Treurtweet van Karl incoming. Al is dat vast zo'n successupporter die alleen bij t WK opletquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:58 schreef Szura het volgende:
Koel Hent gaat België in rouw dompelen KAMAAANNNN
..een Baltisch onderonsje?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Immer sympathieke Madars Razma op weg naar
Lekker hoor!!!! welke app gebruik je.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zelf maar even aan t darten geslagen, net een 41-darter gegooid
Ik onthoud mij hier van enig commentaarquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Mag Hudson de Polletje behandeling dan? #dtv @:de_boswachter
Dartcounter. Alle officiele apps van de pdc zijn flut.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker hoor!!!! welke app gebruik je.
VI kan weer blije artikels schrijven want Jasper Cillessen heeft goed gekeept.quote:
Sms Hudson UIT.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik onthoud mij hier van enig commentaar
Als je een kneus tegenkomt met 32 gemiddeld, dat ben ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dartcounter. Alle officiele apps van de pdc zijn flut.
Genaamd De Boswachter?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je een kneus tegenkomt met 32 gemiddeld, dat ben ik
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil ook een verliezersinterview met vieze Vincent nu. Hoofd dat niet binnen t kader van een laptopscherm past
Vincent Kamphuis?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil ook een verliezersinterview met vieze Vincent nu. Hoofd dat niet binnen t kader van een laptopscherm past
Wie wordt onze keeper op het EK?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VI kan weer blije artikels schrijven want Jasper Cillessen heeft goed gekeept.
Remko Pasveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Weet ik veel. Buiten Ajax kijk ik geen Eredivisie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |