lol alsnog madquote:Op maandag 8 maart 2021 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je dikke vette hoerenmoeder ook niet
Heerlijkquote:
Jij houdt wel van aanrandingen?quote:
quote:
Hier krijg je @Fugue WOEDEND meequote:Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo'n chick op insta had zo'n story met 4 redenen waarom internationale vrouwendag nog nodig is
Ik stuurde de vijfde reden: omdat veel vrouwen een minderwaardigheidscomplex hebben
Als ik iemand woedend krijg met het spitten van facts, dan krijg ik maar iemand woedend!quote:
Nou, van Chevy dusquote:
Waarom kijk je daar naar?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo'n chick op insta had zo'n story met 4 redenen waarom internationale vrouwendag nog nodig is
Ik stuurde de vijfde reden: omdat veel vrouwen een minderwaardigheidscomplex hebben
Denk dat ze insinueert dat ze hem niet helemaal serieus neemt als userquote:
Omdat ik haar volgquote:
niemand neemt hem serieus, maar ik vind het leuker als het letterlijk wordt uitgesprokenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze insinueert dat ze hem niet helemaal serieus neemt als user
Dus eigenlijk draag je bij aan dat minderwaardigheidscomplexquote:
Hoezoquote:Op maandag 8 maart 2021 13:17 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk draag je bij aan dat minderwaardigheidscomplex
Ondergewaardeerde opmerking.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je niet uit te sprekenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand neemt hem serieus, maar ik vind het leuker als het letterlijk wordt uitgesproken
okequote:Op maandag 8 maart 2021 13:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je niet uit te spreken
Mannen hebben 364 dagen in het jaar. Eentje kunnen we wel missen tochquote:Op maandag 8 maart 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aan al die feministische lui is het zo makkelijk te zien, de haat jegens mannen alleen al. Het is eigenlijk zo overduidelijk dat ik het niet eens hoef te zeggen maar ik doe het maar gewoon.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:18 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde opmerking.
Maar dat zal wel weer misogynie zijn.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Mannen hebben 364 dagen in het jaar. Eentje kunnen we wel missen toch
Al zijn mensen die denken dat feminisme iets met mannenhaat te maken heeft natuurlijk wel een beetje dom.quote:
Het is algemeen bekend dat die niet te stillen honger naar likes en erkenning voor een hoop mensen van invloed zijn op hun eigenwaardequote:
Feminisme=Buzzfeed tochquote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Al zijn mensen die denken dat feminisme iets met mannenhaat te maken heeft natuurlijk wel een beetje dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |