Het probleem is dat alle andere partijen zich momenteel nou niet echt bepaald bewijzenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens over Volt gedacht maar wil eigenlijk niet op een partij stemmen die zich nog niet bewezen heeft binnen de Kamer/Raad/whatever
Ja eens, afgelopen 4 jaar is er geen enkele partij die er bovenuit steekt qua prestaties. T is allemaal brandjes blussen, achter zelfgecreëerde incidenten aanlopen. Totaal gebrek aan visie.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem is dat alle andere partijen zich momenteel nou niet echt bepaald bewijzen
Stemmen op PvdA of D66 voelt als een verloren stem, VVD en Cda mogen flink de tering krijgen en de rest van de bestaande partijen snapt het toch niet
Dus tja
36 jaarquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is die Hudson overigens verschrikkelijk smerig eng
Gewoon niet stemmen, maakt toch geen kut allemaal. Allemaal loze beloftes die direct het raam uit worden geflikkerd zodra ze kunnen mee regeren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja eens, afgelopen 4 jaar is er geen enkele partij die er bovenuit steekt qua prestaties. T is allemaal brandjes blussen, achter zelfgecreëerde incidenten aanlopen. Totaal gebrek aan visie.
Ik ben een PvdA en D66-adept geweest in het verleden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem is dat alle andere partijen zich momenteel nou niet echt bepaald bewijzen
Stemmen op PvdA of D66 voelt als een verloren stem, VVD en Cda mogen flink de tering krijgen en de rest van de bestaande partijen snapt het toch niet
Dus tja
Volt is ook weer niet volstrekt nieuw hequote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben een PvdA en D66-adept geweest in het verleden.
D66 heeft een waardeloze campagne met hoogdravend geleuter over het Torentje en nieuw leiderschap en heeft het definitief verbrast met dat populistische Elfstedentochtgezeik. Ik ben ‘fan’ van Piri van de PvdA dus die zou m’n stem kunnen krijgen.
Maar de achtergrond en het Europese karakter van Volt spreken me wel aan en in de media-optredens vond ik ze heel behoorlijk overkomen. Ook geen gekke flapdrollen op de lijst voor zo ver ik zie. Maar stem normaal gesproken niet op een nieuw partijtje.
Hier ook een oud-D66-stemmer. Maar die geven al hun principes meteen op als ze mee kunnen regeren. Verloren stem, ik trap er niet meer inquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben een PvdA en D66-adept geweest in het verleden.
D66 heeft een waardeloze campagne met hoogdravend geleuter over het Torentje en nieuw leiderschap en heeft het definitief verbrast met dat populistische Elfstedentochtgezeik. Ik ben ‘fan’ van Piri van de PvdA dus die zou m’n stem kunnen krijgen.
Maar de achtergrond en het Europese karakter van Volt spreken me wel aan en in de media-optredens vond ik ze heel behoorlijk overkomen. Ook geen gekke flapdrollen op de lijst voor zo ver ik zie. Maar stem normaal gesproken niet op een nieuw partijtje.
Moet je je voorstellen dat ie er nog zo'n vieze sik bij zou hebbenquote:
Ik stem op Johan Vlemmixquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik sta tussen SGP en CDA in
Stukje onderbroek fatsoeneren.
Nee, maar wel als serieuze TK-kandidaat. Niet voor niets peilen ze nu zetels en zitten ze in het Kieskompas. Er zit ook een serieus idee achter, geen vehikel van je persoonlijke grieven (zoals vaginamondje Richard de Mos of de walgelijke Eerdmans/Nanninga-tandem).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volt is ook weer niet volstrekt nieuw he
Die kon niet eens genoeg steunbetuigingen voor zn eigen kandidatuur krijgen. Dus die doet niet mee vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |