Ze was ook side character, maar wel cute, en de enige die niet alles neukte en snoof wat los en vast zatquote:Op zondag 7 maart 2021 12:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
al gedaan maar ben haar hele verhaallijn vergeten
de rest deed me inderdaad aan @Fugue denkenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze was ook side character, maar wel cute, en de enige die niet alles neukte en snoof wat los en vast zat
?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de rest deed me inderdaad aan @:Fugue denken
:’)quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 12:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]wat is dit ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
had die serie gekeken toen het uitkwam maar je had toch alleen de cheerleader, die trannie en zendaya? van die is dat wel mijn nummer 1 ja
ik word letterlijk en figuurlijk ziek als ik niet dagelijks mijn medemens in gevaar breng door met de trein te gaan om overal behalve in mijn eigen buurt te wandelenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
wat vinden jullie zo leuk aan reizen en dingen zien eigenlijk
toen ik 18 was was ik naar moslimtraining in Caïro gegaan en hadden we ook een excursie naar de Pyramides
ook binnen geweest enzo en ik had alleen zo iets van ok leuk
en zo een gozer was afgezet voor 50 euro om op kameel te rijden, wat hebben we gelachen toen
moslimtraining?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
toen ik 18 was was ik naar moslimtraining in Caïro gegaan en hadden we ook een excursie naar de Pyramides
en zo een gozer was afgezet voor 50 euro om op kameel te rijden, wat hebben we gelachen toen
Gaat toch gewoon om ontdekkenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou mij kapot vervelenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Ontdekken van nieuwe culturen, nieuwe steden, nieuwe natuur, nieuw eten
Ja dat kan je daar toch ook onder scharen. Die dingen doe je ook niet allemaal in Hoogvlietquote:Op zondag 7 maart 2021 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou mij kapot vervelen
dopamineshots heb ik nodig
surfen, mont blanc beklimmen, extreme downhill mountainbiking enz
activiteit
KLB Volt SCquote:Op zondag 7 maart 2021 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Betere TT suggesties mogen worden doorgegeven.
'Volt, voor als je echt je land weg wil gooien.'quote:
Bomgordels makenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:00 schreef Makrelis het volgende:
Moslimtraining. Wat moet ik me daarbij voorstellen Dima?
Dit is wel echt pijnlijke boomerhumorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |