We kunnen dit Jobi. We zijn al zover gekomen.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
Leuk, maar echt, schiet op, ogen gaan hangen
Ik dacht net ineens Super Mario te zien. Nou, dan wordt het onderhand wel tijd voor bed denk ik zoquote:Op zondag 7 maart 2021 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nog even volhouden!quote:Op zondag 7 maart 2021 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
het is wel echt een pak om een ballad in te zingenquote:Op zondag 7 maart 2021 01:18 schreef H_T het volgende:
Nee joh, dat pak is helemaal niet overdreven. Hoe kom je er bij?
We krijgen ook nooit echt een Greenroom te zien. Vraag me af hoe ze erbij zitten.quote:Op zondag 7 maart 2021 01:18 schreef Funhouse het volgende:
Irama zit natuurlijk lekker comfortabel in zijn hotelkamer, de rest zit al uren vast in dat theater
Vorig jaar was het nog een beste clubquote:Op zondag 7 maart 2021 01:18 schreef lashatumbai het volgende:
Hoeveel blijven er normaal hangen tot het eind? Ik heb het nooit gehaald weet ik in elk geval haha
We zijn er bijna he, op 70/80% van de showquote:Op zondag 7 maart 2021 01:18 schreef lashatumbai het volgende:
Hoeveel blijven er normaal hangen tot het eind? Ik heb het nooit gehaald weet ik in elk geval haha
Nog wakkerquote:Op zondag 7 maart 2021 01:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We kunnen dit Jobi. We zijn al zover gekomen.
Max Gazzè e Trifluoperazina Monstery Band - "Il farmacista"quote:Op zondag 7 maart 2021 01:20 schreef Jason22 het volgende:
Ik denk dat we vanaf nu nog een minuut of 15/20 bezig zijn met de laatste nummers. Geen interval acts meer als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |