SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Try me 😏😏quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:08 schreef jerney het volgende:
[..]
You can’t handle my spek!
[..]
Ik heb altijd spek
Zoveel dat de slaagster laatst dacht dat ik om een halve kilo vroeg
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga het toch zeggen: bacon is overrated.
* blockedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eet het werkelijk nooit. Misschien in een hotelontbijt een keer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
trein is niet zo lang geleden.. (is alternatief voor tram/bus naar werk)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik voor het laatst met de trein ben geweest
Ergens wat heb gegeten
In de randstad ben geweest en heb gewinkeld
Bloemkooltjes zijn ook schattig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet ook nooit bacon. Varkentjes zijn lief.
Godverquote:
Scharrelbloemkool.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloemkooltjes zijn ook schattig.
Nee bloemkool is kut.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloemkooltjes zijn ook schattig.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij vind alle baby beesten schattig.
Klopt hij nog wel een beetje wel zoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht even dat het bitterbal was maar het was US.
quote:
Ja die koeien lopen niet links rare Engelsen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komen in Engeland jaarlijks heel wat wandelaars om het leven die vertrapt worden door koeien.
Waar kinderen al niet naar kijkenquote:
Ik zou er ook wel geld voor willenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:08 schreef Karzai het volgende:
Zo scooter wordt zo opgehaald, ik heb toch alleen en vrijwaringsbewijs nodig van die kerel en dan kan ik hem zo meegeven?
Dat is het danquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en geld, maar hij gaat naar de sloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |