abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198358159
hallo,

Ik ben een jongen/man

Ik heb een vraagje, tijdje geleden een date gehad met een meisje/vrouw(dit was in november/december) maar er was van beide kanten niet een hele erge klik. Maar we vonden beiden wel dat we erg goed met elkaar konden praten en ze wilde erg graag vrienden blijven.

Dus we praten gewoon via WhatsApp en af en toe bellen we is een keer, nu met corona afspreken gaat lastig.
Aan het begin reageerde ze best snel, niet overdag want dan is ze aan het werk en kijkt ze nagenoeg niet op WhatsApp, af en toe zie ik haar dan online. Maar zelf zegt ze voel je niet buitengesloten ofzo maar dan stuur ik snel wat naar mijn moeder.(ik heb het nooit over buitengesloten of genegeerd gehad hier kwam ze zelf mee)
Maar afgelopen tijd merk ik dat het contact soms wat minder is, soms duurt het echt lang voordat ze reageert, dan stuur ik sochtends een berichtje en krijg ik savonds laat pas een antwoord(lees 23:00)

Wat ook wel is gebeurd is dat ik iets stuur en gewoon geen antwoord krijg voor 1-2 dagen, dan komt ze hierna op terug met ik praat met heel veel mensen dus je was naar beneden gezakt.
Zo ook gister, ik stuur om 20:00 wat en ze heeft het allemaal om 20:20 gelezen maar helemaal geen reactie meer gehad.(ze is hierna wel gewoon nog online geweest en vandaag is ze ook online geweest)

Recent had ze haar Tinder profiel verwijderd dus daar vroeg ik tussen neus en lippen door tijdens het bellen of ze een vriend had omdat ze haar Tinder had verwijderd maar ze deed er gewoon niet veel mee zei ze.

Hoe zouden jullie dit opvatten?. We weten allebei van elkaar dat we elkaar niet romantisch leuk vinden.
En hoe snel zouden jullie weer iets sturen?
  zaterdag 6 maart 2021 @ 17:00:28 #2
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_198358228
Willen ontleden waarom ze niet snel genoeg reageert doet mij eigenlijk vermoeden dat er misschien toch nog wel wat romantische interesse is van jouw kant. Ik weet natuurlijk niet hoe jij normaalgesproken met whatsapp omgaat. Doe je dit ook bij andere vrienden?
pi_198358240
Denk dat ze er gewoon geen zin meer in heeft, maar niet de ballen heeft om dat te zeggen, dus laat ze het contract langzaam doodbloeden. Binnenkort zal ze je "ghosten", lijkt me beter om dus de eer aan jezelf te houden en gewoon stoppen met berichtjes naar haar te sturen.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Spellchecker zaterdag 6 maart 2021 @ 17:01:54 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198358290
Tip:

Zet je blauwe vinkjes en laatst gezien uit. Dan kun je jezelf niet gek maken met of iemand je berichtje al gelezen heeft. Sinds ik mijn blauwe vinkjes uit heb staan heb ik zoveel minder stress, dit gaat niet alleen op voor het daten en dan willen weten of iemand het al gezien heeft. Ook voor je vrienden, collega's of familie. Iemand reageerd wanneer hij wil, en totdat iemand heeft gereageerd is er geen noodzaak om te weten of iemand het al gelezen heeft. Mocht het echt belangrijk zijn dat bel je.

Verder, het is erg duidelijk dat jij wel meer wilt. Waarom wil jij vrienden zijn met iemand die je 1x hebt gezien terwijl erg geen klik is... Gewoon niks meer sturen zolang zij niet antwoord. Het is needy en daardoor onaantrekkelijk.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 17:25:03 #6
338319 ZarB
Piña colada
pi_198358519
Er was geen klik, jullie hebben amper contact en corona is het excuus om niet af te kunnen spreken (natuurlijk kan dat wel, als je echt graag wilt). Waarom zou je hier nog energie insteken? Heb je toch andere verwachtingen? Zij overduidelijk niet.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198358918
Is dat diezelfde? Tja steeds minder contact hoor je wel vaker.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_198359076
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 17:00 schreef PiyeReloaded het volgende:
Willen ontleden waarom ze niet snel genoeg reageert doet mij eigenlijk vermoeden dat er misschien toch nog wel wat romantische interesse is van jouw kant. Ik weet natuurlijk niet hoe jij normaalgesproken met whatsapp omgaat. Doe je dit ook bij andere vrienden?
Ligt eraan bij wie, maar bij andere vrienden denk ik ook wel is van waarom lees je het wel en reageer je niet.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 18:18:46 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198359312
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 18:27:42 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_198359477
Zonde van je tijd, dit.
pi_198359513
Komt wat stalkerig op me over dat je haar online status controleert.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 18:32:52 #12
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198359582
quote:
Zo ook gister, ik stuur om 20:00 wat en ze heeft het :o allemaal :@ om 20:20 gelezen maar helemaal geen reactie meer gehad.(ze is hierna wel gewoon nog online geweest en vandaag is ze ook online geweest)
Lees: Ik heb geen zin in jou :{w }:|
pi_198359652
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:32 schreef Tengano het volgende:

[..]

Lees: Ik heb geen zin in jou :{w }:|
Allemaal, het waren 3 berichten, ze stuurt zelf soms 5-10 berichten in 1x
  zaterdag 6 maart 2021 @ 18:37:53 #14
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198359698
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef Butterfly1234 het volgende:

[..]

Bel haar anders op en bespreek het met haar (ip dat andere mensen er naar moeten gissen).

Dan weet je waar je aan toe bent. Is het natuurlijk ook wel fair als jij ook richting haar duidelijk en eerlijk aangeeft hoe je er in zit. En als ze niet opneemt, of niet terugbelt, dan mag ik aannemen dat je genoeg weet, toch?
pi_198359729
quote:

[..]

Verkeerde account.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 19:05:01 #16
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198360236
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:29 schreef colivo het volgende:
Dit dus. Eng gedrag.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_198360463
Zet die blauwe vinkjes uit.

Als je zelf er steeds een halve dag over doet om te reageren, waarom is dat dan?
Precies.
-nee-
pi_198371502
Waarom zou je je hier druk over maken?
pi_198371543
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 17:05 schreef soeverein het volgende:
Tip:

Zet je blauwe vinkjes en laatst gezien uit. Dan kun je jezelf niet gek maken met of iemand je berichtje al gelezen heeft. Sinds ik mijn blauwe vinkjes uit heb staan heb ik zoveel minder stress, dit gaat niet alleen op voor het daten en dan willen weten of iemand het al gezien heeft.
Moet niet gekker worden, stressen omdat iemand niet meteen op een appje reageert...
pi_198371577
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:29 schreef colivo het volgende:
Niet alleen dat, maar het lijkt er eerder op dat TS haar nog steeds als potentiele (bed?)partner ziet en niet snapt wat een gewone vriendschap is. Ik zie geen vriendschap. Ik zie eng gedrag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 maart 2021 @ 10:42:49 #21
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_198371643
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 18:02 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Ligt eraan bij wie, maar bij andere vrienden denk ik ook wel is van waarom lees je het wel en reageer je niet.
Dan sluit ik mij aan bij soeverein. Niet gezond om je daarover te gaan zitten opvreten.
pi_198371795
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 17:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
Denk dat ze er gewoon geen zin meer in heeft, maar niet de ballen heeft om dat te zeggen, dus laat ze het contract langzaam doodbloeden. Binnenkort zal ze je "ghosten", lijkt me beter om dus de eer aan jezelf te houden en gewoon stoppen met berichtjes naar haar te sturen.
Dit waarschijnlijk. Ik zou gewoon niks meer sturen en op naar een andere date toewerken. :)
pi_198372498
quote:

[..]

Je hebt hetzelfde topic met dit account gemaakt zie ik?

In een ander topic ontkende je dat nog :')
pi_198372515
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 11:03 schreef Tijdjes123 het volgende:
N
[..]

Nee ik wilde in een ander topic iets posten met ik woon nog thuis maar zat nog hier en lette niet op.
dit dus.
pi_198372672
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:33 schreef 111210 het volgende:

[..]

Moet niet gekker worden, stressen omdat iemand niet meteen op een appje reageert...
Jij hebt nooit stress wegens sociale interactie?

Het gaat om het feit dat je dankzij die blauwe vinkjes informatie krijgt die je niet nodig hebt maar waar je wel heel veel vragen over kan gaan stellen.

Voorbeeld: ik vraag aan iemand kan ik nog wat voor je mee nemen uit de AH?

Iemand leest dat, vinkjes zijn blauw maar geen antwoord. Is dat een nee, is die persoon nog aan het nadenken, overleggen met anderen over wat ze gaan eten?

Je weet het niet, maar je gaat er automatisch over nadenken. Is het van belang, nee natuurlijk niet het ergste wat er kan gebeuren is dat iemand wel wat wil hebben maar ik het niet meer zie en dat die persoon dan zelf nog een keer boodschappen moet doen.

Als je die blauwe vinkjes uit hebt staan dan hoef je al die vragen niet aan jezelf te stellen (iets wat onbewust gebeurd). Stress is misschien een groot woord maar je snapt denk ik wat ik bedoel. Blauwe vinkjes uit = mentale rust.
pi_198373930
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 12:03 schreef soeverein het volgende:

[..]

Jij hebt nooit stress wegens sociale interactie?

Eigenlijk niet nee, als iemand niet reageert dan zal die daar zijn redenen wel voor hebben. Als ik aan het werk ben bv dan reageer ik ook niet meteen.
pi_198374588
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 13:21 schreef 111210 het volgende:

[..]

Eigenlijk niet nee, als iemand niet reageert dan zal die daar zijn redenen wel voor hebben. Als ik aan het werk ben bv dan reageer ik ook niet meteen.
Idd als je in verbinding met jezelf staat dan is het niet nodig om constant aandacht van anderen te krijgen.
pi_198375129
Hey kerel,

Even een stap terug nemen en ademhalen.

Ze reageert wanneer het haar goed uit komt. Dat is dan vaak heel laat. Dat is prima. Ze doet waar ze zin in heeft en wanneer het haar uitkomt. Je moet die ruimte wel aan haar geven. Als je hoopt dat het tot een romantische relatie komt, dan moet je wel stoppen met jezelf gek en kapot maken dat ze niet of laat reageert en dan ook nog eens kortaf. Dit komt over als stalker gedrag. Daar zijn vrouwen snel klaar mee. Neem dus een stap terug, paar keer goed ademhalen, relativeren.

Kap ermee, lekker je eigen ding blijven doen en lekker daten! Want het daten in corona kan zeker wel als je het ECHT wil! Er zijn voldoende mogelijkheden en opties om wat leuks te doen samen. Corona als argument gebruiken vind ik flauwekul. Als beiden op date willen, dan zijn daar voldoende opties voor.
pi_198375785
Ze heeft geen interesse.

Je bent een contact op haar lijst waar ze verder weinig mee heeft.

Verder gaan man.
  maandag 8 maart 2021 @ 16:29:12 #30
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_198394276
Naast dat ik dit allemaal wat ziekelijk en zielig gedrag vind denk ik dat toen ze zei dat ze vrienden wou blijven ze wel dacht dat je af zou haken.

Boy was she wrong.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_198401098
Niks meer sturen en als ze jou mist stuurt ze vanzelf wel iets.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_198401524
:')

Laat gaan zeg en neem dit direct mee bij de volgende dames bij wie dit gebeurt.
  Tettenkoning dinsdag 9 maart 2021 @ 11:24:31 #33
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198407716
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 15:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze heeft geen interesse.

Je bent een contact op haar lijst waar ze verder weinig mee heeft.

Verder gaan man.
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
Naast dat ik dit allemaal wat ziekelijk en zielig gedrag vind denk ik dat toen ze zei dat ze vrienden wou blijven ze wel dacht dat je af zou haken.

Boy was she wrong.
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:25 schreef HSG het volgende:
Niks meer sturen en als ze jou mist stuurt ze vanzelf wel iets.
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:43 schreef Azula het volgende:
:')

Laat gaan zeg en neem dit direct mee bij de volgende dames bij wie dit gebeurt.
Precies dit allemaal.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198409004
Gaat dit weer over dezelfde?

Het is geen vriend van je, het is gewoon een leuk meisje, dat je 1x ontmoet hebt die niets met jou wil behalve wat appen over haar problemen terwijl ze zit te schijten. Ze wil gewoon wat aandacht en houdt je aan het lijntje zolang het leuk is.

Let erop dat je jezelf verlaagt met dit gedrag en dat het je eigenwaarde geen goed doet. Dat verneukt je uitstraling en straks wil géén leuk meisje meer met jou daten :N tijd om ff cold turkey af te kicken van dit gedrag en te stoppen met als een havik naar die vinkjes en statussen loeren, ook van anderen. Leef voor jezelf ^O^
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:23:23 #35
194233 Friday12
Originele kloon
pi_198409423
Ik antwoord wanneer ik dat wil en niet wanneer het "verwacht" word. Ik mag hopen dat meer mensen zo denken.

Waarom moet er altijd binnen een paar minuten geantwoord worden :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')