SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op zondag 7 maart 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer de hele dag vergeten te eten?
We can't all be Jerneyquote:Op zondag 7 maart 2021 18:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee het gaat te furrrr
Zit ook niet veel vlees an denk ik, maar dat terzijde.
Ja zou niet de eerste keer zijn ...quote:
Een doos toffees of wat?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb een hamburgertje met boontjes, tomaatjes en aardappelboletjes. Allemaal tjes.
En een doos Toffifee dus
Vieze dingen datquote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ken je toch wel..?
[ afbeelding ]
Nekkenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ken je toch wel..?
[ afbeelding ]
Ik zag laatst dat ze die ook met drop haddenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ken je toch wel..?
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zondag 7 maart 2021 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ze die ook met drop hadden
De vrouw in mij heeft die dingen af en toe gewoon nodig.quote:
Is er een vergadering geweest over hoe ze die dingen nog erger kunnen maken?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je weer niet uitgenodigd?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Is er een vergadering geweest over hoe ze die dingen nog erger kunnen maken?
High five.quote:
Jij vindt alles lekker . Je bent een grotere voedselstofzuiger dan amaramadingdongquote:
Ohnee het was gewoon met chocolade: https://nl.pepper.com/kor(...)o-drop-bij-ah-188502quote:Op zondag 7 maart 2021 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je had je niet geplaatst of zo?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan ik mee leven.
Had de vergadering wel gewonnen, denk ik.
mweh lust niet alles hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
High five.
[..]
Jij vindt alles lekker . Je bent een grotere voedselstofzuiger dan amaramadingdong
Dat het mogelijk is..quote:Op zondag 7 maart 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
Je bent een grotere voedselstofzuiger dan amaramadingdong
Heb je zes keer seks gehad, acht koffie op, half vers visje als ontbijt op en proef je die kutzooi nogquote:
Dit lijkt me echt tering smerig he.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohnee het was gewoon met chocolade: https://nl.pepper.com/kor(...)o-drop-bij-ah-188502
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zes keer seks gehad, acht koffie op, half vers visje als ontbijt op en proef je die kutzooi nog
Ja ik snap er ook niks vanquote:
Wat niet danquote:
Ben niet zo van biefstuk en steak. Schelpdieren ook niet. En pittig etenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook niks van
[..]
Wat niet dan
oh leukquote:Op zondag 7 maart 2021 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja Pa belde vanmiddag op.
Mijn verjaardag is aanstaande en normaal gaan we dan uit eten. Vorig jaar kon dat ook al niet, Dit jaar dus ook niet. Maar hij gaat Grieks bestellen.. Dus ga ik daar volgende week zondag (niet echt mijn verjaardag) eten![]()
![]()
Gewoon nergens eigenlijk van zoquote:Op zondag 7 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben niet zo van biefstuk en steak. Schelpdieren ook niet. En pittig eten
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm, was te verwachtenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:39 schreef jerney het volgende:
Ja, een search op gegeilde kip zet geen zoden aan de dijk, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |