SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook niet als je de portie friet weg laat?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Een hele gegrilde kip krijg ik niet op hoor.
Nee hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet als je de portie friet weg laat?
Nee, normale post.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat trouwens wel in de app zie ik nuZal vanmiddag wel alsnog komen dan hopelijk
![]()
en DHL komt ook iets brengen@:Makrelis heb jij met DHL verstuurd?
19 cent!?!?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja bier koud![]()
Holger van 19 cent per flesje slobberen of die doos speciaalbier die ik van mijn oud-collega's kreeg.... .Hmmmmmm
Eckte Holger jonguhquote:
vooral door er maiszooi door te mengenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:11 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe ze dat zo goedkoop kunnen produceren, verplaatsen en verkopen
Ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:11 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe ze dat zo goedkoop kunnen produceren, verplaatsen en verkopen
Is dat iets lokaals van omgeving Duitse grens of wat?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral door er maiszooi door te mengen
overigens geen haat. Ik heb er menig liter van weggetikt op goedkope feestjes
Niet haten op het oooooost'n joh stadskindquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat iets lokaals van omgeving Duitse grens of wat?
Doen ze met leverworst ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:16 schreef Makrelis het volgende:
Wel eens gelezen ergens dat supermarkten tegen kostprijs bier verkopen omdat ze ervanuitgaan dat men ook andere produkten koopt.
geen idee. ik weet dat de plus het hier verkoopt en dat het bij martens in belgie gebrouwen wordt als opvolger van het overheerlijk Pitt bier.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat iets lokaals van omgeving Duitse grens of wat?
Interessequote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet haten op het oooooost'n joh stadskind
Ik discrimineer niet. Als ik een halve liter schultenbrau in mn handen krijg drink ik hem ook op.quote:
Was altijd ¤ 4,79 per krat bij de Plus, inmiddels ¤ 4,99.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet. Als ik een halve liter schultenbrau in mn handen krijg drink ik hem ook op.
Amateurquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Een hele gegrilde kip krijg ik niet op hoor.
nepkirby jijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan wel veel eten maar dan meer over de hele dag door.
Ehmquote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
hij zit er in. Ging zeer soepeltjes, paste precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh dat is ook soms best prima hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
Alleen krieken mag je meteen weer meenemen, daar kan ik niets mee.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
hij zit er in. Ging zeer soepeltjes, paste precies
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Oh dacht krijg 20 euro maar krijg toch nog 188 euro terug van de belastingdienst.lekker bedrag tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |