Geen idee, mij interesseert het ook geen snars want ook al zou Koeman weggaan dan nog zijn ze met Frenkie Frenkie Frenkie bezig maar het is niet alsof je een andere coach veel kunt beloven met de huidige financiële situatie. De Bartomeu-wappie Freixa riep desondanks dat Barça prima een lening kan afsluiten en Mbappé/Haaland kan halen. Zou het op zich leuk vinden als die Freixa het dan ook gewoon wordt, maar zal wel Laporta zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Landverrader Koeman wordt er toch uit geflikkerd straks, wat maakt het allemaal uit joh!
De enige die plat lag was Dannyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En toch niet plat. Ik voel me bedrogen.
Soms hoop je dat zulke clubs eens in diep verval raken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee, mij interesseert het ook geen snars want ook al zou Koeman weggaan dan nog zijn ze met Frenkie Frenkie Frenkie bezig maar het is niet alsof je een andere coach veel kunt beloven met de huidige financiële situatie. De Bartomeu-wappie Freixa riep desondanks dat Barça prima een lening kan afsluiten en Mbappé/Haaland kan halen. Zou het op zich leuk vinden als die Freixa het dan ook gewoon wordt, maar zal wel Laporta zijn.
Ik overweeg hetquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand op KOERT stemmen?
Even een bruggetje naar het dartsen slaan
Wel netjes aan Marcel Maijer adresseren aubquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:53 schreef Tagliano het volgende:
Als RTL te laat is voor de loting gaat er een baksteen in de richting van Hilversum
Uiteraard, netjes gefrankeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel netjes aan Marcel Maijer adresseren aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |