Ligt eraan bij wie, maar bij andere vrienden denk ik ook wel is van waarom lees je het wel en reageer je niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:00 schreef PiyeReloaded het volgende:
Willen ontleden waarom ze niet snel genoeg reageert doet mij eigenlijk vermoeden dat er misschien toch nog wel wat romantische interesse is van jouw kant. Ik weet natuurlijk niet hoe jij normaalgesproken met whatsapp omgaat. Doe je dit ook bij andere vrienden?
Lees: Ik heb geen zin in jouquote:Zo ook gister, ik stuur om 20:00 wat en ze heeft hetallemaal
om 20:20 gelezen maar helemaal geen reactie meer gehad.(ze is hierna wel gewoon nog online geweest en vandaag is ze ook online geweest)
Bel haar anders op en bespreek het met haar (ip dat andere mensen er naar moeten gissen).quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Allemaal, het waren 3 berichten, ze stuurt zelf soms 5-10 berichten in 1x
Verkeerde account.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
Dit dus. Eng gedrag.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:29 schreef colivo het volgende:
Komt wat stalkerig op me over dat je haar online status controleert.
Moet niet gekker worden, stressen omdat iemand niet meteen op een appje reageert...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:05 schreef soeverein het volgende:
Tip:
Zet je blauwe vinkjes en laatst gezien uit. Dan kun je jezelf niet gek maken met of iemand je berichtje al gelezen heeft. Sinds ik mijn blauwe vinkjes uit heb staan heb ik zoveel minder stress, dit gaat niet alleen op voor het daten en dan willen weten of iemand het al gezien heeft.
Niet alleen dat, maar het lijkt er eerder op dat TS haar nog steeds als potentiele (bed?)partner ziet en niet snapt wat een gewone vriendschap is. Ik zie geen vriendschap. Ik zie eng gedrag.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:29 schreef colivo het volgende:
Komt wat stalkerig op me over dat je haar online status controleert.
Dan sluit ik mij aan bij soeverein. Niet gezond om je daarover te gaan zitten opvreten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:02 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie, maar bij andere vrienden denk ik ook wel is van waarom lees je het wel en reageer je niet.
Dit waarschijnlijk. Ik zou gewoon niks meer sturen en op naar een andere date toewerken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
Denk dat ze er gewoon geen zin meer in heeft, maar niet de ballen heeft om dat te zeggen, dus laat ze het contract langzaam doodbloeden. Binnenkort zal ze je "ghosten", lijkt me beter om dus de eer aan jezelf te houden en gewoon stoppen met berichtjes naar haar te sturen.
Je hebt hetzelfde topic met dit account gemaakt zie ik?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:35 schreef Butterfly1234 het volgende:
[..]
dit dus.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:03 schreef Tijdjes123 het volgende:
N
[..]
Nee ik wilde in een ander topic iets posten met ik woon nog thuis maar zat nog hier en lette niet op.
Jij hebt nooit stress wegens sociale interactie?quote:Op zondag 7 maart 2021 10:33 schreef 111210 het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden, stressen omdat iemand niet meteen op een appje reageert...
Eigenlijk niet nee, als iemand niet reageert dan zal die daar zijn redenen wel voor hebben. Als ik aan het werk ben bv dan reageer ik ook niet meteen.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:03 schreef soeverein het volgende:
[..]
Jij hebt nooit stress wegens sociale interactie?
Idd als je in verbinding met jezelf staat dan is het niet nodig om constant aandacht van anderen te krijgen.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:21 schreef 111210 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, als iemand niet reageert dan zal die daar zijn redenen wel voor hebben. Als ik aan het werk ben bv dan reageer ik ook niet meteen.
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze heeft geen interesse.
Je bent een contact op haar lijst waar ze verder weinig mee heeft.
Verder gaan man.
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
Naast dat ik dit allemaal wat ziekelijk en zielig gedrag vind denk ik dat toen ze zei dat ze vrienden wou blijven ze wel dacht dat je af zou haken.
Boy was she wrong.
quote:Op maandag 8 maart 2021 21:25 schreef HSG het volgende:
Niks meer sturen en als ze jou mist stuurt ze vanzelf wel iets.
Precies dit allemaal.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:43 schreef Azula het volgende:
![]()
Laat gaan zeg en neem dit direct mee bij de volgende dames bij wie dit gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |