abonnement Unibet Coolblue
pi_198386372
Ik had idd al zo'n vermoeden dat ze elkaar hebben leren kennen toen hij al vastzat. Dat is waarschijnlijk de reden dat het ook zo lang goed is gegaan, hoe paradoxaal dat ook klinkt. Als ze vanaf dag 1 bij elkaar waren geweest, was de boel waarschijnlijk al veel eerder geklapt. Dootje lijkt me ook niet iemand die een gezonde binding kan aangaan en een vent in de bajes voelt voor zo'n beschadigde vrouw dan heel veilig en overzichtelijk. Daarnaast zijn ze natuurlijk superlief voor je, want ze hebben je nodig.

Ik geloof overigens niet dat hij ook de vader van Kyra is. Die is in juli 2015 geboren, toen was Gilly nog niet in beeld.
Bovendien is zij ook wel erg licht qua huid, haar en ogen.
Daarnaast vond ik de Facebook van de oma (de moeder van Dootje's ex), en die noemt daarop beide dochtertjes haar kleinkinderen: https://www.facebook.com/jolanda.deklerk
Het lijkt er ook op dat iig de oudste sinds begin dit jaar bij opa en oma woont.
Vond ook dit oude profiel nog van Do: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012879304360 . Ze heeft daar haar beide dochters al en is samen met ene Remco.
pi_198386375
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:15 schreef DaniqueV het volgende:
Staat op die oude FB van hun, Do en Gel, zoals ik het dan lees heeft hij 2 kinderen met haar?

Info over Fam
Prison love ik ontmoete jou in de gevangenis en nu nog steeds ben je met me/ons we houden van jou papa/stiefpapa je maakt onze moeder gelukkig en geeft haar t juiste wat een moeder en vrouw nodig heeft ik hou van jou en je zoon en dochter en stiefdochter ook je bent een toppertje onze relatie is 1 en zal 1 blijven
De muren en deuren en bewakers maakte ons niet kapot
Wij zijn sterker dan ooit zo winnen we alles samen 1 en dat voor altijd
Wij zijn
Gelukkig ouders van Kyra en Kayden en stiefvaders van jaylinn

Onthoud goed zo leren wij de kinderen en zo houden we ons hoofd hoog

Zoals onze dochter Kyra zegt : vallen , opstaan, kroontje rechtzetten en doorgaan 😘👌

We vallen &
we staan op &
we zetten ons kroontje 👑 terug recht &
We gaan door!!😘👌

❤️OTF Familie van der Pluijm ❤️
Vermoedelijk heeft ze dus Gelmore leren kennen toen haar broer Melvin gedetineerd zat maak ik er op uit dan
En heeft Gelmore dus 3 kinderen als Angelo ook van hem is ?? wat ik steeds meer betwijfel nu
  maandag 8 maart 2021 @ 00:31:29 #153
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198386385
Dacht ik eindelijk een leven gevonden te hebben nadat ik van die slijmbeursontsteking af ben, brengt mijn fascinatie me weer hier terug :D Er gaat nog heel wat gebeuren vermoed ik zo.

Onze Bonnie :') Waarom zou je jezelf en je partner trouwens vernoemen naar een bankovervallersduo?
With love :*
pi_198386388
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dacht ik eindelijk een leven gevonden te hebben nadat ik van die slijmbeursontsteking af ben, brengt mijn fascinatie me weer hier terug :D Er gaat nog heel wat gebeuren vermoed ik zo.

Onze Bonnie :') Waarom zou je jezelf en je partner trouwens vernoemen naar een bankovervallersduo?
Misschien zat hij wel voor een bankoverval? Daar krijg je volgens mij nog wel 8.5 jaar voor :D
  maandag 8 maart 2021 @ 00:35:55 #155
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198386398
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:32 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Misschien zat hij wel voor een bankoverval? Daar krijg je volgens mij nog wel 8.5 jaar voor :D
Ik denk dat Sam een complot is :D
With love :*
pi_198386409
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:29 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik had idd al zo'n vermoeden dat ze elkaar hebben leren kennen toen hij al vastzat. Dat is waarschijnlijk de reden dat het ook zo lang goed is gegaan, hoe paradoxaal dat ook klinkt. Als ze vanaf dag 1 bij elkaar waren geweest, was de boel waarschijnlijk al veel eerder geklapt. Dootje lijkt me ook niet iemand die een gezonde binding kan aangaan en een vent in de bajes voelt voor zo'n beschadigde vrouw dan heel veilig en overzichtelijk. Daarnaast zijn ze natuurlijk superlief voor je, want ze hebben je nodig.

Ik geloof overigens niet dat hij ook de vader van Kyra is. Die is in juli 2015 geboren, toen was Gilly nog niet in beeld.
Bovendien is zij ook wel erg licht qua huid, haar en ogen.
Daarnaast vond ik de Facebook van de oma (de moeder van Dootje's ex), en die noemt daarop beide dochtertjes haar kleinkinderen: https://www.facebook.com/jolanda.deklerk
Het lijkt er ook op dat iig de oudste sinds begin dit jaar bij opa en oma woont.
Vond ook dit oude profiel nog van Do: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012879304360 . Ze heeft daar haar beide dochters al en is samen met ene Remco.
Ik weet het niet, vind dat meisje wel trekken van hem hebben plus, ze zegt in dat berichtje in 2019 dat ze elkaar al 5 jaar kennen waarvan 3 jaar verloofd. Plus op die FB van hun zie je ook vanaf dat zoontje klein is, haar jongste dochter ook steeds op de foto's staan. Ze zegt zelf later dat haar oudste dochter nu eindelijk haar broertje gaat zien en dat was augustus 2019, dus ruim een half jaar na zijn geboorte.

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386415
quote:
Vermoedelijk heeft ze dus Gelmore leren kennen toen haar broer Melvin gedetineerd zat maak ik er op uit dan
En heeft Gelmore dus 3 kinderen als Angelo ook van hem is ?? wat ik steeds meer betwijfel nu
Mijn intuïtie zegt me dat hij maar 1 kind heeft, zoontje Kayden.
Die Shalina, het meisje in de prinsessenjurk, is hooguit ongeveer een jaar of vijf, schat ik. Die zou dan in 2016 geboren moeten zijn en toen was Gilly nog met Dootje (plus dat hij toen ook nog eens in de bajes zat). Ik gok er dus op dat die niet van hem is. Waarom Sam dan over haar bonusdochter praat is me ook een raadsel verder.

Ik denk dat Angelo ook niet van Gilly is. Het vraagstuk "wie is de vader" zal dus nog wel een paar staartjes krijgen.
pi_198386419
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:29 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Vermoedelijk heeft ze dus Gelmore leren kennen toen haar broer Melvin gedetineerd zat maak ik er op uit dan
En heeft Gelmore dus 3 kinderen als Angelo ook van hem is ?? wat ik steeds meer betwijfel nu
Ja ik heb geen idee, dat zou goed kunnen, maar heb daarover nog niets gevonden, En ze hebben zoveel pagina's, vind ik ergens iets en dan denk ik, oww wacht ff, ik heb zoiets erover gelezen maar waar was het ook alweer??

Pffff hoop gelezen op de zondag, weinig echt wat gedaan :X _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386420
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dacht ik eindelijk een leven gevonden te hebben nadat ik van die slijmbeursontsteking af ben, brengt mijn fascinatie me weer hier terug :D Er gaat nog heel wat gebeuren vermoed ik zo.

Onze Bonnie :') Waarom zou je jezelf en je partner trouwens vernoemen naar een bankovervallersduo?
O-) _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386428
quote:
Ik weet het niet, vind dat meisje wel trekken van hem hebben plus, ze zegt in dat berichtje in 2019 dat ze elkaar al 5 jaar kennen waarvan 3 jaar verloofd. Plus op die FB van hun zie je ook vanaf dat zoontje klein is, haar jongste dochter ook steeds op de foto's staan. Ze zegt zelf later dat haar oudste dochter nu eindelijk haar broertje gaat zien en dat was augustus 2019, dus ruim een half jaar na zijn geboorte.
Ja, maar ze was met ene Remco in die tijd: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012879304360
Bovendien schrijft ze ook in een reactie op die Facebook-rant dat Gilly altijd goed was voor haar dochtertje (waarmee ze Kyra bedoelt), maar dat die gelukkig nu Remco weer als haar vader ziet of zo.
Ik denk dat de oudste dochter al langer uit huis was, en dat ze alleen Kyra nog bij zich had toen Gilly in haar leven kwam.
pi_198386438
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:42 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, maar ze was met ene Remco in die tijd: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012879304360
Bovendien schrijft ze ook in een reactie op die Facebook-rant dat Gilly altijd goed was voor haar dochtertje (waarmee ze Kyra bedoelt), maar dat die gelukkig nu Remco weer als haar vader ziet of zo.
Ik denk dat de oudste dochter al langer uit huis was, en dat ze alleen Kyra nog bij zich had toen Gilly in haar leven kwam.
Ik weet het niet maar als beide kinderen van dezelfde vader zijn, neem aan als het om een uithuisplaatsing ging dat dit dan ook geld voor beide kids?

Pf het tolt mij gewoon al die informatie en eigenlijk ook ellende die ik vandaag heb gelezen, wat een narigheid allemaal zeg ;(
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386444
Ik weet niet hoe dat precies is gegaan natuurlijk, maar het zou natuurlijk kunnen dat de oudste niet uit huis is geplaatst, maar dat ze die vrijwillig met haar vader mee liet gaan of zo. Las ergens in een reactie dat wel de jongste twee (dus Kyra en Kayden) door Jeugdzorg zijn weggehaald, alleen dat kan ik zo gauw even niet meer terugvinden in de hele brij van Facebookprofielen. Dat zou misschien ook verklaren waarom de oudste wél bij opa en oma woont en Kyra niet.
Overigens denk ik ook niet dat die Remco echt de hoofdprijs is, anders zouden zijn dochters wel bij hem wonen.
pi_198386455


[ Bericht 100% gewijzigd door Woonbootjes op 08-03-2021 00:55:36 (Verkeerd) ]
pi_198386459
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:51 schreef Woonbootjes het volgende:
Het is ingewikkeld allemaal ik heb nu zat foto,s gezien van Gelmore

Truste 😴
pi_198386461
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:47 schreef Aaltje1978 het volgende:
Ik weet niet hoe dat precies is gegaan natuurlijk, maar het zou natuurlijk kunnen dat de oudste niet uit huis is geplaatst, maar dat ze die vrijwillig met haar vader mee liet gaan of zo. Las ergens in een reactie dat wel de jongste twee (dus Kyra en Kayden) door Jeugdzorg zijn weggehaald, alleen dat kan ik zo gauw even niet meer terugvinden in de hele brij van Facebookprofielen.
Ja erg he al die profielen. Enige wat bij mij flink blijft doormalen is:
Bij Do is haar zoontje al afgenomen toen hij 3 weken was
Bij Samantha met kleine 2 maanden?
En de andere Ex van Gel, Kieta, ook haar kind kwijt is geraakt door jeugdzorg, al voor Gel in beeld kwam hoor!

Arme kinderen maar dat vechten van die moeders raakt je ook, je moet er gewoon niet aan denken dat je je kinderen kwijt raakt en wat de gevolgen voor nu en op de lange duur zijn voor die kinderen.

Gewoon even de 3 vrouwen waar die Gelmore mee omgaat, alle 3 hun kids kwijt pfff alsof dat dagelijkse veel voorkomende kost is :{
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386471
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:53 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja erg he al die profielen. Enige wat bij mij flink blijft doormalen is:
Bij Do is haar zoontje al afgenomen toen hij 3 weken was
Bij Samantha met kleine 2 maanden?
En de andere Ex van Gel, Kieta, ook haar kind kwijt is geraakt door jeugdzorg, al voor Gel in beeld kwam hoor!

Arme kinderen maar dat vechten van die moeders raakt je ook, je moet er gewoon niet aan denken dat je je kinderen kwijt raakt en wat de gevolgen op de lange duur zijn ook voor die kinderen.

Gewoon even de 3 vrouwen waar die Gelmore mee omgaat, alle 3 hun kids kwijt pfff alsof dat dagelijkse veel voorkomende kost is :{
Dat laat mij ook niet los verschrikkelijk 😤
pi_198386472
quote:
En de andere Ex van Gel, Kieta, ook haar kind kwijt is geraakt door jeugdzorg, al voor Gel in beeld kwam hoor!
Dat krijg ik niet helemaal bevestigd. Ze heeft op haar profiel een foto staan met een tekst erin over 'ouderverstoting'. Het zou dus ook een ex kunnen zijn die haar kind bij haar weghoudt, dat weten we niet zeker. Op de rest van haar profiel komt ze verder namelijk wel redelijk normaal over, niet direct een type Samantha of Dootje.
Dus ik weet niet zeker of Jeugdzorg daar ook aan te pas is gekomen.
pi_198386481
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:58 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Dat laat mij ook niet los verschrikkelijk 😤
Ja bah bah.
Ik sluit maar af met laatste post van Samantha

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386483
quote:
Gewoon even de 3 vrouwen waar die Gelmore mee omgaat, alle 3 hun kids kwijt pfff alsof dat dagelijkse veel voorkomende kost is :{
Ik denk dat dat in die wereld inderdaad veel voorkomende kost is. Criminaliteit, gevangenisstraffen, prostitutie, excessief drugsgebruik... het is daar allemaal de normaalste zaak. Logisch dat Jeugdzorg in zulke milieus vaker eraan te pas moet komen. Het is voor kinderen gewoon geen gezonde omgeving, dus vroeg of laat wordt daar idd ingegrepen.

Het zijn ook meestal beschadigde vrouwen. Laten we eerlijk zijn, de meeste moeders van twee jonge kinderen zouden het niet in hun hoofd halen om een relatie te starten met iemand die in de bajes zit. Die blijven daar ver vandaan, die shit heb je helemaal niet nodig in je leven. Dat Dootje er wel aan begon, geeft wel aan dat dat voor haar allemaal veel minder schokkend is dan het bijvoorbeeld voor ons zou zijn.
Las overigens ook op haar profiel dat ze lange tijd verslaafd was aan harddrugs, maar tijdens de relatie met Gilly wel clean. Hoe dat nu is, weet ik niet, maar als ik haar profielvideo zie steek ik mijn hand er niet voor in het vuur. Ik denk dat ze echt een enorme opdonder heeft gekregen van de breuk met Gilly.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rebecca1978 op 08-03-2021 01:09:53 ]
pi_198386505
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 00:58 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Dat krijg ik niet helemaal bevestigd. Ze heeft op haar profiel een foto staan met een tekst erin over 'ouderverstoting'. Het zou dus ook een ex kunnen zijn die haar kind bij haar weghoudt, dat weten we niet zeker. Op de rest van haar profiel komt ze verder namelijk wel redelijk normaal over, niet direct een type Samantha of Dootje.
Dus ik weet niet zeker of Jeugdzorg daar ook aan te pas is gekomen.
Ze deelt allerlei soorten en zaken over jeugdzorg, , kinderen de duppe zijn bij fouten van jeugdzorg. Heb niets gelezen over een ex :@
Het vechten voor je kind kracht geeft en het enige is om voor te leven. Bij een foto van haar dochter, nog eventjes dan kan ik je weer kietelen en laten lachen...
En klopt zij lijkt mij een heel ander type dan die andere 2, had ook niet meteen door dat zij haar dochter ook niet meer bij haar had.ik schrok daar nog het meeste van, door haar berichtjes ga/ging ik er dan ook vanuit dat het te maken heeft met jeugdzorg en zo. :@ Dit plaatste zij ook.



[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 08-03-2021 01:26:23 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386512
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 01:02 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat in die wereld inderdaad veel voorkomende kost is. Criminaliteit, gevangenisstraffen, prostitutie, excessief drugsgebruik... het is daar allemaal de normaalste zaak. Logisch dat Jeugdzorg in zulke milieus vaker eraan te pas moet komen. Het is voor kinderen gewoon geen gezonde omgeving, dus vroeg of laat wordt daar idd ingegrepen.

Het zijn ook meestal beschadigde vrouwen. Laten we eerlijk zijn, de meeste moeders van twee jonge kinderen zouden het niet in hun hoofd halen om een relatie te starten met iemand die in de bajes zit. Die blijven daar ver vandaan, die shit heb je helemaal niet nodig in je leven. Dat Dootje er wel aan begon, geeft wel aan dat dat voor haar allemaal veel minder schokkend is dan het bijvoorbeeld voor ons zou zijn.
Las overigens ook op haar profiel dat ze lange tijd verslaafd was aan harddrugs, maar tijdens de relatie met Gilly wel clean. Hoe dat nu is, weet ik niet, maar als ik haar profielvideo zie steek ik mijn hand er niet voor in het vuur. Ik denk dat ze echt een enorme opdonder heeft gekregen van de breuk met Gilly.
Ja dat had ik ook gelezen dat ze met die rommel was gestopt, goed van haar en hopelijk blijft zij er ook vanaf.
En denk ook dat ze een fikse klap ervan heeft gekregen, ik zie een lege en verdrietige blik bij haar die ze probeert te verbloemen met stoer gedrag en praten. Denk dat ze veel heeft meegemaakt, ook in haar jonge jaren, getuige 2 reacties over mensen die zijn omgekomen op een nare manier dat dit wel heel dichtbij kwam, zij maakte haar moeder ook attent op dat berichtje.

Zit denk ik gewoon ook veel verborgen verdriet achter.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386524
Die tattoo's ook bij Sam en Gel , met aflsuiten zie ik ze weer....., voor eeuwig gebrandmerkt op een opvallende plek, hoe dom kan je zijn met een naam en dan ook nog erboven zetten eigendom van, megagroot... Onbegrijpelijk dat zo'n man dat ook zo plaatst |:(
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386525
quote:
Ze deelt allerlei soorten en zaken over jeugdzorg, , kinderen de duppe zijn bij fouten van jeugdzorg. Heb niets gelezen over een ex :@
Klopt inderdaad. Ik had haar nog niet helemaal uitgebreid doorgespit, haha, maar nu ik even wat verder kijk zie ik het ook. Overigens zat ook Dootje met regelmaat op haar profiel te reageren, dus die twee waren blijkbaar bevriend met elkaar. Erg vriendelijk dan, als je "vriendin" het direct met je vent aanlegt zodra jullie uit elkaar zijn en hem vervolgens op FB 'de liefde van haar leven' noemt. Behoorlijke dolk in je rug, als je het mij vraagt.

Overigens staat hier ook die reactie van Dootje over haar eigen 3 kinderen: de oudste woont dus idd bij paps en de andere twee zijn wel door Jeugdzorg uit huis geplaatst. Had ik 't toch goed onthouden.

pi_198386542
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 01:31 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Ik had haar nog niet helemaal uitgebreid doorgespit, haha, maar nu ik even wat verder kijk zie ik het ook. Overigens zat ook Dootje met regelmaat op haar profiel te reageren, dus die twee waren blijkbaar bevriend met elkaar. Erg vriendelijk dan, als je "vriendin" het direct met je vent aanlegt zodra jullie uit elkaar zijn en hem vervolgens op FB 'de liefde van haar leven' noemt. Behoorlijke dolk in je rug, als je het mij vraagt.

Overigens staat hier ook die reactie van Dootje over haar eigen 3 kinderen: de oudste woont dus idd bij paps en de andere twee zijn wel door Jeugdzorg uit huis geplaatst. Had ik 't toch goed onthouden.

[ afbeelding ]
Ja vanaf oktober 2019 reageert Do al bij Kieta en ook andersom, eind januari2020 lijkt het nog aan te zijn met Gel en dan lees je zo'n berichtje van haar



En dan zie je bij die Kieta staan eind januari,,, 'm ready for my next toxic relationship...plus vlak erna dit. Zit een dag verschil tussen die berichtjes



Geen idee dus wat er zich heeft afgespeelt, als buitenstaander zeg ik, das niet mooi :N
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_198386550
Owww btw, terugkomende op ook dat berichtje wie de vader zou zijn van Angelo, heb echt geen idee waar dit verhaal op gebaseerd is :? die voetballer, maar ik vond deze jeugdfoto van hem

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door DaniqueV op 08-03-2021 02:04:41 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')