Gaat er als eerste af alhoewel we ipv de avondklok ook mensen tussen de 14 en 29 tussen 7 en 10 uur s’morgens cola kunnen laten drinken op terrassen, en das toch ook een mooie versoepeling! Dus hou die avondklok nog maar even danquote:Op zondag 7 maart 2021 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I feel ur pain buddy. Al de hele middag bloedchagrijnig op t vooruitzicht dat de avondklok als een van de laatste maatregelen er af gaat.
Hopelijk met Blindquote:Op zondag 7 maart 2021 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben vooral chagrijnig omdat het morgen weer maandag is.
Gelukkig speelt Ajax donderdag alweer!
Mafkees.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat er als eerste af alhoewel we ipv de avondklok ook mensen tussen de 14 en 29 tussen 7 en 10 uur s’morgens cola kunnen laten drinken op terrassen, en das toch ook een mooie versoepeling! Dus hou die avondklok nog maar even dan![]()
![]()
Dat doen ze gek genoeg alleen als Clayton de finale haaltquote:Op zondag 7 maart 2021 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Wade de finale wint zit ie vast ook in de premier League
Kan toch allebei johquote:Op zondag 7 maart 2021 20:52 schreef Szura het volgende:
Kan mij die avondklok verrekken joh, ik wil liever de hele zaterdagmiddag op het terras zitten zuipen!
Dit had ik ookquote:Op zondag 7 maart 2021 20:52 schreef Szura het volgende:
Kan mij die avondklok verrekken joh, ik wil liever de hele zaterdagmiddag op het terras zitten zuipen!
Why not both?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:52 schreef Szura het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan toch allebei joh
Het is niet het een of het ander
Wacht even, een of ander -27’ertje zit ons hier te vertellen hoe het allemaal moet?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit had ik ook
Nu mag ik als <27 weer sporten maar red ik dat net niet ivm avondklok
Veltman zou zeggen: "zuur"
Muahquote:Op zondag 7 maart 2021 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan toch allebei joh
Het is niet het een of het ander
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Wacht even, een of ander -27’ertje zit ons hier te vertellen hoe het allemaal moet?
Als ik wat om mij heen hoor (en ook bij podcasts en o.a. bij de vrijmibo van fc afkicken) houdt echt geen enkele voetbalclub zich daar aan.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit had ik ook
Nu mag ik als <27 weer sporten maar red ik dat net niet ivm avondklok
Veltman zou zeggen: "zuur"
Denk dat ze redelijk soepel zijn met <27 maar dat is mijn probleem niet echtquote:Op zondag 7 maart 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik wat om mij heen hoor (en ook bij podcasts en o.a. bij de vrijmibo van fc afkicken) houdt echt geen enkele voetbalclub zich daar aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |