Moet je die niet tegenwoordig koppelen met je mobiel nr?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb een nep-facebook account gekoppeld aan mijn Oculus, werkt ook.
Sowieso. Volgens mij kon je dat ergens zien ofzo, in wat voor profielen van google je allemaal stond?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Misschien zoekgedrag op Google. Of men wil je erheenslepen door omgekeerd zoekgedrag. Vergis je niet. Internet is best gevaarlijk zo.
Geen idee, dat accountje is al redelijk oudquote:Op zondag 7 maart 2021 22:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Moet je die niet tegenwoordig koppelen met je mobiel nr?
Inderdaad! Maar vind het watereffect op F1 2020 dan wel weer toevoegen aan de beleving omdat dat realistisch is.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vind ik met FSX ook. Kan er leuk uitzien allemaal, maar gaat toch om die lijn op de runway met lastig weer.
Al die kneusjes die daar op stemmenquote:
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Inderdaad! Maar vind het watereffect op F1 2020 dan wel weer toevoegen aan de beleving omdat dat realistisch is.
Bleek dus vorige week dat je dat uit kan zettenHandig als je een GX 350 hebt maar anders gewoon aan laten staan.
@ChevyCaprice is zo langzaam dat hij zich druk kan maken om het watereffect in een racespelletjequote:
Goed gedaan maat, jij verdient ook geen stemrecht dus helemaal toppiequote:Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Solotovski het volgende:
Heb mn stempas meteen in de vuilnisbak getyft
Je kan de spray (opspattend water) uitzetten van je voorganger als je mokersloom rijdtquote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed gedaan maat, jij verdient ook geen stemrecht dus helemaal toppie
Ik heb de mijne in brand gestoken.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Solotovski het volgende:
Ga lekker naar Noord-Korea verhuizen dan!!quote:Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Solotovski het volgende:
Papier hoor je te scheiden, schavuit!quote:Op maandag 8 maart 2021 11:06 schreef Solotovski het volgende:
Alles gaat bij mij in 1 bak, de groetenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Papier hoor je te scheiden, schavuit!
Mensen zoals jij maken deze wereld kapot.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alles gaat bij mij in 1 bak, de groeten
Er zit allemaal plastic in je stempas. Die zooi stonk een uur in de wind.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Papier hoor je te scheiden, schavuit!
Kan ik mee levenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij maken deze wereld kapot.
KAPOT zeg ik je!
Neuh, vind k asoquote:Op maandag 8 maart 2021 11:58 schreef Fok-it het volgende:
Zie Solo ook wel als een type die zijn mondkapjes gewoon op straat flikkert
Je dikke vette hoerenmoeder ook nietquote:Op maandag 8 maart 2021 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed gedaan maat, jij verdient ook geen stemrecht dus helemaal toppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |