Deze zou ik allemaal wel willen zienquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ryan Searle - Adrian Lewis
Max Hopp - Vincent van der Voort
Callum Rydz - Jermaine Wattimena
Joe Cullen - Michael Smith
Ryan Joyce - James Wade
Michael van Gerwen - Scott Mitchell
Ian White - Ricky Evans
Peter Wright - Dave Chisnall
Andy Hamilton - Rob Cross
Nathan Aspinall - Ratajski
Gary Anderson - Dirk van Duijvenbode
Devon Petersen - Jeffrey de Zwaan
Gabriel Clemens - Adam Hunt
Mervyn King - Jose de Sousa
Scott Waites - Keegan Brown
John Henderson - Chris Dobey
Glenn Durrant - Danny Noppert
Kim Huybrechts - Luke Humphries
Kom je uit een ei of zo?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ff serieus, wordt dit allemaal vanavond gespeeld??
Ik was even bier drinken met mijn buurman beste manquote:
Het staat in de OP, lieverd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was even bier drinken met mijn buurman beste manIk stel gewoon een vraag. Als je mij dom vindt, prima, vind ik helemaal best. Maar ik vroeg het het eerst en ik kom niet uit een ei
Behalve die van Prijs (maar dat is de nummer 1) zijn dit ook mooie potten toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
JE VERWACHT HET NIET! 4 UIT 4.
Zijn ook drie verdomd mooie wedstrijden (en Price-Hudson is ook wel logisch)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
JE VERWACHT HET NIET! 4 UIT 4.
Dan ga ik even de cloaca van mijn moeder checkenquote:
Die zelf om nog steeds onverklaarbare redenen niet op kwam dagen voor zn pot tegen Scott Waites terwijl ie wel op de locatie wasquote:
Ik zie het liefst Van Gerwen zo min mogelijk op TV. Ook als daar wel geldige redenen voor zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve die van Prijs (maar dat is de nummer 1) zijn dit ook mooie potten toch?
De nieuwe flaporen is uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een razende Hans over het ontslag van Ole, ik geniet nu al van deze heerlijke avond.
Lijkt wel de jongere zus van Sigrid Kaagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe flaporen is uit.
[ twitter ]
King v De Sousaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft iemand de wedstrijden van stage 2 bij de hand?
Was aan het trainen op z'n zelf meegenomen bord.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zelf om nog steeds onverklaarbare redenen niet op kwam dagen voor zn pot tegen Scott Waites terwijl ie wel op de locatie was
Komt user @fetX dan ook in dit warme bad?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooie lotingen. Vanavond wordt genieten.
Misschien welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt user @:fetx dan ook in dit warme bad?
Goor. Daarna nieuw badwater wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt user @:fetx dan ook in dit warme bad?
Ah dan zap ik even.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spinvis bij de vooravond. (en boekjes)
Leuk en tevens niet leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:25 schreef El-Stinho het volgende:
Leung v Dolan, sympathieke clash @:wimderon !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |