abonnement Unibet Coolblue
pi_198371020
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Verdrukking? :o Dát klinkt niet als 1.5 m afstand hoor!
Conclusie van het onderzoek: iemand met corona in het vak zetten (of de schijn wekken hiervan) leidt tot het massaal overtreden van de coronaregels en immense sterftecijfers ten gevolge hiervan. :+
  zondag 7 maart 2021 @ 09:56:46 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198371026
quote:
7s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh ja dat zeker. Maar het is meer de vraag; zullen er echt mensen zijn die gaan afwijken?
Bij zo'n proef misschien niet, in het echte leven denk ik het wel hoor (tot bijna zeker aan toe) :Y

Beetje mollen tijdens die onderzoeken, waar kan ik me opgeven? :D
Het is denk ik meer de vraag, wanneer en onder welke omstandigheden gaan mensen afwijken dan of ze gaan afwijken van wat afgesproken was

En dat vind ik geen slecht iets, zoals anderen wellicht wel, we zijn mensen

En om maar weer eens met een goeie Jurrasic Park onliner te spreken: 'Life finds a way'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198371035
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Uhu. Al denk ik dat zo'n wachtruimte bij bepaalde locaties en hele grote groepen niet ideaal is.
Zie je dit voor je bij de stadsschouwburg enzo....... trek er maar een halve dag extra voor uit, met die doelgroep _O-
pi_198371049
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Het is denk ik meer de vraag, wanneer en onder welke omstandigheden gaan mensen afwijken dan of ze gaan afwijken van wat afgesproken was

En dat vind ik geen slecht iets, zoals anderen wellicht wel, we zijn mensen

En om maar weer eens met een goeie Jurrasic Park onliner te spreken: 'Life finds a way'
Ja goede ja. Oh en eens hoor. :Y

We zien het toch eigenlijk nu ook al? Vrijwel iedereen wijkt af van de maatregelen, in meer of mindere zin.
(Ik denk dat je ook niet anders mag verwachten.)
  zondag 7 maart 2021 @ 09:59:55 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198371059
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 09:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb wel 5 euro extra over voor een leuke avond ^O^
Ik niet trouwens, vind de noodzaak niet in verhouding staan tot risico's

En toch ga ik het waarschijnlijk wel accepteren

Dat dan weer wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198371419
Besmettingen ja of nee was inderdaad geen uitkomstmaat voor deze onderzoeken, maar meer het bekijken van bewegingspatronen en hoe vaak en lang mensen met elkaar in contact komen etc.
Bron
  zondag 7 maart 2021 @ 10:33:30 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198371545
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Besmettingen ja of nee was inderdaad geen uitkomstmaat voor deze onderzoeken, maar meer het bekijken van bewegingspatronen en hoe vaak en lang mensen met elkaar in contact komen etc.
Bron
Dit van Guido Weijers (had ik al gezegd: Guido Weijers :r :r :r ?) was soort van set up to fail met het achteraf testen op deze manier. Als dit soort Hugo de Jonge en consorten ineens als uitgangspositie werd genomen.

Verder leuke test, en goed voor onderzoek. Weet niet wat de waarde ervan is die daadwerkelijk omgezet gaat worden in beleid, maar het onderzoek is iig boeiend
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198371735
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit van Guido Weijers (had ik al gezegd: Guido Weijers :r :r :r ?) was soort van set up to fail met het achteraf testen op deze manier. Als dit soort Hugo de Jonge en consorten ineens als uitgangspositie werd genomen.

Wat bedoel je hier precies mee?

Volgens mij is het probleem vooral dat er nu ineens gereageerd wordt (door zowel Hugo de Jonge als door Guido Weijers) op de proefevenementen alsof wel of geen besmettingen achteraf de hoofdvraag was, terwijl dat dus geenszins het geval was als ik lees wat die Andrea Voss, de hoofdonderzoeker, zegt.

Volgens mij wordt het achteraf testen bij al die proef evenementen op dezelfde manier gedaan. En zijn die testen achteraf dus ook voor de uitkomst helemaal niet belangrijk, maar meer voor evt bron en contactonderzoek vergemakkelijken als nodig.

Of is dat eigenlijk precies wat je bedoelde? Dat als Guido/de Jonge ineens resultaat vd testen achteraf als belangrijkste uitkomst zien, de manier waarop dat georganiseerd werd er al voor heeft gezorgd dat dat sowieso verneukt werd want praktisch voor deel vd mensen zo onhaalbaar dat je al had kunnen weten dat ze dat niet gingen doen?

Want dat ben ik ben je eens, als dat het uitgangspunt was geweest hadden ze dat beter moeten organiseren. Alleen was dat niet beter georganiseerd omdat het dus helemaal niet het uitgangspunt was, wat Guido en de Jonge er ineens wel van maken.
  zondag 7 maart 2021 @ 11:00:04 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198371860
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:50 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee?

Volgens mij is het probleem vooral dat er nu ineens gereageerd wordt (door zowel Hugo de Jonge als door Guido Weijers) op de proefevenementen alsof wel of geen besmettingen achteraf de hoofdvraag was, terwijl dat dus geenszins het geval was als ik lees wat die Andrea Voss, de hoofdonderzoeker, zegt.

Volgens mij wordt het achteraf testen bij al die proef evenementen op dezelfde manier gedaan. En zijn die testen achteraf dus ook voor de uitkomst helemaal niet belangrijk, maar meer voor evt bron en contactonderzoek vergemakkelijken als nodig.

Of is dat eigenlijk precies wat je bedoelde? Dat als Guido/de Jonge ineens resultaat vd testen achteraf als belangrijkste uitkomst zien, de manier waarop dat georganiseerd werd er al voor heeft gezorgd dat dat sowieso verneukt werd want praktisch voor deel vd mensen zo onhaalbaar dat je al had kunnen weten dat ze dat niet gingen doen?

Want dat ben ik ben je eens, als dat het uitgangspunt was geweest hadden ze dat beter moeten organiseren. Alleen was dat niet beter georganiseerd omdat het dus helemaal niet het uitgangspunt was, wat Guido en de Jonge er ineens wel van maken.
Hugo de Jonge, o.a, heeft nogal fel uitgehaald achteraf dat 'zo weinig mensen zich hadden laten testen achteraf'.
In de paar officiële testlocaties op ruktijden die er dus waren.
Ik vind de opkomst dan eigenlijk waanzinnig hoog van de groep.

Dus idd, als het niet in de testopzet zat qua uitkomstmaat, is het bizar achteraf hier wel zo aan te tillen en vooral zo een groep mensen op af te rekenen.

Vond het ook terecht dat Guido Weijers zelf daar zo tegen ageerde. Al had hij dat wellicht dus beter over de as van de testopzet kunnen doen ipv de as van besmettingen achteraf en tests.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198372042
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Hugo de Jonge, o.a, heeft nogal fel uitgehaald achteraf dat 'zo weinig mensen zich hadden laten testen achteraf'.
In de paar officiële testlocaties op ruktijden die er dus waren.
Ik vind de opkomst dan eigenlijk waanzinnig hoog van de groep.

Dus idd, als het niet in de testopzet zat qua uitkomstmaat, is het bizar achteraf hier wel zo aan te tillen en vooral zo een groep mensen op af te rekenen.

Vond het ook terecht dat Guido Weijers zelf daar zo tegen ageerde. Al had hij dat wellicht dus beter over de as van de testopzet kunnen doen ipv de as van besmettingen achteraf en tests.
Ik las dat hij heeft gezegd dat het jammer is dat 20% zich niet heeft laten testen en dat er zo geen goede conclusies aan verbonden kunnen worden. Dat eerste is natuurlijk waar (maar gezien de praktische kant wel heel logisch), dat tweede is over het aantal besmettingen wel waar, maar dan idd wel jammer dat hij zich alleen daarop richt terwijl dat niet het hoofddoel is.

En idd dan had hij beter kunnen ageren tegen dat het onderzoek ook niet was opgezet om dergelijke conclusies te trekken. Dat is zeker terecht.

Verder erger ik me de pleuris aan Guido als ik op zijn Twitter lees (ik wilde even nazoeken of Guido nou eerst had gezegd dat de theaters weer open kunnen na de succesvolle proef en de Jonge in reactie daarop dat over de 20% niet getest zei, wat volgens mij niet het geval is). Dus heb ik die maar snel weer weggeklikt haha.
  zondag 7 maart 2021 @ 11:19:57 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198372066
Huh, AH doet raar. Als ik 1x Vivera chicken tenders en 1x Vivera kaasschnitzels toevoeg, zegt hij dat ik bonusvoordeel mis omdat ze 1+1 gratis zijn.
Spoilers!
  zondag 7 maart 2021 @ 11:20:21 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198372069
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik las dat hij heeft gezegd dat het jammer is dat 20% zich niet heeft laten testen en dat er zo geen goede conclusies aan verbonden kunnen worden. Dat eerste is natuurlijk waar (maar gezien de praktische kant wel heel logisch), dat tweede is over het aantal besmettingen wel waar, maar dan idd wel jammer dat hij zich alleen daarop richt terwijl dat niet het hoofddoel is.

En idd dan had hij beter kunnen ageren tegen dat het onderzoek ook niet was opgezet om dergelijke conclusies te trekken. Dat is zeker terecht.

Verder erger ik me de pleuris aan Guido als ik op zijn Twitter lees (ik wilde even nazoeken of Guido nou eerst had gezegd dat de theaters weer open kunnen na de succesvolle proef en de Jonge in reactie daarop dat over de 20% niet getest zei, wat volgens mij niet het geval is). Dus heb ik die maar snel weer weggeklikt haha.
Ik word van beide partijen beetje treurig iig
Tevens zin in brunchwijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198372074
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Huh, AH doet raar. Als ik 1x Vivera chicken tenders en 1x Vivera kaasschnitzels toevoeg, zegt hij dat ik bonusvoordeel mis omdat ze 1+1 gratis zijn.
Heb je in totaal wel een even aantal vleesvervangers?
pi_198372093
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 06:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik heb geen muur geschilderd hier. Dus alles was en is wit :+
In de woonkamer de gordijnen vervangen, maar laminaat was nog prima.
En de vloerbedekking in de rest van het huis ook, net als de gordijnen in de slaapkamers. Daar ben ik nauwelijks, niks aan doen.
Wij hebben toen wel een bedrag aan de vorige bewoners betaald voor de overname.
Ze lieten overal de gordijnen/rolgordijntjes hangen, voor het grote raam hele goeie zonnewering, overal behalve de woonkamer laminaat/parket en een gloednieuwe afzuigkap.
Waren wij heel blij mee. En dan zeg je in het begin, ach binnen een jaar is alles vervangen.
Not :D (zijn hier in 2004 komen wonen)
pi_198372120
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 08:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen :Z Hans heeft gegeten en is op de bak geweest. Ze laat zich niet zien. Vannacht hoorden Piep en ik haar een paar keer.
Piep heeft de hele nacht heen en weer gelopen van bed naar keukendeur. We hebben nauwelijks geslapen. Piep en ik dus, J wel. Die werd alleen wakker toen Piep hard begon te grommen om 5.17.
Toen ik tegen Piep zei dat ze dat niet hoefde te doen, deed ze van 'oh, ok, je zult het wel weten' en toen kwam ze weer mee naar bed.

Er is dus progressie :)
*G*
Wanneer doe je de deur open denk je?
  zondag 7 maart 2021 @ 11:28:19 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198372162
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:24 schreef Blues het volgende:

[..]

*G*
Wanneer doe je de deur open denk je?
Poeh, dat kan nog wel weken duren. Geen idee. Ik hoop snel want dat betekent dat ze zich op haar gemak voelt.
Spoilers!
  zondag 7 maart 2021 @ 11:30:01 #142
63722 z80
I fink you freaky
pi_198372180
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Wij hebben toen wel een bedrag aan de vorige bewoners betaald voor de overname.
Ze lieten overal de gordijnen/rolgordijntjes hangen, voor het grote raam hele goeie zonnewering, overal behalve de woonkamer laminaat/parket en een gloednieuwe afzuigkap.
Waren wij heel blij mee. En dan zeg je in het begin, ach binnen een jaar is alles vervangen.
Not :D (zijn hier in 2004 komen wonen)
Toen ik in deze hut kwam wonen is er een behoorlijke hoeveelheid verf op de muren en plafon gegaan.
Ook is de vloerbedekking in een kamer verruilt voor laminaat. Enkel de gang en trappengat heb ik niet gedaan. Kom ik toch enkel om doorheen te lopen. Deze een paar jaar terug wel gedaan omdat ik me er langzaamaan aan begon te ergeren. Zelfde als met de keuken. De ouderwetse blauwwitte tegels geven veel meer licht in de keken en zien er mooier uit. Enkel de afwerking laat nog op zich wachten. Daarvoor moet ik een rondje bouwmarkt doen. Vooral kijken en vergelijken, iets dat via internet niet lukt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198372233
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Huh, AH doet raar. Als ik 1x Vivera chicken tenders en 1x Vivera kaasschnitzels toevoeg, zegt hij dat ik bonusvoordeel mis omdat ze 1+1 gratis zijn.
Is dat niet omdat ze vanaf maandag in de 1+1 zijn en vandaag dus nog niet?
pi_198372252
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik word van beide partijen beetje treurig iig
Tevens zin in brunchwijn
Same. Behalve van de brunch wijn - ik heb wel zin in een Sarabi biertje. Maar ik moet nog een college maken en opnemen vandaag, dus toch nog maar even niet.
  zondag 7 maart 2021 @ 11:37:51 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198372288
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb je in totaal wel een even aantal vleesvervangers?
Daar zat het probleem. Ik had 1 snack en 3 gekoelde vleesvervangers.

Eindstand:
- Maza falafel
- Viviera chicken tenders
- Vivera kaasschnitzel
- Vega Slager saucijzenbroodje

Beetje matig dat 3 van de 4 ui of knoflook heeft en ik er dus een pil voor moet nemen. Maar lekker :9
Spoilers!
  zondag 7 maart 2021 @ 11:38:22 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198372293
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Is dat niet omdat ze vanaf maandag in de 1+1 zijn en vandaag dus nog niet?
Nee, ik vul een bestelling voor woensdag in dus dat is het niet. Ik las gewoon niet goed.
Spoilers!
  zondag 7 maart 2021 @ 11:48:43 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198372444
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Same. Behalve van de brunch wijn - ik heb wel zin in een Sarabi biertje. Maar ik moet nog een college maken en opnemen vandaag, dus toch nog maar even niet.
Oeh goeie. Ik ga zo mimosa maken bij de lunch :9
pi_198372543
Zo weer eens richting Utrecht. Beetje vuil rapen en stoepkrijten in het park. Je moet wat op je zondagmiddag :P

En ik moet van de paaseitjes afblijven. Mijn hele huid explodeert door de puistjes }:| (Ik hoop dat de paaseitjes/suiker dit keer weer de boosdoeners zijn, want als het een bijwerking is van de spiraal ben ik daar minder happy mee.)
  zondag 7 maart 2021 @ 12:02:24 #149
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198372650
quote:
7s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:55 schreef Candaasje het volgende:
Zo weer eens richting Utrecht. Beetje vuil rapen en stoepkrijten in het park. Je moet wat op je zondagmiddag :P

En ik moet van de paaseitjes afblijven. Mijn hele huid explodeert door de puistjes }:| (Ik hoop dat de paaseitjes/suiker dit keer weer de boosdoeners zijn, want als het een bijwerking is van de spiraal ben ik daar minder happy mee.)
Had ik laatst ook toen we weer eens een zak m&ms opgegeten hadden _O-
Verder eet ik nooit extreem veel chocolade, ik merk het dus ook echt meteen.
pi_198372700
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 12:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Had ik laatst ook toen we weer eens een zak m&ms opgegeten hadden _O-
Verder eet ik nooit extreem veel chocolade, ik merk het dus ook echt meteen.
Ah, een medeslachtoffer!

Ik eet verder ook niet zoveel chocolade, in de zin van repen ofzo. Wel als het toevallig ergens op/in zit.
En ik bedacht me dat ik nu best wat paaseitjes op had, en ook wel chocolade'melk' op had, dus dat is ook een sloot suiker.

Dus we gaan maar weer eens minderen. Die ontstekinkjes op mijn benen worden namelijk ook altijd heel donker van kleur en blijven gerust een half tot een jaar zitten :') (echt heel charmant in de zomer ook)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')