SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door FranticDJ op 07-03-2021 08:40:45 ]
Smerig koud? Het was vandaag lekker wandelweer in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ga ook zo. Morgen misschein weer vroeg een rondje lopen. Hoewel het wel smerig koud is voor het wandelen
Ik volg het nieuws redelijk goed, maar heb dat eigenlijk nergens gelezenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb ondertussen al wel een paar keer gelezen en gehoord dat het toch zeker meespeelde.
Ja, als je gaat knippen zit je binnen de korste keren helemaal onderquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook besmettelijk?
oh nee hoor. het zijn gewoon goedaardige huiduitstulpingen die ontstaan door wrijving in plooiingen (huehuehue)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook besmettelijk?
Okay, dan is het niet zo en was de groepen hangjongeren geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws redelijk goed, maar heb dat eigenlijk nergens gelezen
onzinquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je gaat knippen zit je binnen de korste keren helemaal onder
Het schijnt ook dat je er Sars van kan krijgenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je gaat knippen zit je binnen de korste keren helemaal onder
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay, dan is het niet zo en was de groepen hangjongeren geen enkel probleem.
Ja naja ik wel, ook tussen de regels door wel eens maar ik ben te lui om nu uitgebreid te gaan googlen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zeg alleen dat ik het nergens heb gelezen.
lavalampquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik voor m'n verjaardag vragen.
een beurtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
De schaar erin danquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onzin
https://www.gezondheidspl(...)elwratjes/item116654
Wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat ook van huh?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
niet weten dat een bolus geen wolk is
beetje jammer hoor
paptaartquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
niet weten dat een bolus geen wolk is
beetje jammer hoor
Of covid? Mondkapje over je steelwratjes schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat je er Sars van kan krijgen
Kan lelijke littekens geven. Heb ze altijd weg laten branden. bleef je dan nog een paar maanden zien als je er op let. maar daarna niks meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De schaar erin dan![]()
Gelukkig heb ik ze niet meer. Vroeger wel een paar kreer gehad.
Covid is sarsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of covid? Mondkapje over je steelwratjes schijnt te helpen.
quote:
cunnilinguswolkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en de mooiste missen. de cumulonimbus
In deze contreien is een bolus een drol. Die draai je.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
die ehkal denkt dat een bolus een drol is
Ik heb destijds gewoon zo’n flesje aanstipvloestof gebruikt. Werkte ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan lelijke littekens geven. Heb ze altijd weg laten branden. bleef je dan nog een paar maanden zien als je er op let. maar daarna niks meer.
Van die baarden waar vogels nestjes in maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was het maar waar. Betere muziek, betere mode...
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In deze contreien is een bolus een drol. Die draai je.
De mode vindt ik wel wat dubieus....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja daar kan ik ze niet goed genoeg voor zien zeg maarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb destijds gewoon zo’n flesje aanstipvloestof gebruikt. Werkte ook.
De mode is tegenwoordig anders behoorlijk '70's met flare pants, bloempatronen en ruffles.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij Afro-Amerikanen was het super funky anders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De mode vindt ik wel wat dubieus....
Je hebt ze in je bilspleet of zo?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja daar kan ik ze niet goed genoeg voor zien zeg maar
Dat is volgens mij overal in NL, behalve in een hoekje in Zeeland dat ze er moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In deze contreien is een bolus een drol. Die draai je.
Crack was ook super funky bij Afro-Amerikanenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij Afro-Amerikanen was het super funky anders.
nee in m'n halsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ze in je bilspleet of zo?
Crack was een jaren '80 fenomeen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Crack was ook super funky bij Afro-Amerikanen
Wou net zeggen, die ene vrouw in die 'ga stemmen op 17 maart' reclame ziet er ook uit alsof ze uit de 70's is weggelopenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De mode is tegenwoordig anders behoorlijk '70's met flare pants, bloempatronen en ruffles.
Afzetten tegen love and peace denk ikquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Lekker veel seriemoordenaars ook in de jaren 70.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe precies zien de Zeeuwse dingen eruit dan![]()
Ik had serieus niet eens aan de etenswaar bolus gedacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij overal in NL, behalve in een hoekje in Zeeland dat ze er moeilijk over doen.
Ik vind eigenlijk dat dit onder een spoiler moetquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
knapperig, plakkerig, klef, zacht en vers van binnen
ja, nee toch net niet goed genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die stukken glas waar je jezelf in kan zien. Spiegels noemen ze die ook wel
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had serieus niet eens aan de etenswaar bolus gedacht.
ik vind zoveel dingen ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat dit onder een spoiler moet
De Zeeuwse baklava.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keertje een cursus gevolgd over de jaren 60. M'n essay ging toen over het einde van die love and peace eind jaren 60. Leukste cursus ooit, had er niks aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Afzetten tegen love and peace denk ik
Dacht even dat dit over de steelwratjes ging maar toen laadde de foto pas.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
etenswaar ook echt. stelletje haters.
delicatesse
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over de steelwratjes ging maar toen laadde de foto pas.
Zo zie ik jou ook nog wel op de golfbaan staanquote:
je bent zelf lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
etenswaar ook echt. stelletje haters.
delicatesse
Dat werd in de jaren negentig nog een slagje erger met die gabbershitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
met je permanentjes, matjes en synthesizers
Vanaf 1996 werd het weer leukquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat werd in de jaren negentig nog een slagje erger met die gabbershit
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zie ik jou ook nog wel op de golfbaan staan
Nee man prachtig! Strakke broeken, leer, punk, drank, drugs en schreef je poep nog steeds met een lange oe en vlogen de vogels nog achteruitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb wel een schijthekel aan de '80s
Ja dat was een van de fijne dingen van '96.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want toen kapte take that ermee.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want toen kapte take that ermee.
Nope, blijft voor mij het REO Speedwagon tijdperk...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee man prachtig! Strakke broeken, leer, punk, drank, drugs en schreef je poep nog steeds met een lange oe en vlogen de vogels nog achteruit
Housemuziek maakt jongeren kapotquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat werd in de jaren negentig nog een slagje erger met die gabbershit
😇😇quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie het. Door het slotje heen. lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |