Penis???quote:
Dat kan men niet meten, die cijfers zullen dus nooit komen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:04 schreef DonDruiper het volgende:
Zijn er eigenlijk al harde cijfers over de effectiviteit van de avondklok?
Dat zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker meer van. Cijfers slecht? Kunnen niet versoepelen. Cijfers stabiel? Daalt te langzaam, kunnen niet versoepelen. Cijfers dalen hard? Britse variant, laten we niet te vroeg juichen, wacht maar over twee weken, code zwart binnen een maand, kunnen niet versoepelen.
Ik denk dat je de maatschappelijke voelsprieten van de heren witte jassen behoorlijk overschat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel.
Maar als de ziekenhuizen leeg zijn, gaat niemand zich meer aan de maatregelen houden. Dat weten ze daar ook.
Jij hebt je eerste prik gehad toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:14 schreef Ven1972 het volgende:
We weten ook echt nog niet hoe lang we beschermd zijn van coronavaccin, dus er is nog wel veel onzekerheid over deze onderwerp.
Volgend jaar noemen we het gewoon weer "de griep".quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:14 schreef Ven1972 het volgende:
We weten ook echt nog niet hoe lang we beschermd zijn van coronavaccin, dus er is nog wel veel onzekerheid over deze onderwerp.
Ja, op 22 februari en aan het eind van maart moet ik nog een tweede halen. En dan ben ik over 14 dagen beschermd, maar voor hoe lang dat dit duurt weet ik het niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij hebt je eerste prik gehad toch?
Gefeliciteerd.
Misschien zal er elk jaar een coronaprik gehaald moeten worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:16 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, op 22 februari en aan het eind van maart moet ik nog een tweede halen. En dan ben ik over 14 dagen beschermd, maar voor hoe lang dat dit duurt weet ik het niet.
Daar hou ik ook rekening mee ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien zal er elk jaar een coronaprik gehaald moeten worden.
En gewoon elk jaar jaar een paar maanden spertijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het schooljaar duurt voortaan van 1 mei tot 31 oktober.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En gewoon elk jaar jaar een paar maanden spertijd.
Zijn dit B2 en Vlugge Japie?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:07 schreef mthecatlover het volgende:
Stelletje criminelen...bah bah
[ afbeelding ]
Misschien gaan we accepteren dat we als mens niet alles naar onze hand kunnen zetten en accepteren we dat er mensen dood gaan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:17 schreef jcdragon het volgende:
Kunnen ze niet gewoon dat ''winkelen op afspraak'' schrappen en mensen vrij laten binnenlopen totdat het maximum qua vierkante meters ie bereikt?quote:Voor de detailhandel gaat het bijvoorbeeld om een andere invulling van het winkelen op afspraak. In plaats van twee klanten per verdieping zou er dan gekeken worden naar het aantal vierkante meters - hoe groter de zaak, hoe meer klanten tegelijkertijd naar binnen mogen.
Dit is gewoon een van de vele voorbeelden waaruit blijkt dat het OMT-kabinet de totaal gesloten samenleving als uitgangspunt neemt, in plaats van een normaal functionerende.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon dat ''winkelen op afspraak'' schrappen en mensen vrij laten binnenlopen totdat het maximum qua vierkante meters ie bereikt?
Winkelen is zelfs zo enorm gevaarlijk dat in je lokale supermarkt de gehele coronacrisis lang gewoon nog steeds hetzelfde personeel kan werken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon dat ''winkelen op afspraak'' schrappen en mensen vrij laten binnenlopen totdat het maximum qua vierkante meters ie bereikt?
Zoals in de supermarkt?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:25 schreef Oliver23 het volgende:
Gisteren gedaan, was weer eens heerlijk als vanouds.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:03 schreef Luke83 het volgende:
Ik ga maar eens aan de zuip vanavond. Ik trek die klote lockdown, avondklok en beperkingen niet meer. En waar ik echt woest van word is die huichelaar van een Grapperhaus.
Even een avond geen corona.
Oei oei nee, dat begint gevaarlijk op “fun-shoppen” te lijken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |