar ik ben pussy.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein beetje gezond schijt aan hebben toch?
Is zoquote:Op zondag 7 maart 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gyros is sowieso altijd al het matigste van die schotels
Ik vind altijd wel lekker maar wellicht komt dat door de wiet.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gyros is sowieso altijd al het matigste van die schotels
Als ik een ondernemende Griek zou zijn gaf ik elke mooie vrouw liters gratis Tzatziki.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil hun slaatjes niet, maar een extra portie tzatziki.Kreeg wel een flinkere schep, maar toch ook een stom slaatje.
Ik denk niet dat die Grieken mijn fok fotoboek gaan googlenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een ondernemende Griek zou zij gaf ik elke mooie vrouw liters gratis Tzatziki.
Ik ga mee!!!quote:Op zondag 7 maart 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ik wil weer naar griekenland. weekje smurfen in et water
Zou ik doen voor kortingquote:Op zondag 7 maart 2021 18:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die Grieken mijn fok fotoboek gaan googlen
Maar de soutsouki, varkenshaasjes, kipspiesjes en lamskoteletjes zijn toch vaak een heel stuk lekkerder bij zo'n schotelquote:Op zondag 7 maart 2021 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind altijd wel lekker maar wellicht komt dat door de wiet.
their lossquote:Op zondag 7 maart 2021 18:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die Grieken mijn fok fotoboek gaan googlen
Nou ik heb uhm 2 weken geleden ofzo een keertje iets anders besteld bij de Griek en dat viel toch best wel tegen.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de soutsouki, varkenshaasjes, kipspiesjes en lamskoteletjes zijn toch vaak een heel stuk lekkerder bij zo'n schotel
Ik ook!quote:
Ohhh goede timing! Heb Portishead vreemd genoeg even gehadquote:
Gohquote:Op zondag 7 maart 2021 19:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh goede timing! Heb Portishead vreemd genoeg even gehad
Lekker met borden gooienquote:
Ok, ik wil keihard op vakantie nuquote:
Ja, maar de beach boys en receptionisten mogen opteffenquote:Op zondag 7 maart 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd graag geweest, Griekenland. Arrdige mensen ook.
maar ja, over 2,5 jaar als we eens gevaccineerd zijn..quote:
Ja kan voor mij ook wel 8 maanden geleden zijn.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt al zolang niet op vakantie geweest, geen idee meer wat vakantie is.
ik heb gisteren mijn belastingaangifte gedaan.quote:
Ssssssstquote:Op zondag 7 maart 2021 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, over 2,5 jaar als we eens gevaccineerd zijn..
oh nee, het is wel weer tijd voor een paar dagen buitenland.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou wel graag even vakantie willen, al was het thuis.
dit ja..quote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, het is wel weer tijd voor een paar dagen buitenland.
Ik heb er een macbook van gekochtquote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gisteren mijn belastingaangifte gedaan.
een goede vakantie moet wel kunnen
nou ja, het moet eerst nog een binnen komen.quote:
Als de strandtenten in Foqueville opengaan dan mogen we weer.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wanneer gaan we?
Zon. Zuipen, Ziekenhuis
Nouja ik krijg eind dit jaar nog wel een leuk bedrag en dan is het uit met de pret.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, het moet eerst nog een binnen komen.
Maar ik denk dat ik een nieuwe boxspring wil
quote:
nou ja, het is dit jaar zo veel, dat het verdeeld wordt in sparen + praktisch + domme shit die ik gewoon wil hebbenquote:Op zondag 7 maart 2021 19:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja ik krijg eind dit jaar nog wel een leuk bedrag en dan is het uit met de pret.
Ohhh ook praktisch jij!
Die verdeling is er toch altijd?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, het is dit jaar zo veel, dat het verdeeld wordt in sparen + praktisch + domme shit die ik gewoon wil hebben
Of je gaat een paar keer extra naar vrouwenhandbal kijken als het weer mag?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, het is dit jaar zo veel, dat het verdeeld wordt in sparen + praktisch + domme shit die ik gewoon wil hebben
Ook best okquote:Op zondag 7 maart 2021 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik las vrouwenhandelquote:Op zondag 7 maart 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je gaat een paar keer extra naar vrouwenhandbal kijken als het weer mag?
VIP-kaarten. Samen douchen na afloopquote:Op zondag 7 maart 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
oh dat weet ik nu nog niet. Sneakers, dure whiskey, iets duurs voor op de fietsquote:
Normaal meeste sparen zelfs, maar dit jaar ben ik losgegaan. En ben blij want mijn viesroze industriële kast is awesome.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die verdeling is er toch altijd?
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Normaal meeste sparen zelfs, maar dit jaar ben ik losgegaan. En ben blij want mijn viesroze industriële kast is awesome.
Toch deed het een beetje pijn
Ik denk dat het praktisch uitvoerbaar is om dat nog vaker te doenquote:Op zondag 7 maart 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
waar kan ik me inschrijven?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VIP-kaarten. Samen douchen na afloop
Oh ik vind sneakers niet iets doms.. schoenen ben je toch nodig.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat weet ik nu nog niet. Sneakers, dure whiskey, iets duurs voor op de fiets
Duurt nog wel even voordat het binnen is, dus die planning gaat nog 20x veranderen
Jij en je broer komen vast nog wel aan hun trekken.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat het praktisch uitvoerbaar is om dat nog vaker te doen
ja, schoenen heb je nodig, maar niet altijd nieuwe schoenenquote:Op zondag 7 maart 2021 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind sneakers niet iets doms.. schoenen ben je toch nodig.
ik vind dat zulke pauper schoenenquote:Op zondag 7 maart 2021 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar goeie ik moet weer eens All-Stars kopen.
mijn wat?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij en je broer komen vast nog wel aan hun trekken.
fotoquote:Op zondag 7 maart 2021 19:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Normaal meeste sparen zelfs, maar dit jaar ben ik losgegaan. En ben blij want mijn viesroze industriële kast is awesome.
Toch deed het een beetje pijn
Ja of lage zwarte Vans schoenen maar moet gewoon iets simpels hebben wat past onder jurkjes en liefst helemaal zwart.quote:
dan moet je ze niet kopen.quote:
dat doe ik ook nietquote:
vansquote:Op zondag 7 maart 2021 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of lage zwarte Vans schoenen maar moet gewoon iets simpels hebben wat past onder jurkjes en liefst helemaal zwart.
Eens maar ja met mooi weer maar eens kijken, nu toch te koud om aan te doen.quote:
t is wel het nadeel, ze zijn best koud inderdaadquote:Op zondag 7 maart 2021 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eens maar ja met mooi weer maar eens kijken, nu toch te koud om aan te doen.
daar heb ik gelukkig geen last van. Ik draag zomer en winter dezelfde schoenenquote:Op zondag 7 maart 2021 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eens maar ja met mooi weer maar eens kijken, nu toch te koud om aan te doen.
Ga je Strade Bianche volgend jaar rijden?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Vd week die nieuwe Kamado aftikken en nu al bedacht dat ik een gravelbike wil..
die eerste vond ik beterquote:Op zondag 7 maart 2021 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee grapje zoek meer zoiets https://www.zalando.nl/va(...)g-va212z002-q11.html
Nee ik niet.quote:
is geen rozequote:Op zondag 7 maart 2021 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Oh nee grapje zoek meer zoiets https://www.zalando.nl/va(...)g-va212z002-q11.html
dat moet op een gewone racefietsquote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je Strade Bianche volgend jaar rijden?
Moet er niet aan denken in maart al.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je Strade Bianche volgend jaar rijden?
Sow, weer een kwartier dichter bij de doodquote:Op zondag 7 maart 2021 19:13 schreef Amarantha het volgende:
Doen ze nu iedere week een jaar uit de jaren 90. Eerst deden ze de jaren 80, vet leuk.
Klopt maar ik wil voor basic lente/zomerschoenen ook geen roze want heb bijna geen roze jurkjes (omg wat? ja echt).quote:
Wel leuk toch?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow, weer een kwartier dichter bij de dood
wat is dit voor onzinquote:Op zondag 7 maart 2021 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt maar ik wil voor basic lente/zomerschoenen ook geen roze want heb bijna geen roze jurkjes (omg wat? ja echt).
Leukquote:Op zondag 7 maart 2021 19:37 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh heb het opgelost!
Kaarsen staan ergens anders nu en meer zooi op
Meh.quote:
Zachte lieve plantquote:Op zondag 7 maart 2021 19:37 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh heb het opgelost!
ik nomineer jou nu voor ksc cribsquote:Op zondag 7 maart 2021 19:37 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh heb het opgelost!
Zo'n mini ecosysteem pot wil ik ook nogquote:Op zondag 7 maart 2021 19:37 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh heb het opgelost!
Ja is tof maar mijn roze plantjes zijn verpieterd en die wilde ik nu juist bij mijn kastquote:Op zondag 7 maart 2021 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo'n mini ecosysteem pot wil ik ook nog
ik verlies soms die kracht en dan sta ik op ploffen zoals nu., en ltvdk waarschuwt altijd maarben ik eigenwijs en bestel ik teveel en dat eet ik dan ook allemaal opquote:
She can shout it outquote:Op zondag 7 maart 2021 19:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Cat lady!
Dacht eerst ohhh dat had ik niet verwacht... met m’n vooroorde... never mind
Oehquote:Op zondag 7 maart 2021 19:37 schreef jerney het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Oh heb het opgelost!
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik verlies soms die kracht en dan sta ik op ploffen zoals nu., en ltvdk waarschuwt altijd maarben ik eigenwijs en bestel ik teveel en dat eet ik dan ook allemaal op
En dan zo plof, ragoutsmurrie overal
help @:ltvdk
Ja echt heel erg blij meequote:
Die heeft iets heel erg dwarszitten zo te horenquote:
O, net verhuisd? Huur je?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja echt heel erg blij mee
Dat was dan weer het voordeel van op huizenjacht in de lockdown; de aanhouder wint!
Iedereen zit wel wat dwarsquote:Op zondag 7 maart 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft iets heel erg dwarszitten zo te horen
Ja tochquote:Op zondag 7 maart 2021 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk. Oudere huizen
Ik mis nog steeds mijn Dordtse grachtenpandje
bedoelde dat het onzin is dat je geen roze jurkje hebtquote:
De vibe past je daar als een mooie strak maar toch flapperend zomerjurkjequote:Op zondag 7 maart 2021 19:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja tochEPC E ofzo, maar toch kreeg ik vooralsnog terug
Ohhh dat kan ik me voorstellenIk wil hier nooit meer weg
Ok, naar Flores
Ja is echt wel mijn droomhuisje.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vibe past je daar als een mooie strak maar toch flapperend zomerjurkje
Oh nou heb wel iets heb met roze maar niet alles in mijn leven hoeft roze te zijn hoor.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
bedoelde dat het onzin is dat je geen roze jurkje hebt
Wauw nu alquote:Op zondag 7 maart 2021 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
@:Anne https://reizendekabouters.nl/aht81/
In mijn grachtenpandje waaide het binnen harder dan buiten en in de winter zat je vastgevroren aan de pot. Maar ik hield echt van dat huis.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja tochEPC E ofzo, maar toch kreeg ik vooralsnog terug
Ohhh dat kan ik me voorstellenIk wil hier nooit meer weg
Ok, naar Flores
Ballie vragen om mee te klussenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag vandaag een leuk jaren dertig huis. Zou het netaan kunnen betalen. Maar er moest nog zoveel aan gebeuren
Ja, dit is genieten.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bef, leuk om jou hier te treffen!
Mja, het ging wel iets verder dan een stopcontactje aanleggenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie vragen om mee te klussen
Jup. Ik huur nu, maar zou zo graag mijn eigen plekje willen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Budapestenaar ben je nog steeds actief op zoek naar iets anders?
Ohhh wat erg, ik ben daar ook heel bang voor hierzoquote:Op zondag 7 maart 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn grachtenpandje waaide het binnen harder dan buiten en in de winter zat je vastgevroren aan de pot. Maar ik hield echt van dat huis.Helaas wilde de eigenaar het verkopen en ging het mijn budget te boven
Terug naar het land van je roots?
Wel lekker eten daar
Zweverig maar mooi.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:05 schreef Ygritte het volgende:
Van de schreeuwende kattenvrouw kwam ik bij dit:
Hoe zit het met thuiswerken na corona bij je werkgever? Zou je evt naar een iets goedkoper gebied kunnen verhuizen?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Ik huur nu, maar zou zo graag mijn eigen plekje willen.
Helaas is het momenteel wel een extreem matige markt om een huis te kopenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Ik huur nu, maar zou zo graag mijn eigen plekje willen.
Da's niet handig dan. Netaan en dan ook nog moeten klussenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag vandaag een leuk jaren dertig huis. Zou het netaan kunnen betalen. Maar er moest nog zoveel aan gebeuren
Nouquote:Op zondag 7 maart 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas is het momenteel wel een extreem matige markt om een huis te kopen
Als de prijzen wat schappelijke zijn en de rentes weer hoger dan is het ook weer geen doen. Te weinig aanbod in Nederland.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas is het momenteel wel een extreem matige markt om een huis te kopen
Ohja goeie, morgen ook even kijken bij mijn werk waar het kaboutertje staat.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979 waar staat/stond Wesley? ben deze week in d buurt dus kan wel eens gaan kieken.
Ja, dat is het inderdaad: dat huis had echt een ziel. Dat heb ik weleens tegen de eigenaar gezegd. Het huis voelde als een oude vriend.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh wat erg, ik ben daar ook heel bang voor hierzo
In de slaapkamer waait het ook wel somsDe rest van het huis blijft goed warm, gelukkig.
Fijn he, huizen met een ziel. Ik ben ook zo verliefd op mijn en suite deuren met pauwen op!Mijn onder uur heeft stomme vaasjes ha ha
Oh ik bedoelde Flores in de Azoren! Zo mooi, zo rustag
Even je budget een paar ton hoger zettenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
NouKennelijk zoek ik iets in een onbestaand segment ofzo
Dat sowieso, zeker na die crisis van een paar jaar geleden waarin alle bouwprojecten stil kwamen te staan of werd geschrapt heb je nu een enorme schaarste.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de prijzen wat schappelijke zijn en de rentes weer hoger dan is het ook weer geen doen. Te weinig aanbod in Nederland.
We gaan waarschijnlijk naar twee dagen kantoor, drie dagen thuis. Dus wonen in goedkoper gebied is niet echt een optiequote:Op zondag 7 maart 2021 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe zit het met thuiswerken na corona bij je werkgever? Zou je evt naar een iets goedkoper gebied kunnen verhuizen?
Twee linkerhanden ookquote:Op zondag 7 maart 2021 20:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Da's niet handig dan. Netaan en dan ook nog moeten klussen
Oh zo'n leuke jaren 70 a la centerparcs? Die wil ik ook welquote:Op zondag 7 maart 2021 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog een mooie bungalow vinden om in te wonen
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou heb wel iets heb met roze maar niet alles in mijn leven hoeft roze te zijn hoor.
En een zitkuil?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh zo'n leuke jaren 70 a la centerparcs? Die wil ik ook welhet liefst met hier en daar een hoogteverschilletje en ergens een schuin hoog plafond
Nog meer? Moet het ook betalen elke maand he....quote:Op zondag 7 maart 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even je budget een paar ton hoger zetten
Zitkuil erbij.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh zo'n leuke jaren 70 a la centerparcs? Die wil ik ook welhet liefst met hier en daar een hoogteverschilletje en ergens een schuin hoog plafond
Die lijken me ook best tof, zeker als er een flink stuk grond omheen zitquote:Op zondag 7 maart 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Elke maand een bankovervalletje erbij doen?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog meer? Moet het ook betalen elke maand he....
Ja, exact dat! Intens gelukkig samenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is het inderdaad: dat huis had echt een ziel. Dat heb ik weleens tegen de eigenaar gezegd. Het huis voelde als een oude vriend.
O, ik dacht het Indonesische eilandZijn ze Azoren mooi?
Als er een open haard bij zit, heb ik ook geen bezwaar.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij top.... en dat meen ik echt serieus
Tja... of toch maar achter het centraalquote:Op zondag 7 maart 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke maand een bankovervalletje erbij doen?
Jaren 60-70 inderdaad. Ik ben ooit gaan kijken, maar kon die in mijn eentje op dat moment helaas niet betalen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gaat dit over een van je kinderen?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik kwam gisteren langs mijn oude klushuis, totaal onherkenbaar wel maar mijn dominante hertje stond er nog in de "naasttuin" en die reageerde op me toen ik even stopte met de auto en toen ik in mijn handen klapte, tenminste hij kwam aanrennen, Henkie San
Hmm jammer, met 1 dag is dat evt nog te doen. Maar 2 is net onhandig.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk naar twee dagen kantoor, drie dagen thuis. Dus wonen in goedkoper gebied is niet echt een optieOf ik moet wekelijks een nachtje bij mijn vader gaan logeren
Hoe is de temperatuur?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, exact dat! Intens gelukkig samen![]()
Ja ik snap de verwarring. Ook vast mooi en lekker warmMaar denk dat deze Flores al genoeg uitdaging zal zijn
Blijft toch EU en ja heel mooi. Ook een prettig klimaat. Elk eiland heeft zo z'n unieke charme, maar Flores is één brok natuur.
Collega van mij heeft dat jaren gedaan met een overnachting in een goedkope airbnb.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer, met 1 dag is dat evt nog te doen. Maar 2 is net onhandig.
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie vragen om mee te klussen
Wat moet er allemaal gedaan worden?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Hehe, nee laatste huis links als je van Waalre naar Valkenwaard rijd dan heb je zo'n dierparkje, bought them fuckersquote:Op zondag 7 maart 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat dit over een van je kinderen?
Jaquote:Op zondag 7 maart 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer, met 1 dag is dat evt nog te doen. Maar 2 is net onhandig.
Waarom niet neusje aaien??quote:Op zondag 7 maart 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik kwam gisteren langs mijn oude klushuis, totaal onherkenbaar wel maar mijn dominante hertje stond er nog in de "naasttuin" en die reageerde op me toen ik even stopte met de auto en toen ik in mijn handen klapte, tenminste hij kwam aanrennen, Henkie San
Ik vind dat echt fantastischquote:Op zondag 7 maart 2021 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaren 60-70 inderdaad. Ik ben ooit gaan kijken, maar kon die in mijn eentje op dat moment helaas niet betalen.
Natuurstenen vloeren; schuin plafond, soort van binnentuin.
Samen kopen dan maar?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dat echt fantastischDegene die ik tegen kom staan altijd op plekken waar ik niet wil/kan wonen of er moet zo veel aan gebeuren dat het ook niet echt meer leuk is, maar ik heb er een vreselijk zwak voor.
Oei, waar zal ik beginnenquote:
Best goed! In de zomer privésauna, maar dat hebben mijn tropische genen graag.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is de temperatuur?
Zelf heb ik mijn oog laten vallen op één van de Hebriden. In mijn rokje op een winderige klif een beetje op mijn doedelzak spelen, terwijl mijn Ierse setters Tommy & Tuppence aan het ravotten zijn
En hoe lang je wil je er over doen?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, waar zal ik beginnen![]()
Op de begane grond ligt tapijt. En ik vrees dat daaronder een houten vloer zit die wellicht niet goed meer is. Ik vermoed dat de elektrische bedrading stokoud is. De badkamer zag er niet uit. Veel schrootjes. Veel foute kleurtjes. Plat dak dat aan vervanging toe is. Zeker nog voor 30 k werk, gok ik.
Mijn wederhelft kan het echt helemaal niets boeien.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed plan. Mijn lieftallige wederhelft bestempelt het als 'oude meuk'
Ik had hier ook echt het geluk dat het net behoorlijk opgeknapt was.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dat echt fantastischDegene die ik tegen kom staan altijd op plekken waar ik niet wil/kan wonen of er moet zo veel aan gebeuren dat het ook niet echt meer leuk is, maar ik heb er een vreselijk zwak voor.
Ohhh schrootjes!!quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, waar zal ik beginnen![]()
Op de begane grond ligt tapijt. En ik vrees dat daaronder een houten vloer zit die wellicht niet goed meer is. Ik vermoed dat de elektrische bedrading stokoud is. De badkamer zag er niet uit. Veel schrootjes. Veel foute kleurtjes. Plat dak dat aan vervanging toe is. Zeker nog voor 30 k werk, gok ik.
Ik weet een voormalige steenfabriek te koop te staan.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |