Vanaf 20-11-2020 elke vrijdag om 20:00 uur op RTL4quote:The Voice of Holland komt terug! Op 20 november barst het alweer elfde seizoen los van de populaire zangshow. Hieronder wat we nu al weten over de nieuwe reeks.
Nieuwe coach
Na twee spraakmakende seizoen kwam er en einde aan het Voice-avontuur van Lil’ Kleine. Zijn vervanger is Jan Smit, die sinds zijn grote klus voor het Eurovisiesongfestival en na zijn heftige burn-out weer voor het eerst te zien is op tv.
"Toen ze mij vroegen, zei ik volmondig: ja", liet Jan eerder weten aan RTL Boulevard. "Ik denk en hoop dat ik met mijn ervaring zowel talenten als artiesten die al enige tijd op weg zijn, een podium kan bieden en kan ondersteunen."
Anouk op een scherm
Het komende seizoen is Anouk met behulp van een scherm te zien op haar stoel. De reden hiervoor is dat de zangeres zware astma heeft en niet het risico durft te lopen dat ze corona krijgt. Om alsnog de uitzending bij te wonen, kijkt ze mee vanaf een plek net buiten de studio.
Eerste beelden
Inmiddels zijn ook de eerste beelden vrijgegeven van het nieuwe seizoen. Hierin is te zien dat Anouk ondanks het scherm haar ongezouten mening geeft en dat Ali B soms best blij is dat ze niet in real-life aanwezig is. Ook Jan Smit deelt waarschijnlijk deze mening, want hij krijgt het zwaar te verduren met Anouk. "Hou je bek, Jan!" roept ze in de promo.
Waarschijnlijk gaat Jasper nog winnen ook. Al is het nu alleen maar om Anouk te irriteren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel echt typerend voor het gemiddelde Nederlandse stemvolk ja om op de underdog te stemmen
En we zijn er nogquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeger had dit wellicht indruk gemaakt, met een Live show topic met een stuk of 10 delen per show
Dat begrijp ik inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:19 schreef Koen66 het volgende: [..] ja, maar om dan ook als jury de matig zingende Lucas door te laten gana
![]()
Zal mij ook niets verbazen. Hoe sympathiek ik hem ook vind, hij is wat mij betreft niet de winnaar. Ik vind dat Sem moet winnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:21 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat Jasper nog winnen ook. Al is het nu alleen maar om Anouk te irriteren.
het programma heet THE VOICEquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zal mij ook niets verbazen. Hoe sympathiek ik hem ook vind, hij is wat mij betreft niet de winnaar. Ik vind dat Sem moet winnen.
Ik irriteerde mij vooral steeds over dat nerveus zijn en hoe die vorige week toen faalde.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:23 schreef potjecreme het volgende:
Als Jasper door mag dan mocht Alyssa ook wel door. Jasper was echt niet om aan te horen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:26 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ze vond alles kut en Nederland kan niet stemmen.
Nou dat klopt dan wel toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ze begon te ranten op de stemmende kijker.
Dat zei ik ook, hij is NIET de winnaar wat mij betreft.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het programma heet THE VOICE
Iemand die 2x een mental breakdown krijgt en geen noot behoorlijk haalt zou toch kansloos horen te zijn
wij snappen het wel, maar kennelijk is dat aan de rest van NL (en ook de jury) matig duidelijk te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, hij is NIET de winnaar wat mij betreft.
Ik las deze tweet, geen idee of het waar is:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
Ja maar was eigenlijk al een gesloten race .... vraag me af hoe zuiver RTL en de notaris waren ...
Nu je het zegt was er wel iets tijdens de uitzending van die trend ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik las deze tweet, geen idee of het waar is:
[ twitter ]
Dat vraag ik me al jaren af, óf Anouk heeft gewoon gelijk en NL is een kutland (qua stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
Ja maar was eigenlijk al een gesloten race .... vraag me af hoe zuiver RTL en de notaris waren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |