Moet je even met je DigiD inloggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds Gordon bezig is met zijn actie durf ik hier geen antwoord op te geven.
Ik ben ook nog in afwachting van t bankrekeningnr van de boswachter. Ontlok jij m even zn DigiD-codes?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je even met je DigiD inloggen. [ afbeelding ]
Mij boeit Meulenkamp een holquote:
@Wereldgozer is onze geldezel om 'm leeg te trekken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog in afwachting van t bankrekeningnr van de boswachter. Ontlok jij m even zn DigiD-codes?
Stem jij ook Volt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Zowel bij Stemwijzer als Kieskompas stonden PVV en FvD het verst bij mij vandaan
Dit wilde ik even kwijt
Linkse rat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Zowel bij Stemwijzer als Kieskompas stonden PVV en FvD het verst bij mij vandaan
Dit wilde ik even kwijt
Dat heb ik volgens mij bij de EU destijds wel gedaan, toen kwamen ze overigens ook even langs op dit forumquote:
Op Kieskompas zat ik precies op de as tussen links en rechtsquote:
Ik heb ook weleens over Volt gedacht maar wil eigenlijk niet op een partij stemmen die zich nog niet bewezen heeft binnen de Kamer/Raad/whateverquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij bij de EU destijds wel gedaan, toen kwamen ze overigens ook even langs op dit forum
Deze verkiezingen ben ik nog niet helemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |