JAAAAAAAAAAA JAAAAAAAA JAJAJAJAJA SO SCHONE WIE HEUTEquote:
Je bent toch niet zat na drie biertjesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan als ik me hier in m'n eentje zat zuipLekker kotsen op de gang.
Nee, daarom stop ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent toch niet zat na drie biertjes
Zat zijn na 4 a 5 biertjesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan als ik me hier in m'n eentje zat zuipLekker kotsen op de gang.
Omdat wereldkampioenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:20 schreef Szura het volgende:
Waarom staat deze ranzige zaadpot op de tv stage
Je ziet hier bowa in actiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet bowa maar afmetingen van Hudson overnemen dan kan ie gelijk richting 20 biertjes
Ik vind het ook kut ouwe pikquote:
Sinds Gordon bezig is met zijn actie durf ik hier geen antwoord op te geven.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou jij Fat Vinnie ook een Polletje behandeling toewensen? #dtv
Moet je even met je DigiD inloggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds Gordon bezig is met zijn actie durf ik hier geen antwoord op te geven.
Ik ben ook nog in afwachting van t bankrekeningnr van de boswachter. Ontlok jij m even zn DigiD-codes?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je even met je DigiD inloggen. [ afbeelding ]
Mij boeit Meulenkamp een holquote:
@Wereldgozer is onze geldezel om 'm leeg te trekken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog in afwachting van t bankrekeningnr van de boswachter. Ontlok jij m even zn DigiD-codes?
Stem jij ook Volt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Zowel bij Stemwijzer als Kieskompas stonden PVV en FvD het verst bij mij vandaan
Dit wilde ik even kwijt
Linkse rat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Zowel bij Stemwijzer als Kieskompas stonden PVV en FvD het verst bij mij vandaan
Dit wilde ik even kwijt
Dat heb ik volgens mij bij de EU destijds wel gedaan, toen kwamen ze overigens ook even langs op dit forumquote:
Op Kieskompas zat ik precies op de as tussen links en rechtsquote:
Ik heb ook weleens over Volt gedacht maar wil eigenlijk niet op een partij stemmen die zich nog niet bewezen heeft binnen de Kamer/Raad/whateverquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij bij de EU destijds wel gedaan, toen kwamen ze overigens ook even langs op dit forum
Deze verkiezingen ben ik nog niet helemaal uit
Als er een fatsoenlijke rechts progressieve partij zou komen zou ik daar blij mee zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |