quote:Op zondag 7 maart 2021 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Het volgende avondje darts op tv is pas in juliTenzij ze de PL al inplannen
Maar wel met publiek
De spotjes zijn ook wel van het niveau: "ideeën hebben we niet in de aanbieding, stem maar gewoon op Mark".quote:Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Vriezzer het volgende:
"Ik zeg altijd: als je visie wilt, dan ga je maar naar de opticien." ~ M. Rutte
Dat duurt nog wel heel erg lang.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Maar wel met publiek
nog geen data voor PL? zag wel dat eerste 9 avonden zonder publiek zijn. Kunnen ze ze net zo goed alvast inplannen toch?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Maar wel met publiek
Zolang VVD en CDA daar niet in zitten, heb ik er een hoop voor overquote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef AllesKaputt het volgende:
Straks is er al een nieuwe kabinet voordat er weer dartsen op de kijkbuis is.
De VVD gaat gewoon voor de premiersbonus en verder niks. Alles wat ze verder zeggen kan allen maar fout uitpakken.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
De spotjes zijn ook wel van het niveau: "ideeën hebben we niet in de aanbieding, stem maar gewoon op Mark".
Zo ziet de hele lijst er ook uitquote:Op zondag 7 maart 2021 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
De spotjes zijn ook wel van het niveau: "ideeën hebben we niet in de aanbieding, stem maar gewoon op Mark".
Ik zou dat wel prima vinden jaquote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nog geen data voor PL? zag wel dat eerste 9 avonden zonder publiek zijn. Kunnen ze ze net zo goed alvast inplannen toch?
stem mark want politiek is moeilijk he! corona ook brr >: ( die avondklok ook wil egt dat het op houdt haha maar heel even volhoude!! mark gaat ons helpe tenminste als je rijk bent anders niet dan moet je je bek houden!! en niet zeggen dat mark he tland naar de tyfus heb gewerkt dat deon de rest van die mensen nou groetjes doeiquote:Op zondag 7 maart 2021 20:37 schreef Vriezzer het volgende:
"Ik zeg altijd: als je visie wilt, dan ga je maar naar de opticien." ~ M. Rutte
Ik snap dat je blij bent met de winst van Feyenoord maar om dan maar drie dozen wijn naar binnen te werken komt je posts niet ten goedequote:Op zondag 7 maart 2021 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
stem mark want politiek is moeilijk he! corona ook brr >: ( die avondklok ook wil egt dat het op houdt haha maar heel even volhoude!! mark gaat ons helpe tenminste als je rijk bent anders niet dan moet je je bek houden!! en niet zeggen dat mark he tland naar de tyfus heb gewerkt dat deon de rest van die mensen nou groetjes doei
Ben nuchter maar wel een beetje chagrijnig vandaag.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap dat je blij bent met de winst van Feyenoord maar om dan maar drie dozen wijn naar binnen te werken komt je posts niet ten goede
Dit is erg nuttige informatiequote:Op zondag 7 maart 2021 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben nuchter maar wel een beetje chagrijnig vandaag.
I feel ur pain buddy. Al de hele middag bloedchagrijnig op t vooruitzicht dat de avondklok als een van de laatste maatregelen er af gaat.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben nuchter maar wel een beetje chagrijnig vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |