abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198385807
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 17:24 schreef snoeseke het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt hierin.
Heb ik.

Hoe kom je toch in hemelsnaam bij het idee jezelf weer eens schuldig te gaan voelen over iets wat je 'deed' toen je 12 was? Hou je ervan om je schuldig te voelen? Zoek je het bewust op?
Eens kijken
  maandag 8 maart 2021 @ 03:09:48 #52
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_198386638
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 16:19 schreef snoeseke het volgende:
Ik ben 35 jaar maar van de week kwam er een beeld naar boven. Van toen ik jong was. Ik probeer er kosten wat kost een leeftijd op te plakken maar het lukt me niet. Ik denk dat ik 12 moet zijn geweest. Iets jonger of ouder zou ook kunnen.

Ik zie voor mij een beeld dat ik 'doktertje' speelde met een meisje dat een 7 tal jaren jonger is dan ik. Zij logeerde heel vaak bij ons thuis. Ik zie iets met geslachtsdelen en kussen ervan? Denk ik? Ik blijf er maar aan denken en weet niet in hoeverre mijn geheugen nog correct is. Is ook enigste beeld dat ik me herinner dus zal iets eenmalig geweest zijn.

Nu voel ik schuld, afkeer, schaamte... Wat kan ik hieraan doen?

Zou ik dat meisje vertellen van vroeger? Heb ik haar misbruikt? Ik ben er kapot van...

Graag jullie menig.
Vreemd vind ik dat jij naar het schijnt als kind dokters associeert met geslachtsdelen en kussen ervan. Welke medische behandeling had je daarbij in gedachten ??

_O- _O- Wat U hier leest, leest U nergens ^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_198386938
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 03:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Vreemd vind ik dat jij naar het schijnt als kind dokters associeert met geslachtsdelen en kussen ervan. Welke medische behandeling had je daarbij in gedachten ??

Tijdens het spel ging het niet enkel om dat geslachtsdeel he en ik herinner mij enkel 1 beeld. Wat dat geslachtsdeel betreft weet ik niet zeker wat er gebeurd is maar meer dan een kus geloof ik nooit.
pi_198386941
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:10 schreef Maharski het volgende:

[..]

Heb ik.

Hoe kom je toch in hemelsnaam bij het idee jezelf weer eens schuldig te gaan voelen over iets wat je 'deed' toen je 12 was? Hou je ervan om je schuldig te voelen? Zoek je het bewust op?
Geen idee. Ik kies hier helaas niet zelf voor.
pi_198387022
:')

Joh, op basisschool ka nen mag alles joh
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_198387276
Als ik mijn laatste aanknopingspunten mag geloven was ik zelfs nog geen 12 jaar.
  maandag 8 maart 2021 @ 08:30:23 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198387400
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 07:06 schreef snoeseke het volgende:

[..]

Geen idee. Ik kies hier helaas niet zelf voor.
Je hebt wel invloed op hoezeer je iets blijft bezig houden. Als je maar dwangmatig blijft malen over een bepaalde gedachte, dan maak je het zelf allemaal veel groter. Zo’n topic als dit openen past daar ook in.

Zet het van je af, je lost hier niks mee op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198389282
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 08:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hebt wel invloed op hoezeer je iets blijft bezig houden. Als je maar dwangmatig blijft malen over een bepaalde gedachte, dan maak je het zelf allemaal veel groter. Zo’n topic als dit openen past daar ook in.

Zet het van je af, je lost hier niks mee op.
Ja ik moet erover kunnen praten als ik met iets zit, vandaar dit topic.
pi_198389431
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 03:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ouders geven hun kinderen vaak een kusje op een pijnlijke plek als ze zich bezeerd hebben. "Kusje erop" deed en doet voor veel kinderen wonderen en dus kunnen ze dat associėren met (het verhelpen van) pijn. TS heeft het eerder over doktertje spelen en aanwijzen waar je pijn hebt. Zo raar vind ik die associatie op zichzelf niet.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:00:35 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198390104
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:08 schreef snoeseke het volgende:

[..]

Ja ik moet erover kunnen praten als ik met iets zit, vandaar dit topic.
Heeft het tot nu toe geholpen? Wanneer kun je het weer loslaten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_198391245
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heeft het tot nu toe geholpen? Wanneer kun je het weer loslaten?
OK, ik snap hem
  maandag 8 maart 2021 @ 13:23:28 #62
450228 LeesFoknl
pi_198391415
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 19:28 schreef snoeseke het volgende:

[..]

Het is vooral het leeftijdsverschil dat me zorgen baart. Ik ben ook niet zeker dat ik 12 was. 13 zou ook kunnen al heb ik er wat mijn twijfels over.
Met 12-13 jaar ben je net zo goed pas, nog een kind. ER is niets verwijtbaar. Als je nou 21 zou zijn geweest.
Zou het zeker niet gaan vertellen, als zij er niet over begint.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:29:46 #63
450228 LeesFoknl
pi_198391520
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:19 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Ouders geven hun kinderen vaak een kusje op een pijnlijke plek als ze zich bezeerd hebben. "Kusje erop" deed en doet voor veel kinderen wonderen en dus kunnen ze dat associėren met (het verhelpen van) pijn. TS heeft het eerder over doktertje spelen en aanwijzen waar je pijn hebt. Zo raar vind ik die associatie op zichzelf niet.
Zo had ik het nog niet bekeken, niet over gedacht. Tja, kan dus toch wel.
Maar gezien de leeftijd ook van die jongen (toen) ... was ie toch ook maar een kind. Een wat ouder kind maar echt, 11-12 is een kind. En er is geen geweld oid bij gebruikt. Laat het gaan ts-er. Alleen al het feit dat je gewetenswroeging hebt en er over nadenkt spreekt al heel erg voor je. Ik zie het als levenservaring. Opgroei stuipjes.
pi_198393792
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:29 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zo had ik het nog niet bekeken, niet over gedacht. Tja, kan dus toch wel.
Maar gezien de leeftijd ook van die jongen (toen) ... was ie toch ook maar een kind. Een wat ouder kind maar echt, 11-12 is een kind. En er is geen geweld oid bij gebruikt. Laat het gaan ts-er. Alleen al het feit dat je gewetenswroeging hebt en er over nadenkt spreekt al heel erg voor je. Ik zie het als levenservaring. Opgroei stuipjes.
Ik ben geen jongen 😊. Maar bedankt. Ik heb het een beetje verpakt over onze jeugd gepraat met haar en zij kwam er zelf mee naar buiten dat er wat gefriemeld werd. Ook zij heeft een 1malig beeld voor ogen. Maar ze lachtte ermee en zei dat dit totaal niet erg was. Dat we kinderen waren en dat zij rijper was voor haar leeftijd en dat ik er zeker niet mee moet inzitten.
pi_198394534
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:02 schreef snoeseke het volgende:

[..]

Ik ben geen jongen 😊. Maar bedankt. Ik heb het een beetje verpakt over onze jeugd gepraat met haar en zij kwam er zelf mee naar buiten dat er wat gefriemeld werd. Ook zij heeft een 1malig beeld voor ogen. Maar ze lachtte ermee en zei dat dit totaal niet erg was. Dat we kinderen waren en dat zij rijper was voor haar leeftijd en dat ik er zeker niet mee moet inzitten.
Maar waarom is het relevant dat de 5 jarige "rijper" was, als er niks seksueels speelde?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198395092
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:02 schreef snoeseke het volgende:

[..]

Fijn dat je het hebt kunnen bespreken. Helpt het je om het te kunnen relativeren of een plek te geven?
pi_198396678
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar waarom is het relevant dat de 5 jarige "rijper" was, als er niks seksueels speelde?
Dat ze zelf aangeeft nieuwsgierig te zijn voor zo een dingen. Niet alles heeft met seks te maken.
  maandag 8 maart 2021 @ 18:50:08 #68
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_198396858
Waar maak je je nou eigenlijk druk over dan :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_198397026
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:42 schreef snoeseke het volgende:

[..]

Dat ze zelf aangeeft nieuwsgierig te zijn voor zo een dingen. Niet alles heeft met seks te maken.
Voor een kleuter twijfel ik er inderdaad niet aan dat die nieuwsgierig is en dat het niks met seks te maken heeft. Voor pubers ligt dat anders.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198398741
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef puzziepie het volgende:
Waar maak je je nou eigenlijk druk over dan :?
Ik heb er vandaag pas mee gesproken.
pi_198399310
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 17:18 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Fijn dat je het hebt kunnen bespreken. Helpt het je om het te kunnen relativeren of een plek te geven?
Ik accepteer het niet maar als zij er zo licht over gaat en er niets ergs in ziet zal het wel gemakkelijker zijn om het te plaatsen al had ik liever gehad dat het niet was gebeurd.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 14:05:50 #72
450228 LeesFoknl
pi_198410155
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En ook, ...... een rijpe 5 jarige ...

Vroeg rijp is vroeg rot! Zei mijn oma altijd.
pi_198412032
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:10 schreef snoeseke het volgende:

[..]

Ik accepteer het niet maar als zij er zo licht over gaat en er niets ergs in ziet zal het wel gemakkelijker zijn om het te plaatsen al had ik liever gehad dat het niet was gebeurd.
:')
pi_198460548
ik heb vroeger doktertje gespeeld met mijn nichtje (2 maanden jonger)
pi_198486777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb vroeger doktertje gespeeld met mijn nichtje (2 maanden jonger)
Doktertje of gynaecoloog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')