SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Of een SM clubjequote:Op zondag 7 maart 2021 13:24 schreef FranticDJ het volgende: [..] lijkt op een club uit Assassins Creed.
wowquote:Jerney - Mooiste vrouw ter wereld, kutjeskleier en beroepskliederaar
True crimequote:Op zondag 7 maart 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Lees steeds meer non-fictie, merk ik.
Danny zoekt zelf maar hulp voor z'n sadistische trekjesquote:Op zondag 7 maart 2021 13:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een SM clubje
steun FOK! en koop via een van deze links
Op zondag niet tochquote:Op zondag 7 maart 2021 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik altijd maar binnen zitten in het weekend..
OP kan gedachtes lezenquote:
Ja maar ik bedoel wat is het?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nico z'n teampje eigenlijk![]()
Ik wou een KSC teampje doen maar toen werd ik vermoord door alle haters hier.
Die 'ommetje' app vind ik maar een matig dingquote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel wat is het?
Is dat iets met een ommetje doen ofzo want daar doen we met het werk ook iets mee.
de wat?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die 'ommetje' app vind ik maar een matig ding
Geen idee, ik heb het nog niet geprobeerdquote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha die heeft mijn vriendin ook als een soort wedstrijd op het werk.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op zondag 7 maart 2021 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha die heeft mijn vriendin ook als een soort wedstrijd op het werk.
Maar die registreert ook een ommetje als je die aanzet en zelf op de bank ligt te betflixen
zon? Vandaag geen zon hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef jerney het volgende:
Doe mijn raam zo wel even open als de zon dan nog schijnt. Buiten genoeg voor vandaag.
Ja dat dus. En op Koen moet je niet letten want die loopt vandaag maar op alles te klagenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ja maar ik bedoel wat is het?
Is dat iets met een ommetje doen ofzo want daar doen we met het werk ook iets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |