SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door FranticDJ op 07-03-2021 08:40:45 ]
Smerig koud? Het was vandaag lekker wandelweer in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ga ook zo. Morgen misschein weer vroeg een rondje lopen. Hoewel het wel smerig koud is voor het wandelen
Ik volg het nieuws redelijk goed, maar heb dat eigenlijk nergens gelezenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb ondertussen al wel een paar keer gelezen en gehoord dat het toch zeker meespeelde.
Ja, als je gaat knippen zit je binnen de korste keren helemaal onderquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook besmettelijk?
oh nee hoor. het zijn gewoon goedaardige huiduitstulpingen die ontstaan door wrijving in plooiingen (huehuehue)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook besmettelijk?
Okay, dan is het niet zo en was de groepen hangjongeren geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws redelijk goed, maar heb dat eigenlijk nergens gelezen
onzinquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je gaat knippen zit je binnen de korste keren helemaal onder
Het schijnt ook dat je er Sars van kan krijgenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je gaat knippen zit je binnen de korste keren helemaal onder
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay, dan is het niet zo en was de groepen hangjongeren geen enkel probleem.
Ja naja ik wel, ook tussen de regels door wel eens maar ik ben te lui om nu uitgebreid te gaan googlen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zeg alleen dat ik het nergens heb gelezen.
lavalampquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik voor m'n verjaardag vragen.
een beurtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
De schaar erin danquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onzin
https://www.gezondheidspl(...)elwratjes/item116654
Wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat ook van huh?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
niet weten dat een bolus geen wolk is
beetje jammer hoor
paptaartquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
niet weten dat een bolus geen wolk is
beetje jammer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |