abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198401703
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het heus rot voor haar, maar ik heb ook wel een beetje zoiets van, weet je dan niet waar je aan begint?
Ja en nee. Er is een verschil in theorie en in praktijk.
pi_198401789
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wel weer handig voor de racisme-card van Meghan.

Wat nu wel of niet waar is durf ik niet te zeggen. En waar is het bewijs dat Charles degene is die die regel heeft laten aanpassen?
Ik vind dat altijd wel raar, om te zeggen dat mensen een ‘racismekaart’ trekken, terwijl twee volwassenen onderbouwen waarom iets racistisch is. Het afzwakken van dit soort feiten heb ik altijd al raar gevonden, ik snap het niet. In je berichtje zeg je ook dat het enkel Meghan is, maar het is ook Harry die aangeeft destijds erg geschokt te zijn over ‘de zorgen om de huidskleur van een baby’.
  maandag 8 maart 2021 @ 22:00:18 #203
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_198401853
Volgens mij was het Andrew.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_198401987
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:57 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd wel raar, om te zeggen dat mensen een ‘racismekaart’ trekken, terwijl twee volwassenen onderbouwen waarom iets racistisch is. Het afzwakken van dit soort feiten heb ik altijd al raar gevonden, ik snap het niet. In je berichtje zeg je ook dat het enkel Meghan is, maar het is ook Harry die aangeeft destijds erg geschokt te zijn over ‘de zorgen om de huidskleur van een baby’.
Je hebt mijn andere post hierover gemist.
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 20:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is wel het lastige. Wie bepaalt wanneer iets racistisch is? Als iets racistisch bedoelt is kan het normaal lijken, en als iets normaal bedoelt is kan het racistisch zijn.

In dit geval weten we gewoon geen details, dus blijft het antwoord open.

Als puur typerend verhaal van continue twijfel kan ik het wel zien. Als puur racistisch ook wel.
Ik probeerde enkel te zeggen dat dit verhaal te spinnen is om hun punt te maken.

Wat er echt gebeurd is, in de juiste context, zullen we nooit weten.

En ja, ik vind het zeer racistisch. Maar misschien met meer context denk ik daar anders over.
pi_198402042
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ahh ik kan nu niet voor de tv -O- Dus dan maar gewoon morgen op Nederland proberen
ITV icm VPN
pi_198402078
twitter
pi_198402102
Cringe
pi_198402419
Sorry maar die Harry is toch ook een slappe zak dan. Als zij in de ochtend zegt dat ze zelfmoord wil plegen, en hij dan in de avond gewoon weer naar een evenement gaat samen met haar. Hij had haar in de watten moeten leggen en een psychiater moeten bellen. Nu krijgt het koningshuis alle schuld maar hier ligt ook een verantwoordelijkheid bij hem.
pi_198402618
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:11 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
😭🤣🤣😂😂
  maandag 8 maart 2021 @ 22:42:30 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_198402734
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het heus rot voor haar, maar ik heb ook wel een beetje zoiets van, weet je dan niet waar je aan begint?
nouja je gaat er toch op zich wel van uit dat de zoon van de kroonprins wat krediet heeft. Dit is een familie die pedo's beschermt, vreemdgangers de hand boven het hoofd houdt, de andere kant op kijkt als Lady Diana vermoord wordt door de kroonprins (kuch), dus dan kun je toch wel verwachten dat wanneer iemand met een gebroken wit in plaats van signaal wit pigment met een van de prinsen trouwt, dat hun kinderen erkent en beschermd worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 8 maart 2021 @ 22:46:23 #211
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198402798
Nou good for them, en ik hoop dat wanneer the Queen overlijdt heel dat Koningshuis in elkaar stort en opgedoekt wordt.
Koel en donker bewaren
pi_198402824
Nou alle " erge" dingen waren al bekend. Ik vond het minder hard overkomen in zijn geheel ipv alleen maar kleine stukjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door potjecreme op 08-03-2021 22:58:42 ]
pi_198402999
Het heeft voor mij toch de onderliggende toon van een hele lange reclame voor henzelf. Ik heb minstens 4 commerciële activiteiten gepromoot horen worden waar ze mee bezig zijn.
pi_198403006
Net het interview gezien en vind het een sympathiek stel.

Maar er kan best wat flink genuanceerd worden:
- racistische uitlatingen en dergelijke vonden eigenlijk alleen plaats in de tabloids. Niet vanuit de familie, behalve dan dat een niet met naam genoemd familielid vragen stelde over hoe de kinderen van H&M eruit zouden zien.
- dat The Firm niets deed om ze te "beschermen" tegen de roddels moge dan wel zo zijn, maar H&M geven zelf ook aan waarom dat zo is: uit zelfbescherming, want ze (= de andere leden van de familie) wilden niet dat de tabloids zich tegen hen zouden richten.
- hulp zoeken voor Megans breakdown was volgens H&M niet mogelijk. Vanuit The Firm begrijp ik dit enerzijds wel (want je wil niet de aandacht trekken met een "labiel" familielid), maar hoe strookt dit dan met de ontboezemingen van Harry en William dat zij beide te maken hebben gehad met mentale problemen na de dood van Diana?
- vooral Meghan zoekt wel erg veek spijkers op laag water: de Britse Royals wilden de familie kleiner hebben (is in NL ook zo), maar om nou aan te nemen dat de titel "prins" niet voor Archie geldt vanwege zijn huidskleur...

Ik weet het niet hoor. Denk dat ze vooral en alleen vanwege die rioolblaadjes zijn gevlucht en zich achteraf gezien in de steek gelaten voelen, omdat niemand uit de familie publiekelijk zijn/haar steun voor hen heeft uitgesproken (waar ze zelf een verklaring voor hebben) :s)
pi_198403270
Evert _O- _O-
  dinsdag 9 maart 2021 @ 00:06:39 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198403763
Wow, nu vind ik smeercampagne nog sneuer en walgelijker.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198403851
Met mijn ouders gekeken. Mijn vader die geen weet heeft van Harrie en Meghan. Hij vindt altijd alles debiel. Hij is team Meghan en Harrie O+ _O_

Na tig jaar dat we samen het Gerda-interview hebben gekeken weet ik nog steeds niet wiens team hij is :')

Ik O+ Vader

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2021 00:42:56 ]
pi_198404399
twitter

Ja, als 12-jarige had Meghan al een uitgesproken mening.

Mét ondertitels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198404660
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 21:21 schreef Tegan het volgende:

[..]

Blijkbaar is een regel dat de kleinkinderen van een regerend vorst de titel Prince of Princess krijgen. Op dit moment zijn de kleinkinderen van de vorst William en Harry. Zodra Charles vorst wordt zou Archie dus pas een Prince worden. Maar de regel hebben ze tijdens Meghan zwangerschap aangepast zodat Archie nooit een Prince wordt.
Juist dit dus.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198404669
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Harry told Oprah it was not Queen or Philip who made comment on Archie's skin colour

https://www.mirror.co.uk/(...)d-oprah-not-23628660

Je mag niet speculeren, maar ik heb zo'n gevoel dat het William geweest is.
:D dat zou een klap zijn voor Harry je eigen broer waar je zoveel mee hebt gedeeld . Waarom ? 😢
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198404699
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef speknek het volgende:

[..]

nouja je gaat er toch op zich wel van uit dat de zoon van de kroonprins wat krediet heeft. Dit is een familie die pedo's beschermt, vreemdgangers de hand boven het hoofd houdt, de andere kant op kijkt als Lady Diana vermoord wordt door de kroonprins (kuch), dus dan kun je toch wel verwachten dat wanneer iemand met een gebroken wit in plaats van signaal wit pigment met een van de prinsen trouwt, dat hun kinderen erkent en beschermd worden.
Je slaat de spijker op zijn kop. Waar Andrew beschermt wordt een ook Charles die samen met de rottweiler Diana kapot hebben gemaakt werden bestemd en geaccepteerd maar Harry sluiten zij buiten . Ik snap Harry wel dat hij teleurgesteld is in zijn vader.
pi_198404711
Harry had toch ook een interview gedaan met die grappige gast in die open dubbeldekker. Waar is dat terug te zien.
pi_198404749
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:26 schreef -river- het volgende:

[..]

Een kotszakje bij de krant doen met hun foto erop....hoe ziek moet je dan zijn.
Echt Engelse media :r
pi_198404771
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:25 schreef -river- het volgende:

[..]

Diana zei hetzelfde.
En Fergie ook.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 maart 2021 @ 07:25:03 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198404851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 07:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Harry had toch ook een interview gedaan met die grappige gast in die open dubbeldekker. Waar is dat terug te zien.
YouTube
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')