SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door FranticDJ op 07-03-2021 08:40:45 ]
Smerig koud? Het was vandaag lekker wandelweer in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ga ook zo. Morgen misschein weer vroeg een rondje lopen. Hoewel het wel smerig koud is voor het wandelen
Ik volg het nieuws redelijk goed, maar heb dat eigenlijk nergens gelezenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb ondertussen al wel een paar keer gelezen en gehoord dat het toch zeker meespeelde.
Ja, als je gaat knippen zit je binnen de korste keren helemaal onderquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook besmettelijk?
oh nee hoor. het zijn gewoon goedaardige huiduitstulpingen die ontstaan door wrijving in plooiingen (huehuehue)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook besmettelijk?
Okay, dan is het niet zo en was de groepen hangjongeren geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws redelijk goed, maar heb dat eigenlijk nergens gelezen
onzinquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je gaat knippen zit je binnen de korste keren helemaal onder
Het schijnt ook dat je er Sars van kan krijgenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je gaat knippen zit je binnen de korste keren helemaal onder
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay, dan is het niet zo en was de groepen hangjongeren geen enkel probleem.
Ja naja ik wel, ook tussen de regels door wel eens maar ik ben te lui om nu uitgebreid te gaan googlen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zeg alleen dat ik het nergens heb gelezen.
lavalampquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik voor m'n verjaardag vragen.
een beurtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
De schaar erin danquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onzin
https://www.gezondheidspl(...)elwratjes/item116654
Wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat ook van huh?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
niet weten dat een bolus geen wolk is
beetje jammer hoor
paptaartquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
niet weten dat een bolus geen wolk is
beetje jammer hoor
Of covid? Mondkapje over je steelwratjes schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat je er Sars van kan krijgen
Kan lelijke littekens geven. Heb ze altijd weg laten branden. bleef je dan nog een paar maanden zien als je er op let. maar daarna niks meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De schaar erin dan![]()
Gelukkig heb ik ze niet meer. Vroeger wel een paar kreer gehad.
Covid is sarsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of covid? Mondkapje over je steelwratjes schijnt te helpen.
quote:
cunnilinguswolkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en de mooiste missen. de cumulonimbus
In deze contreien is een bolus een drol. Die draai je.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
die ehkal denkt dat een bolus een drol is
Ik heb destijds gewoon zo’n flesje aanstipvloestof gebruikt. Werkte ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan lelijke littekens geven. Heb ze altijd weg laten branden. bleef je dan nog een paar maanden zien als je er op let. maar daarna niks meer.
Van die baarden waar vogels nestjes in maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was het maar waar. Betere muziek, betere mode...
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In deze contreien is een bolus een drol. Die draai je.
De mode vindt ik wel wat dubieus....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja daar kan ik ze niet goed genoeg voor zien zeg maarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb destijds gewoon zo’n flesje aanstipvloestof gebruikt. Werkte ook.
De mode is tegenwoordig anders behoorlijk '70's met flare pants, bloempatronen en ruffles.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij Afro-Amerikanen was het super funky anders.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De mode vindt ik wel wat dubieus....
Je hebt ze in je bilspleet of zo?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja daar kan ik ze niet goed genoeg voor zien zeg maar
Dat is volgens mij overal in NL, behalve in een hoekje in Zeeland dat ze er moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In deze contreien is een bolus een drol. Die draai je.
Crack was ook super funky bij Afro-Amerikanenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij Afro-Amerikanen was het super funky anders.
nee in m'n halsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ze in je bilspleet of zo?
Crack was een jaren '80 fenomeen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Crack was ook super funky bij Afro-Amerikanen
Wou net zeggen, die ene vrouw in die 'ga stemmen op 17 maart' reclame ziet er ook uit alsof ze uit de 70's is weggelopenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De mode is tegenwoordig anders behoorlijk '70's met flare pants, bloempatronen en ruffles.
Afzetten tegen love and peace denk ikquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Lekker veel seriemoordenaars ook in de jaren 70.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe precies zien de Zeeuwse dingen eruit dan![]()
Ik had serieus niet eens aan de etenswaar bolus gedacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij overal in NL, behalve in een hoekje in Zeeland dat ze er moeilijk over doen.
Ik vind eigenlijk dat dit onder een spoiler moetquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
knapperig, plakkerig, klef, zacht en vers van binnen
ja, nee toch net niet goed genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die stukken glas waar je jezelf in kan zien. Spiegels noemen ze die ook wel
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had serieus niet eens aan de etenswaar bolus gedacht.
ik vind zoveel dingen ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat dit onder een spoiler moet
De Zeeuwse baklava.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keertje een cursus gevolgd over de jaren 60. M'n essay ging toen over het einde van die love and peace eind jaren 60. Leukste cursus ooit, had er niks aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Afzetten tegen love and peace denk ik
Dacht even dat dit over de steelwratjes ging maar toen laadde de foto pas.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
etenswaar ook echt. stelletje haters.
delicatesse
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over de steelwratjes ging maar toen laadde de foto pas.
Zo zie ik jou ook nog wel op de golfbaan staanquote:
je bent zelf lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
etenswaar ook echt. stelletje haters.
delicatesse
Dat werd in de jaren negentig nog een slagje erger met die gabbershitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
met je permanentjes, matjes en synthesizers
Vanaf 1996 werd het weer leukquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat werd in de jaren negentig nog een slagje erger met die gabbershit
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zie ik jou ook nog wel op de golfbaan staan
Nee man prachtig! Strakke broeken, leer, punk, drank, drugs en schreef je poep nog steeds met een lange oe en vlogen de vogels nog achteruitquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb wel een schijthekel aan de '80s
Ja dat was een van de fijne dingen van '96.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want toen kapte take that ermee.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want toen kapte take that ermee.
Nope, blijft voor mij het REO Speedwagon tijdperk...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee man prachtig! Strakke broeken, leer, punk, drank, drugs en schreef je poep nog steeds met een lange oe en vlogen de vogels nog achteruit
Housemuziek maakt jongeren kapotquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat werd in de jaren negentig nog een slagje erger met die gabbershit
😇😇quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie het. Door het slotje heen. lol
Van wie is dit stukje proza?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Housemuziek maakt jongeren kapot
Dat zijn meer als 120 dreunen per minuut en je raakt helemaal in extase
Nou dat heeft de schepper van hemel en aarde nooit gewild
Die wil rust, in ons leven!
ja knap is dat hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat net naar een clip te kijken waar een drummer met zijn rechterhand op een drum mept en met zijn linkerhand in een totaal ander ritme een bel hengst. Dat zou ik dus niet kunnen.Daar ben ik motorisch gewoon te gestoord voor
Nee hoor. Heb John Lee Hooker opstaan...quote:
Dominee Dimitri Mulder uitquote:
blijven oefenenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb het net geprobeerd maar mijn handen willen steeds hetzelfde ritme volgen
Gras is altijd groener in een andere periodequote:
Adelequote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb John Lee Hooker opstaan...
"I'm a crawling King Snake baby... and Johnny Lee rules his den...."
Klinkt allemaal erg blankquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Adele
London Grammar
Nirvana
Guns 'N Roses
Man man verbreed je horizon.
Blanke mensen kunnen geen muziek maken inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Cool, ik deed in die periode bijna niks anders dan MTV en TMF kijkenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blanke mensen kunnen geen muziek maken inderdaad
Jawel. Ik heb alleen meer met zwarte muziek... Iets met de groove.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik heb staan plassen naast de kleinzoon van Agatha Christie. Nooit meer doorgespoeld.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Robbie's hand geschud. Twee keer. Ondanks Corona. Ooit gewassen.
Ik was 15quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Cool, ik deed in die periode bijna niks anders dan MTV en TMF kijken
Welk jaar geboren dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gras is altijd groener in een andere periode
Nou ben ik overigens wel van mening dat ik zo ongeveer in de beste periode ben opgegroeidtuurlijk uiteraard enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed dat hij zich na de A-team bleef ontwikkelen.
pffffquote:
gaga is sowieso catchyquote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het nummer vind ik ook geweldig. En het dansje
Gaga
Goeie strot ook. Echte performer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaga is sowieso catchy
vind haar ook een goede actrice
wie?!?!?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog een keer dan![]()
![]()
Rutger-Jan-Roderick ervaart groepsdruk https://www.dumpert.nl/item/8084189_b2b0c79e
Goedemorgen jongedame, hoe maakt u het?quote:
Goed hoor! Ben nog een beetje aan het lamballen in bed. Zo eens wat huisgerookt spek in de pan smijten voor ballie en mij.quote:Op zondag 7 maart 2021 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen jongedame, hoe maakt u het?
Al uit bed gehuppeld, ontbijt op, nu even een serietje kijken en zometeen op de fietsquote:Op zondag 7 maart 2021 08:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Goed hoor! Ben nog een beetje aan het lamballen in bed. Zo eens wat huisgerookt spek in de pan smijten voor ballie en mij.
Hoe is het aan jouw kant van de lijn?
quote:Op zondag 7 maart 2021 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al uit bed gehuppeld, ontbijt op, nu even een serietje kijken en zometeen op de fiets
En spek voor ballie
Wat doe jij bij Jerney?quote:
Held!quote:Op zondag 7 maart 2021 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al uit bed gehuppeld, ontbijt op, nu even een serietje kijken en zometeen op de fiets
En spek voor ballie
iZombiequote:
klinkt interessantquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goeie strot ook. Echte performer.
Ja, eigenlijk wel, maar misschien heel volwassen ofzo.quote:
kwiwi slaapt niet.quote:
Boeiend.quote:Op zondag 7 maart 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar misschien heel volwassen ofzo.
don't grow up, it's a trapquote:Op zondag 7 maart 2021 08:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Boeiend.![]()
Volwassen zijn is alleen interessant op gebied van conflicthantering.
Ligt US nou nog te maffen?quote:Op zondag 7 maart 2021 08:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Boeiend.![]()
Enige voordeel is dat je elke dag mag beslissen wat je gaat eten. Maar dat kan tegelijker tijd ook weer heel vervelend zijn als je het niet weetquote:
moeilijke woorden ditquote:Op zondag 7 maart 2021 08:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Boeiend.![]()
ik zie dat nauwelijks als voordeelquote:Op zondag 7 maart 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat je elke dag mag beslissen wat je gaat eten. Maar dat kan tegelijker tijd ook weer heel vervelend zijn als je het niet weet
Hahahaquote:Op zondag 7 maart 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat je elke dag mag beslissen wat je gaat eten. Maar dat kan tegelijker tijd ook weer heel vervelend zijn als je het niet weet
oh. Ik eet vanavond bij jouquote:Op zondag 7 maart 2021 08:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik ga denk ik een kabeljauwtje in wat marinade gooien en dan wat cherrytomaatjes en kalamata olijven in een tapasschaaltje gooien. Vissie op, mix van pesto en pijnboompitjes erover en even in de airfryer.
Moet mijn combi nog altijd zien te fixen, maar te lui om hem weer open te schroeven.
jeetje, eerst al ontbijt, nu nog avondeten. jullie kunnen bijna samen wonenquote:
jij had toch de spek?quote:Op zondag 7 maart 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, eerst al ontbijt, nu nog avondeten. jullie kunnen bijna samen wonen
klinkt als vermoeiend veel werkquote:Op zondag 7 maart 2021 08:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik ga denk ik een kabeljauwtje in wat marinade gooien en dan wat cherrytomaatjes en kalamata olijven in een tapasschaaltje gooien. Vissie op, mix van pesto en pijnboompitjes erover en even in de airfryer.
Moet mijn combi nog altijd zien te fixen, maar te lui om hem weer open te schroeven.
quote:Op zondag 7 maart 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, eerst al ontbijt, nu nog avondeten. jullie kunnen bijna samen wonen
ik heb wel spek, maar niet DE spekquote:
Ik denk dat het voordeel toch groter isquote:Op zondag 7 maart 2021 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er nog niet helemaal uit of dat nadeel groter is dan het voordeel.
waar gaan jullie wonen?quote:
Wat is jullie obsessie met samenwonen?quote:Op zondag 7 maart 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar gaan jullie wonen?
trekt ballie bij jou in, of gaan jullie in 1 van de huizen van ballie?
quote:Op zondag 7 maart 2021 08:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 vrouwen scharen meestal hoor
jullie hebben geen lat in de broek
'tegen de meester/juffrouw/apachehelikopter zeggen'quote:Op zondag 7 maart 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als vroeger Sinterklaas roepen?
hmm nee. Buda is echtquote:Op zondag 7 maart 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als vroeger Sinterklaas roepen?
sorry, gewoon jaloersquote:
dat nog net niet.. maar meer dan 2 dingen in een grote pan flikkeren vind ik al teveel werk gemiddeldquote:Op zondag 7 maart 2021 08:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Juist niet
Eet jij alleen diepvriespizza’s ofzo?
Maar lekker eten is toch leukquote:Op zondag 7 maart 2021 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat nog net niet.. maar meer dan 2 dingen in een grote pan flikkeren vind ik al teveel werk gemiddeld
koken is voor mij noodzakelijk kwaad
nee, dan wordt het te laat. Nog maar even youtube kijkenquote:Op zondag 7 maart 2021 08:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Je moet er ook minstens 3 achter elkaar kijken.
Te platquote:Op zondag 7 maart 2021 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hopen gewoon op een onlyfans pagina van jullie 2
Dan vreet je maar matigquote:Op zondag 7 maart 2021 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen als het geserveerd wordt en ik er niets voor hoef te doen
nee, moet kleur zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 08:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Te plat
Of kiepen jullie je portemonnee ook om voor suggestieve zwart wit foto’s?
Goede keuze, ik zou ook liever kokenquote:
Verstand is overrated. Wie betaald bepaald..quote:
Hou het wel bij mijn lesjes danquote:Op zondag 7 maart 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verstand is overrated. Wie betaald bepaald..
g, morgen duudjequote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Sta bijna allesreiniger in de wasmachine te gieten![]()
Koffie
misschien werkt het wel. Het in niet voor niks ALLESreinigerquote:Op zondag 7 maart 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie
Vermoed dat ik met een badkamer vol schuim was geëindigdquote:Op zondag 7 maart 2021 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien werkt het wel. Het in niet voor niks ALLESreiniger
Was wel een leuke schuimparty geworden bij jou thuis danquote:Op zondag 7 maart 2021 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie
Ik ben toch maar gewoon wasmiddel gaan pakkenquote:Op zondag 7 maart 2021 09:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Was wel een leuke schuimparty geworden bij jou thuis dan
succesquote:Op zondag 7 maart 2021 09:13 schreef gianni61 het volgende:
ja, strakke pakkie aan, tijd om de kou in te gaan
Kan je die gelijk schoon makenquote:Op zondag 7 maart 2021 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vermoed dat ik met een badkamer vol schuim was geëindigd
Verstandig.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben toch maar gewoon wasmiddel gaan pakken
quote:
Dat laatste was ook het motto van een bekende van mij in relaties. Niet echt heel toekomstbestendig.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verstand is overrated. Wie betaald bepaald..
Erg liefdevol ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste was ook het motto van een bekende van mij in relaties. Niet echt heel toekomstbestendig.
Die staat ook op het verlanglijstje zekerquote:
uiteraardquote:Op zondag 7 maart 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staat ook op het verlanglijstje zeker
Vader van die kerel was ook hoofdsponsor van het huis. Als die een huis geen goede investering vond wilde hij niet sponsoren.quote:
UitStraling niet met de eerste kunnen lokken?quote:Op zondag 7 maart 2021 09:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
neem ook nog maar een koffie
Ok control issues èn familiepatronen. Run!quote:Op zondag 7 maart 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vader van die kerel was ook hoofdsponsor van het huis. Als die een huis geen goede investering vond wilde hij niet sponsoren.
quote:Op zondag 7 maart 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
UitStraling niet met de eerste kunnen lokken?
Yep. Ze zit vast in een gouden kooi. Nu bezegelt door een baby. Aan de ene kant wel klagen, maar aan de andere kant geen problemen hebben.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ok control issues èn familiepatronen. Run!
Klinkt als de hel, maar goed; ieder z’n prioriteiten.quote:Op zondag 7 maart 2021 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Ze zit vast in een gouden kooi. Nu bezegelt door een baby. Aan de ene kant wel klagen, maar aan de andere kant geen problemen hebben.
Kan echt hele verhalen over die kerel vertellen. Werkt natuurlijk bij bedrijf van zijn vader etc. Etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |