quote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is vooral tekenend dat we pas de komende vier dagen met Pauws Verkiezingsdebatten wat fatsoenlijke 1-op-1-discussies hebben voor een uurtje.
Nee mentaal is het voor mij ook geen pretje helaas. Red het zelf nog wel maar heb ook kennissen die er mentaal echt aan onderdoor gaan.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zal hier geen zielige riedel gaan afdraaien maar laten we t erop houden dat ik als alleenwonende behoorlijk last heb van de avondklok. Minder sociaal contact doordeweeks, vrienden die grotendeels buiten mn woonplaats wonen. Alles is afgemeten, vroeg klaar, niet spontaan.
Loek gaat het doen, ik geef het je op een briefjequote:
Nu al geen zin in de kop van woensdag.quote:
Maar geen vlaggetje dus dan komt de fanfare niet achter je aan.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
Maar even serieus; Loek is wel een jongen die heel goed weet waar hij mee bezig is, prima spreker, fijne worrep, geen nare typische Engelsman.
Afgezien van dat 50 zijn geldt voor mij gewoon hetzelfde hoor.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal me als blanke man van 50 met een dik betaalde vaste baan maar niet in deze politieke discussie mengen.
Hier wat famfare voor jequote:Op zondag 7 maart 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar geen vlaggetje dus dan komt de fanfare niet achter je aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |