Dana, is that you?quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:49 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Distributieve rechtvaardigheid bestaat niet in een bedrijf. Als werknemer ga je akkoord met de deal of anders kies je gewoon een andere baan.
Broekje met koordje aan de buitenkant, welke mongool heeft dat bedacht? Of is het een trainingsbroek?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Venum. Niet onder de indruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Venum heeft geen sneakers in het assortiment allen! Vind de uitstraling wat cheap maar misschien lijkt dat maar zo.quote:
Jawel hoor. Ze kunnen naar Bellator, One, Rizin of een geheel ander beroep kiezen waar er duizenden van zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nee maar punt is natuurlijk wel dat de UFC bijna monopolie heeft en vechters niet zomaar wat anders kunnen gaan doen.
Is goed Dana.quote:Op dinsdag 6 april 2021 19:36 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze kunnen naar Bellator, One, Rizin of een geheel ander beroep kiezen waar er duizenden van zijn.
Ik vind het wel een tof merk, heb zelf bokshandschoenen en scheenbeschermers van dit merk. Zal niet snel normale kleding kopen thoughquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Venum. Niet onder de indruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie heeft hier interesse in? Deze card (en org) spreekt niemand aan. En als iemand er interesse voor had dan waren ze al zelf op de hoogte. Volgens mij kan je beter je energie besparen ipv deze reclames posten of niet?quote:
Waarom ga jij afspreken met Rizin promoter en Mayweather?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:53 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Wie heeft hier interesse in? Deze card (en org) spreekt niemand aan. En als iemand er interesse voor had dan waren ze al zelf op de hoogte. Volgens mij kan je beter je energie besparen ipv deze reclames posten of niet?
Publiciteitsstunt, had ik ff zin in.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom ga jij afspreken met Rizin promoter en Mayweather?
Anders doe jij even normaal achterlijke klootvioolquote:Op woensdag 7 april 2021 15:53 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Wie heeft hier interesse in? Deze card (en org) spreekt niemand aan. En als iemand er interesse voor had dan waren ze al zelf op de hoogte. Volgens mij kan je beter je energie besparen ipv deze reclames posten of niet?
Nergens voor nodig deze reactie nerdjequote:Op woensdag 7 april 2021 15:53 schreef BookFreak het volgende:
[..]
En jij bepaalt dat?quote:Op woensdag 7 april 2021 15:53 schreef BookFreak het volgende:
[..]
De mongooltjes van Venum en jij.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Broekje met koordje aan de buitenkant, welke mongool heeft dat bedacht? Of is het een trainingsbroek?
Ikke!quote:Op woensdag 7 april 2021 15:53 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Eens. Prima merk idd. goede kwaliteit ook.quote:Op dinsdag 6 april 2021 20:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tof merk, heb zelf bokshandschoenen en scheenbeschermers van dit merk. Zal niet snel normale kleding kopen though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |