Uiteraard. Het gaat om de veel te dikke mensen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
juist wat vet op je lijf, red je het in de wereld, vrouwen hebben extra vet om te overleven voor hun kinderen.
SGP, die hebben zelfs een wethouder in Rotterdam voor armoedebestrijding.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:33 schreef Also-von-Oder het volgende:
Mensen die leven in armoede eten vaker vet eten, en worden dus vaak ook dikker. Misschien toch maar op een partij stemmen die aan armoede bestrijding doet.... in plaats van armoede holocaust?
Twee hamburgers bij de Mc Donalds kosten een euro per stuk. Nou daarmee kun je wel even vooruit.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat je suikers bedoeld, vet eten is niet zo makkelijk
Ehm... probeer jij mij op het verkeerde pad te brengen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
SGP, die hebben zelfs een wethouder in Rotterdam voor armoedebestrijding.
Het kan nog veel erger. Ik zap wel eens langs TLC en daar zie je vrouwen en mannen van 300 kg en zwaarder die eerst moeten afvallen voor ze een maagverkleining kunnen ondergaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:41 schreef Zwolsboy het volgende:
extreme vetbuikjes overlijden sowieso sneller...
Verbaasd me soms hoe zwaar een mens kan worden! 1,85m 150 kg is geen uitzondering meer...
Het is in meerdere van de persconferenties inderdaad gestimuleerd. Blijf in beweging, veel wandelen etcquote:Op woensdag 17 maart 2021 00:08 schreef DonDruiper het volgende:
Nou fijn dat het sporten dan volop wordt gestimuleerd door de overheid!
Ja dat is leuk en aardig dat ze dat roepen, maar als ik bijvoorbeeld mijn voetbalclub als voorbeeld neem.. alle seniorenteams mogen al 6 maanden niet trainen/voetballen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is in meerdere van de persconferenties inderdaad gestimuleerd. Blijf in beweging, veel wandelen etc
Het enige wat erger is dan dikke mensen die doodgaan door corona is dikke mensen lekker met elkaar laten sporten waardoor ze allemaal dood gaan aan corona omdat ze elkaar gaan besmetten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja dat is leuk en aardig dat ze dat roepen, maar als ik bijvoorbeeld mijn voetbalclub als voorbeeld neem.. alle seniorenteams mogen al 6 maanden niet trainen/voetballen.
Ik zie die gasten niet 2x in de week 5km hardlopen.
Ik denk dat van alle mensen die vrij regelmatig sporten nog 20% is door gegaan met alternatieve sporten.
Sporten in teamverband kan prima in de buitenlucht.quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het enige wat erger is dan dikke mensen die doodgaan door corona is dikke mensen lekker met elkaar laten sporten waardoor ze allemaal dood gaan aan corona omdat ze elkaar gaan besmetten.
Had je vóór deze crisis iets aan het vetgehalte moeten doen, tijdens dit hele coronacircus moet je risicogroepen, waar dikke mensen dus blijkbaar deel van uitmaken, niet extra aanmoedigen erop uit te gaan want dáárom worden ze besmet. Het is niet dat je met je 180 kilo op de bank ligt en ineens doodgaat aan corona, je moet het can iemand krijgen
Op een openbare grasveld met je vrienden en de trainers kan je prima trainen/voetballen... wat is het probleem?quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja dat is leuk en aardig dat ze dat roepen, maar als ik bijvoorbeeld mijn voetbalclub als voorbeeld neem.. alle seniorenteams mogen al 6 maanden niet trainen/voetballen.
Ik denk dat van alle mensen die vrij regelmatig sporten nog 20% is door gegaan met alternatieve sporten.
BOA's.quote:Op woensdag 17 maart 2021 01:11 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Op een openbare grasveld met je vrienden en de trainers kan je prima trainen/voetballen... wat is het probleem?
Nou oke, als jij het zegt geef ik door aan het RIVM dat ze ernaast zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Sporten in teamverband kan prima in de buitenlucht.
Er wordt in heel Europa betaald voetbal gespeeld. Af en toe een gevalletje, maar zelden brandhaarden.
De halve selectie van PSV en ajax hebben covid gehad. De vraag is hebben ze dat op het veld opgelopen of in de kleedkamer?quote:Op woensdag 17 maart 2021 08:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou oke, als jij het zegt geef ik door aan het RIVM dat ze ernaast zitten.
Betaald voetbal is natuurlijk wat anders, want die spelers leven hun halve jaar nu in een bubbel en worden zo'n beetje om de dag getest. Dan is het nogal logisch dat het qua brandhaarden wel meevalt, hoewel die er wel geweest zijn ondanks al die extra voorzorgsmaatregelen waar die voetballers aan moeten voldoen en FC balophetdak niet.
ken iemand die had gisteren voetbal training, daarna waren zijn benen 100 KG per stuk volgens hem.quote:Op woensdag 17 maart 2021 00:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |