ja sorry, ik lees regelmatig mee in DTS en daar heb ik geleerd dat je erg boos moet zijn als de TT wordt gewijzigdquote:
Wel met een slokje teveel op he. Dus hoeveel heb je al gedronken vandaag?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja sorry, ik lees regelmatig mee in DTS en daar heb ik geleerd dat je erg boos moet zijn als de TT wordt gewijzigd
Vriendjespolitiekgalorequote:Op zondag 7 maart 2021 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende TS mag/kan het weer veranderen.
Ok modusquote:Op zondag 7 maart 2021 15:38 schreef Rozevla het volgende:
Haahaaatjes wat is deze
Braddie heeft al z’n video’s verwijderd
Dat kan beter.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
'Volt, voor als je echt je land weg wil gooien.'
Volt, voor een gespannen samenleving!quote:Op zondag 7 maart 2021 15:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat kan beter.
Volt, voor meer spanning in het land.
'Volt, voor de eckte eckte meeloper zonder benul'quote:Op zondag 7 maart 2021 15:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat kan beter.
Volt, voor meer spanning in het land.
Waarom ben je zo boos?quote:
Schokkendquote:
Leukste tot nu toe.quote:
Lekker passief achterover leunen terwijl je land elke 4 jaar een beetje meer afgebroken wordtquote:Op zondag 7 maart 2021 15:29 schreef Fcu030 het volgende:
Idealistisch zijn en met een superioriteitsgevoel kampen
#Nietmijnland!quote:Op zondag 7 maart 2021 15:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lekker passief achterover leunen terwijl je land elke 4 jaar een beetje meer afgebroken wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |