SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker eerlijk dit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:46 schreef jerney het volgende:
Clowns voornamelijk. En mensen die op zombies lijken.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half treinreizend Nederland om 8 uur 's ochtends dus
Ik ben wel eens bewust op gezichten gaan letten in de auto in de ochtendspits, ik was de enige met een grimas daarom juist, best wel tragisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:48 schreef jerney het volgende:
De ochtendspits an sich is ook wel kut ja!
Net zo'n grimas als je PI?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bewust op gezichten gaan letten in de auto in de ochtendspits, ik was de enige met een grimas daarom juist, best wel tragisch eigenlijk.
Jij rijdt nooit bij mij.... koffiebeker in de hand en meebleren maar (moet wel eerlijk toegeven dat er dan ook al een bak koffie inzit én ik dan al even wakker benquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bewust op gezichten gaan letten in de auto in de ochtendspits, ik was de enige met een grimas daarom juist, best wel tragisch eigenlijk.
Beetje dubbel, ik was vrolijk om de muziek, een gekke gedachte, de zon of gewoon omdat het donderdag was maar wat een ellende zag ik om me heen zeg.quote:
Ik lees dit tegenwoordig als vanzelf correct.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij rijdt nooit bij mij.... koffiebeker in de hand en meebleren maar (moet wel eerlijk toegeven dat er dan ook al een bak koffie inzit én ik dan al even wakker ben) Het gelukkig ben ik als ik dan ook neg ergens een mooie zo’n zie opkomen
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dit tegenwoordig als vanzelf correct.
Ik begrijp wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dubbel, ik was vrolijk om de muziek, een gekke gedachte, de zon of gewoon omdat het donderdag was maar wat een ellende zag ik om me heen zeg.
Met een klein lachje of een knikje of een goedemorgen kun je een ander al uit die mood halen, toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt.
Ik kan soms wel starend kijken, vooral na het werk of ik kan zomaar iemand voorbijlopen die ik ken, omdat ik in gedachten ben. Maar over het algemeen kijk ik niet chagrijnig in het rond volgens mij.
Die gemarineerde biefstukpuntjes van de slagerij in de AH XL daar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien moet ik zo ook maar even wat kaas en toastjes gaan halen.
Ik heb ditquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien moet ik zo ook maar even wat kaas en toastjes gaan halen.
en ditquote:
dit nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gemarineerde biefstukpuntjes van de slagerij in de AH XL daar.
Kaas!!!quote:
Die zijn echt zo lekker, zes keer moeten vragen welke marinade ze nu gebruikten, de zesde, ja gewoon van de Sligro, ok dankie sanquote:
oh shit had je niet gezienquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een persoonlijke aanval?
ja moest ook lachen :pquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:23 schreef Ygritte het volgende:
Die cookie melding op die website ook'doe maar lekker meid'
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:23 schreef Ygritte het volgende:
ff niet gewoonquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo graag een mening
Hahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:23 schreef Ygritte het volgende:
Tongende luipaardenbroek gespot, dit is iets voor jouquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tongende luipaardenbroek gespot, dit is iets voor jou
Mijn godquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://shop.anneneut.nl/(...)tongende-luipaarden/
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
bij de privacy policy
Ik zweer op het graf van m’n dode hamster Hans, dat ik nooit misbruik zal maken van iemands gegevens. Ik lik nog liever m’n eigen diarree.
Oh jezus hahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://shop.anneneut.nl/(...)tongende-luipaarden/
misschien als je het aan haar vraagt welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh jezus hahaha
Krijg je er ook een schakelketting bij wanneer je alles in 1x bestelt?
Weekend is veuls te kort.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
Weer 2 dagen wachten tot nieuw werkgenot
jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit een suits supply reclame?
Ooit vanwege een weddenschap laten staan; was geen succes. Staat wel de komende jaren op mijn paspoort.quote:
Wie zoent er nu ook zo zonder zes glazen whisky achter z’n kiezen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:32 schreef Karzai het volgende:
hing bij de tramhalte vond ik een beetje onsmakelijk
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Wie zoent er nu ook zo zonder zes glazen whisky achter z’n kiezen?
Ehm.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Wie zoent er nu ook zo zonder zes glazen whisky achter z’n kiezen?
Ik laat hier graag Jerney over oordelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
Suit supply heeft wel vaker controversiële reclames
[ afbeelding ]
“Wel vaker”quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
Suit supply heeft wel vaker controversiële reclames
[ afbeelding ]
Desperate balliequote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd hoe straks de testrit met de oven gaat
Wat ga je erin gooien?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd hoe straks de testrit met de oven gaat
Twee minuten hierquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:41 schreef Karzai het volgende:
voorverwarmen duurt meestal tien minuutjes
varken gaat in de pan :pquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ziek? Had wel verwacht dat er een half varken in zou gaan.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ziek? Had wel verwacht dat er een half varken in zou gaan.
Afwassen met het handje is ook best leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
En geloof dat ik ook geld overhou voor een nieuwe vaatwasser
ja dat doe ik nu maar voor de huurder toch.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afwassen met het handje is ook best leuk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:47 schreef LTVDK het volgende:
Godsakkes klim ik even creatief op de bank om de vensterbank schoon te maken scheurt mijn broek
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:48 schreef Ygritte het volgende:
Lol, was nog niet uit gesnuffeld, check dit![]()
https://shop.spreadshirt.(...)erride=DESIGN&page=1
Daarom doe ik dus zo min mogelijk huishoudenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:47 schreef LTVDK het volgende:
Godsakkes klim ik even creatief op de bank om de vensterbank schoon te maken scheurt mijn broek
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
https://shop.spreadshirt.(...)1lv-6-7&appearance=2
Foto van je aanrecht?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Daarom doe ik dus zo min mogelijk huishouden
episch dit:quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
https://shop.spreadshirt.(...)1lv-6-7&appearance=2
Dat is helemaal niet leukquote:
Ik twijfel tussen faaak duif en hipster rendierquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:48 schreef Ygritte het volgende:
Lol, was nog niet uit gesnuffeld, check dit![]()
https://shop.spreadshirt.(...)erride=DESIGN&page=1
Nee hequote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
episch dit:
[ afbeelding ]
oohhhh lol de naam van dit plaatje ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
episch dit:
[ afbeelding ]
![]()
Haaahahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
episch dit:
[ afbeelding ]
![]()
'met mij is niks mis'quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen faaak duif en hipster rendier
Heb maar gelijk nieuwe besteldquote:
Viel wel mee 40 euro, maar alsnog zonde natuurlijk want zo lang had ik hem nog niet.quote:
Hier niet dus?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij ben jij wel een tof persoon in het echt
hmm misschien toch tegen de winkel zeggen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel wel mee 40 euro, maar alsnog zonde natuurlijk want zo lang had ik hem nog niet.
Staat de volgende Foqueville meet al geplanned?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee :pquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat de volgende Foqueville meet al geplanned?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meets?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wist je dat ze dat hier vroegah heel veel deden
Heeft niet zoveel nut denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien toch tegen de winkel zeggen?
Voor mij is dat sarsquote:
Sars is een van de weinige ziektes waar je nu eens lekker mee kan vloeken. Net uitgetest op mijn zolderkamer.quote:
C&A, en had ik zo te zien eind oktober besteld, klinkt als niet zo heel oud tochquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet. als hij nog niet zo oud is. Ligt een beetje aan de winkel ook
hmmm ja weet niet hoe klantvriendelijk zij zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
C&A, en had ik zo te zien eind oktober besteld, klinkt als niet zo heel oud toch
Doe ik al jarenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Sars is een van de weinige ziektes waar je nu eens lekker mee kan vloeken. Net uitgetest op mijn zolderkamer.
Ik ook niet, heb normaal niet zoveel te klagen dus geen ervaringquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
hm
[..]
hmmm ja weet niet hoe klantvriendelijk zij zijn
Dat is een vorig leven.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bijna 6 jaar zag ik net (die zag ik niet aankomen)
Wtf hoe lang geleden was die vorige sars uitbraak dan wel helemaal niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik al jarenVroeger op werk met een collega ook altijd, totdat de stagiaires kwamen met 'wat is sars
' en je je opeens oud begint te voelen
Gelukkig heeft de nieuwe SARS-CoV-2 de term 'corona' mee gekregen, dus met sars vloeken kan nog ongegeneerd
2002–2004quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Wtf hoe lang geleden was die vorige sars uitbraak dan wel helemaal niet?
COOOOOORONA HEY!!
Dat gaat dan weer wel
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet. als hij nog niet zo oud is. Ligt een beetje aan de winkel ook
Ja dat had ik ook toen ik het hoordequote:
Die had je gewoon om de hoek van de straat moeten opwachten en hem van 'zijn last verlichten'quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Patat was lekker
Had wel iemand voor me die 500 kipstukjes wilde en 73 frikandellen speciaal, dus ik heb even staan kleumen
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Sweetneeeeeess!!! Sweetness, I was only joking when I said I'd like to smash every tooth in your headquote:
Sorryquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Patat was lekker
Had wel iemand voor me die 500 kipstukjes wilde en 73 frikandellen speciaal, dus ik heb even staan kleumen
Now I know how Jerney feltquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Sweetneeeeeess!!! Sweetness, I was only joking when I said I'd like to smash every tooth in your head
Als er hier nu iets niet goed gaat roep ik meestal 'godalletering krijg fucking sars'quote:
Vriendin zei destijds dat als mensen te dichtbij kwamen op het vliegveld je hoestend SARS moest zeggen, dan had je weer personal space.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik al jarenVroeger op werk met een collega ook altijd, totdat de stagiaires kwamen met 'wat is sars
' en je je opeens oud begint te voelen
Gelukkig heeft de nieuwe SARS-CoV-2 de term 'corona' mee gekregen, dus met sars vloeken kan nog ongegeneerd
In die tijd kwam ik ook niet van mijn zolderkamer af. Hoewel ik volgens mij de piek had tussen 2004-2006.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:18 schreef jerney het volgende:
Mijn fok hoogtijdagen
4324443 posts per dag
Spreek voor jezelf, ik behoor tot de jonkies hierquote:
Alleen jou? Hoeveel mensen heb je daarvoor nodig?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
10 april gaan de snelle jongen s mij verhuizen
2quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen jou? Hoeveel mensen heb je daarvoor nodig?
Volgens mij waren dat mijn sociaalste jaren. Studie, studiereizen, lowlands, bestuursjaar, stage.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die tijd kwam ik ook niet van mijn zolderkamer af. Hoewel ik volgens mij de piek had tussen 2004-2006.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:20 schreef Ygritte het volgende:
Misschien toch het meeuwenshirt overwegen
Xbox vs. PlayStation. Maar denk dat er wel wel uit zouden komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Ygritte en Citizen.Erased zouden ook wel een leuk stel zijn als ze beschikbaar zouden zijn
Ik wil geen kipstukjesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had je gewoon om de hoek van de straat moeten opwachten en hem van 'zijn last verlichten'
Ahhh toen begon ik het beu te worden denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die tijd kwam ik ook niet van mijn zolderkamer af. Hoewel ik volgens mij de piek had tussen 2004-2006.
https://www.kabelshop.nl/(...)fEAQYASABEgLIGPD_BwEquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Xbox vs. PlayStation. Maar denk dat er wel wel uit zouden komen.
Ok Frantic.quote:
Jahoequote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
10 april gaan de snelle jongen s mij verhuizen
Uit welk jaar ben jij dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik behoor tot de jonkies hier
'87quote:
Over lampen en stoelen hoeven we iig niet te bakkeleien dus dat scheeltquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Xbox vs. PlayStation. Maar denk dat er wel wel uit zouden komen.
Die loopt niet lekker maar moest toch lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Now I know how Jerney felt
As the flames rose to her Roman nose
And her walkman started to melt
Bigmouth
Lekker keigek doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Wekker voor morgen uitgezet
Caviahok schoongemaakt
Gezogen Huehue
Retourzending voor C&A ingepakt
Kut moet de wc nog schoonmaken.
Ja dat zei ik toch.quote:
Volgens mij was 2004 mijn eindexamenjaar. Toen had ik echt zeeën van tijd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat mijn sociaalste jaren. Studie, studiereizen, lowlands, bestuursjaar, stage.
Ben er ook wel meer dan eens klaar mee geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh toen begon ik het beu te worden denk ik
Meer dan klaar?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was 2004 mijn eindexamenjaar. Toen had ik echt zeeën van tijd.
[..]
Ben er ook wel meer dan eens klaar mee geweest
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga deze maar even kopen zo
Prima voor op de bank als je 5 weken Netflix moet kijken en verder niks.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
oeh
https://www.adidas.nl/blouson-jack/H33336.html
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima voor op de bank als je 5 weken Netflix moet kijken en verder niks.
Ja, je kunt het je bijna niet indenken.quote:
Ja het is gewoon ook extreem kut geworden op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was 2004 mijn eindexamenjaar. Toen had ik echt zeeën van tijd.
[..]
Ben er ook wel meer dan eens klaar mee geweest
Je bent toch geen eskimo?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
oeh
Als we toch flashbacks naar vroeger hebben dan wil ik kauwgom uit een tube en van die schelpjes die je moest uitlikken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga deze maar even kopen zo
Nu alleen nog even je haar in een veel te strakke paardenstaart, paar pilletjes in de mik en heel de nacht hakkuhquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
oeh
Hierquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja het is gewoon ook extreem kut geworden op een gegeven moment.
Sinds ik in een handjevol topics blijf, is het weer leuk.
Hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja het is gewoon ook extreem kut geworden op een gegeven moment.
Sinds ik in een handjevol topics blijf, is het weer leuk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als we toch flashbacks naar vroeger hebben dan wil ik kauwgom uit een tube en van die schelpjes die je moest uitlikken.
Eat Some dickquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Jezus is het al half zeven geweest. Wat moet ik eten.
Chinees?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Jezus is het al half zeven geweest. Wat moet ik eten.
HEE IK HEB EEN MILJOEN POSTS OP FOK ALLEMAAL JE BEK HOUWE JONAGOLD RABOBANK PALLETS SORTEREN BUSHOKJE TIEFEN BRANKWEER JE MOEDERquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:54 schreef Haags het volgende:
Gvd zeg krijgen net twee tokkies ruzie in de supermarkt. Ben er maar even tussen gesprongen.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HEE IK HEB EEN MILJOEN POSTS OP FOK ALLEMAAL JE BEK HOUWE JONAGOLD RABOBANK PALLETS SORTEREN BUSHOKJE TIEFEN BRANKWEER JE MOEDER
Wat is dezequote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HEE IK HEB EEN MILJOEN POSTS OP FOK ALLEMAAL JE BEK HOUWE JONAGOLD RABOBANK PALLETS SORTEREN BUSHOKJE TIEFEN BRANKWEER JE MOEDER
Oh sorry ik heb het hier natuurlijk tegen de ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Suck dick en eat pussy is het toch? Wel je jargon up to date houden, hoor.
Haar specialiteit om te vertalen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb het hier natuurlijk tegen de ervaringsdeskundige.
DGA? HGG?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb zin aan des weekends!
Vandaag enorme goede dag gehad die begon om 7:00 met een DGA die open staat voor verkoop.
En de rest vd dag gewoon leuk incl teveel bier op kantoor.
Morgen effe een klein klusje en vanavond en morgen HGG!
Dikke Gerrie Achterhoek en Heel Gelderland Gerrietquote:
Zo hallo hey. Hoe is het?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij niet weet wat een DGA is?quote:
De Grote Achterkant?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij niet weet wat een DGA is?
HGG heb ik zelf bedacht: Het Grote Genieten.
Dampende Gerrie Achtergelatenquote:
Bij niemand spreek je voor jezelf.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo normaal dat niemand hem weet, tenzij fles hem goed heeft?
Dampende Gerbil Avondmaal?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij niemand spreek je voor jezelf.
Kom op iedereen met een fatsoenlijke baan weet dat toch?
ik antwoord "misschien".quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt meer als een afkorting voor van die figuren die zichzelf heel belangrijk vinden maar voor een foutmelding in Excel de servicedesk bellen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer als een afkorting voor van die figuren die zichzelf heel belangrijk vinden maar voor een foutmelding in Excel de servicedesk bellen.
Ik ben mijn hoofd er over aan het breken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Kom op jongens. DGA moeten jullie echt weten, tenminste CE zeker.
maar ik ben heul belangrijk heurquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
iemand die er even een plasje over moet doen en ander dom kantoorjargon gebruikt
Nederlandse afkorting voor een directeur met...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben mijn hoofd er over aan het breken.
Ja doe eens.quote:
Dienst Gewestelijke Authoriteiten?quote:
Een enorme pener?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederlandse afkorting voor een directeur met...
Ananas?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dienst Gewestelijke Authoriteiten?
Ik weet niet wat DGA is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
In het hoofd van Losje dus gewoon Dikke Gore Anus.quote:
Grote autoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meeste mensen krijgen hier niet mee te maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Directeur Groot Aandeelhouder.
Dus niet een zetbaas maar een directeur die ook eigenaar is van de toko (tenminste het merendeel van de aandelen in handen heeft).
Heel normale term hoor.
Ok, bedankt voor de info, gaan we niks mee doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Directeur Groot Aandeelhouder.
Dus niet een zetbaas maar een directeur die ook eigenaar is van de toko (tenminste het merendeel van de aandelen in handen heeft).
Heel normale term hoor.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het hoofd van Losje dus gewoon Dikke Gore Anus.
Jouw baas is misschien ook een DGA of je ziet het weleens onder een e-mail handtekening?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meeste mensen krijgen hier niet mee te maken.
Ik heb geen baasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw baas is misschien ook een DGA of je ziet het weleens onder een e-mail handtekening?
Meestal bij kleine zelfstandigen
Als mensen zulke dingen in hun emailhandtekening gaan zetten krijg ik altijd een beetje meelij. Ik ben ook Drs.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw baas is misschien ook een DGA of je ziet het weleens onder een e-mail handtekening?
Klinkt meer als een compensatieterm die ze gebruiken om zichzelf belangrijker te laten voelen dan ze zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het Grote Genot!
Die heb ik zelf bedacht.
Of Senior Executivequote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
Trouwens erg sneu als je een kleine zelfstandige bent en dan DGA in je ondertekening gaat zetten
Ik was ooit eens Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken. Bij een best wel groot bedrijf!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Dat is alleen stoer als je bij een groot bedrijf werkt.
Groot aandeelhouder suggereert dat er meerdere aandeelhouders zijn, dat is bij kleine zelfstandigen toch vrijwel nooit?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook meer een term die in fiscaal recht en accountancy gebruikt wordt en niet in normaal taalgebruik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Groot aandeelhouder suggereert dat er meerdere aandeelhouders zijn, dat is bij kleine zelfstandigen toch vrijwel nooit?
Onze chef werkplaats heeft "shop floor manager" onder zn mails staanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ooit eens Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken. Bij een best wel groot bedrijf!
Baasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ooit eens Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken. Bij een best wel groot bedrijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |