abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198525805
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

juist wat vet op je lijf, red je het in de wereld, vrouwen hebben extra vet om te overleven voor hun kinderen.
Uiteraard. Het gaat om de veel te dikke mensen.
pi_198525904
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 00:33 schreef Also-von-Oder het volgende:
Mensen die leven in armoede eten vaker vet eten, en worden dus vaak ook dikker. Misschien toch maar op een partij stemmen die aan armoede bestrijding doet.... in plaats van armoede holocaust? :Y
SGP, die hebben zelfs een wethouder in Rotterdam voor armoedebestrijding.
pi_198532784
extreme vetbuikjes overlijden sowieso sneller...
Verbaasd me soms hoe zwaar een mens kan worden! 1,85m 150 kg is geen uitzondering meer... :{
Interessant he ?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:59:40 #54
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_198541505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 09:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

denk dat je suikers bedoeld, vet eten is niet zo makkelijk
Twee hamburgers bij de Mc Donalds kosten een euro per stuk. Nou daarmee kun je wel even vooruit.
(in elk geval een jaar of 2 geleden nog wel, op Schiphol).
  woensdag 17 maart 2021 @ 00:00:34 #55
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_198541508
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

SGP, die hebben zelfs een wethouder in Rotterdam voor armoedebestrijding.
Ehm... probeer jij mij op het verkeerde pad te brengen? ;)
  woensdag 17 maart 2021 @ 00:07:36 #56
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_198541536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:41 schreef Zwolsboy het volgende:
extreme vetbuikjes overlijden sowieso sneller...
Verbaasd me soms hoe zwaar een mens kan worden! 1,85m 150 kg is geen uitzondering meer... :{
Het kan nog veel erger. Ik zap wel eens langs TLC en daar zie je vrouwen en mannen van 300 kg en zwaarder die eerst moeten afvallen voor ze een maagverkleining kunnen ondergaan.

Twee jaar geleden een groep van 3 binnen een familie; een man en 2 vrouwen in een grote auto. De bestuurder voorin, een vrouw op de 2e rij en nog een vrouw op de 3e rij. Dik 1000 kilo in totaal
De auto zat dus propvol, maar tegelijkertijd voelde ik me alsof ik naar een desolate leegte keek. Die tegenstelling heeft veel indruk op mij gemaakt. Die tegenstelling van de leegte die ik voelde en de volle auto met drie personen.
Dat zou voor mij echt een zomergasten fragment zijn geweest.
  woensdag 17 maart 2021 @ 00:08:01 #57
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198541539
Nou fijn dat het sporten dan volop wordt gestimuleerd door de overheid!
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 17 maart 2021 @ 00:09:24 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198541547
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:08 schreef DonDruiper het volgende:
Nou fijn dat het sporten dan volop wordt gestimuleerd door de overheid!
Het is in meerdere van de persconferenties inderdaad gestimuleerd. Blijf in beweging, veel wandelen etc
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 00:13:56 #59
445514 DonDruiper
pi_198541565
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is in meerdere van de persconferenties inderdaad gestimuleerd. Blijf in beweging, veel wandelen etc
Ja dat is leuk en aardig dat ze dat roepen, maar als ik bijvoorbeeld mijn voetbalclub als voorbeeld neem.. alle seniorenteams mogen al 6 maanden niet trainen/voetballen.

Ik zie die gasten niet 2x in de week 5km hardlopen.

Ik denk dat van alle mensen die vrij regelmatig sporten nog 20% is door gegaan met alternatieve sporten.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 17 maart 2021 @ 00:17:04 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198541580
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:13 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja dat is leuk en aardig dat ze dat roepen, maar als ik bijvoorbeeld mijn voetbalclub als voorbeeld neem.. alle seniorenteams mogen al 6 maanden niet trainen/voetballen.

Ik denk dat van alle mensen die vrij regelmatig sporten nog 20% is door gegaan met alternatieve sporten.
Het enige wat erger is dan dikke mensen die doodgaan door corona is dikke mensen lekker met elkaar laten sporten waardoor ze allemaal dood gaan aan corona omdat ze elkaar gaan besmetten.

Had je vóór deze crisis iets aan het vetgehalte moeten doen, tijdens dit hele coronacircus moet je risicogroepen, waar dikke mensen dus blijkbaar deel van uitmaken, niet extra aanmoedigen erop uit te gaan want dáárom worden ze besmet. Het is niet dat je met je 180 kilo op de bank ligt en ineens doodgaat aan corona, je moet het can iemand krijgen
Laffe huichelaar
  woensdag 17 maart 2021 @ 00:28:27 #61
445514 DonDruiper
pi_198541641
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het enige wat erger is dan dikke mensen die doodgaan door corona is dikke mensen lekker met elkaar laten sporten waardoor ze allemaal dood gaan aan corona omdat ze elkaar gaan besmetten.

Had je vóór deze crisis iets aan het vetgehalte moeten doen, tijdens dit hele coronacircus moet je risicogroepen, waar dikke mensen dus blijkbaar deel van uitmaken, niet extra aanmoedigen erop uit te gaan want dáárom worden ze besmet. Het is niet dat je met je 180 kilo op de bank ligt en ineens doodgaat aan corona, je moet het can iemand krijgen
Sporten in teamverband kan prima in de buitenlucht.

Er wordt in heel Europa betaald voetbal gespeeld. Af en toe een gevalletje, maar zelden brandhaarden.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198541795
quote:

[..]

Op een openbare grasveld met je vrienden en de trainers kan je prima trainen/voetballen... wat is het probleem?
Interessant he ?
  woensdag 17 maart 2021 @ 02:29:16 #63
445514 DonDruiper
pi_198541997
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 01:11 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Op een openbare grasveld met je vrienden en de trainers kan je prima trainen/voetballen... wat is het probleem?
BOA's.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:31:28 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198543285
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:28 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Sporten in teamverband kan prima in de buitenlucht.

Er wordt in heel Europa betaald voetbal gespeeld. Af en toe een gevalletje, maar zelden brandhaarden.
Nou oke, als jij het zegt geef ik door aan het RIVM dat ze ernaast zitten.

Betaald voetbal is natuurlijk wat anders, want die spelers leven hun halve jaar nu in een bubbel en worden zo'n beetje om de dag getest. Dan is het nogal logisch dat het qua brandhaarden wel meevalt, hoewel die er wel geweest zijn ondanks al die extra voorzorgsmaatregelen waar die voetballers aan moeten voldoen en FC balophetdak niet.
Laffe huichelaar
pi_198543552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou oke, als jij het zegt geef ik door aan het RIVM dat ze ernaast zitten.

Betaald voetbal is natuurlijk wat anders, want die spelers leven hun halve jaar nu in een bubbel en worden zo'n beetje om de dag getest. Dan is het nogal logisch dat het qua brandhaarden wel meevalt, hoewel die er wel geweest zijn ondanks al die extra voorzorgsmaatregelen waar die voetballers aan moeten voldoen en FC balophetdak niet.
De halve selectie van PSV en ajax hebben covid gehad. De vraag is hebben ze dat op het veld opgelopen of in de kleedkamer?
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:15:59 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198543854
quote:

[..]

ken iemand die had gisteren voetbal training, daarna waren zijn benen 100 KG per stuk volgens hem.
ik zo, dan kom je nooit de trap op!
pi_201246734
Ik plaats dit in dit oude topic omdat mensen toch gaan klagen als ik weer een nieuw topic open.

Why COVID-19 is more deadly in people with obesity—even if they're young

“The stickiest blood I’ve ever seen” and other weight-related factors worsen the coronavirus disease

When the first wave of coronavirus hit the state of Vermont in the spring, patients from all corners of the state came to the intensive care unit at the University of Vermont Medical Center. There, critical care physician MaryEllen Antkowiak quickly saw a tragic pattern: Patients arrived at the hospital after a few days of flulike symptoms and fever. They tested positive for COVID-19. They grew increasingly short of breath. Many ended up on ventilators, and many died.

In addition to this course of disease, patients frequently shared one additional attribute: obesity. "These were otherwise healthy, hard-working people," Antkowiak says. "Their major risk factor for getting this sick was obesity."

Since the pandemic began, dozens of studies have reported that many of the sickest COVID-19 patients have been people with obesity. In recent weeks, that link has come into sharper focus as large new population studies have cemented the association and demonstrated that even people who are merely overweight are at higher risk. For example, in the first metaanalysis of its kind, published on 26 August in Obesity Reviews, an international team of researchers pooled data from scores of peer-reviewed papers capturing 399,000 patients. They found that people with obesity who contracted SARS-CoV-2 were 113% more likely than people of healthy weight to land in the hospital, 74% more likely to be admitted to an ICU, and 48% more likely to die.

A constellation of physiological and social factors drives those grim numbers. The biology of obesity includes impaired immunity, chronic inflammation, and blood that's prone to clot, all of which can worsen COVID-19. And because obesity is so stigmatized, people with obesity may avoid medical care.

Gaat verder:

https://www.science.org/n(...)even-if-theyre-young
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')