Die zelf om nog steeds onverklaarbare redenen niet op kwam dagen voor zn pot tegen Scott Waites terwijl ie wel op de locatie wasquote:
Ik zie het liefst Van Gerwen zo min mogelijk op TV. Ook als daar wel geldige redenen voor zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve die van Prijs (maar dat is de nummer 1) zijn dit ook mooie potten toch?
De nieuwe flaporen is uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een razende Hans over het ontslag van Ole, ik geniet nu al van deze heerlijke avond.
Lijkt wel de jongere zus van Sigrid Kaagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe flaporen is uit.
[ twitter ]
King v De Sousaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft iemand de wedstrijden van stage 2 bij de hand?
Was aan het trainen op z'n zelf meegenomen bord.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zelf om nog steeds onverklaarbare redenen niet op kwam dagen voor zn pot tegen Scott Waites terwijl ie wel op de locatie was
Komt user @fetX dan ook in dit warme bad?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooie lotingen. Vanavond wordt genieten.
Misschien welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt user @:fetx dan ook in dit warme bad?
Goor. Daarna nieuw badwater wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt user @:fetx dan ook in dit warme bad?
Ah dan zap ik even.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spinvis bij de vooravond. (en boekjes)
Leuk en tevens niet leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:25 schreef El-Stinho het volgende:
Leung v Dolan, sympathieke clash @:wimderon !
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:21 schreef Szura het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel lekkere potjes in de vierde ronde van een UK Open op het programma heb zien staan
Op Hamilton-Cross na wel prima wedstrijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
King v De Sousa
Hamitlon v Cross
Aspinall v Ratajski
Cullen v Smith
Beetje de Nathan Rutjes van het dartsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |