Ja en nee. Er is een verschil in theorie en in praktijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het heus rot voor haar, maar ik heb ook wel een beetje zoiets van, weet je dan niet waar je aan begint?
Ik vind dat altijd wel raar, om te zeggen dat mensen een ‘racismekaart’ trekken, terwijl twee volwassenen onderbouwen waarom iets racistisch is. Het afzwakken van dit soort feiten heb ik altijd al raar gevonden, ik snap het niet. In je berichtje zeg je ook dat het enkel Meghan is, maar het is ook Harry die aangeeft destijds erg geschokt te zijn over ‘de zorgen om de huidskleur van een baby’.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel weer handig voor de racisme-card van Meghan.
Wat nu wel of niet waar is durf ik niet te zeggen. En waar is het bewijs dat Charles degene is die die regel heeft laten aanpassen?
Je hebt mijn andere post hierover gemist.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:57 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel raar, om te zeggen dat mensen een ‘racismekaart’ trekken, terwijl twee volwassenen onderbouwen waarom iets racistisch is. Het afzwakken van dit soort feiten heb ik altijd al raar gevonden, ik snap het niet. In je berichtje zeg je ook dat het enkel Meghan is, maar het is ook Harry die aangeeft destijds erg geschokt te zijn over ‘de zorgen om de huidskleur van een baby’.
Ik probeerde enkel te zeggen dat dit verhaal te spinnen is om hun punt te maken.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel het lastige. Wie bepaalt wanneer iets racistisch is? Als iets racistisch bedoelt is kan het normaal lijken, en als iets normaal bedoelt is kan het racistisch zijn.
In dit geval weten we gewoon geen details, dus blijft het antwoord open.
Als puur typerend verhaal van continue twijfel kan ik het wel zien. Als puur racistisch ook wel.
ITV icm VPNquote:Op maandag 8 maart 2021 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh ik kan nu niet voor de tvDus dan maar gewoon morgen op Nederland proberen
nouja je gaat er toch op zich wel van uit dat de zoon van de kroonprins wat krediet heeft. Dit is een familie die pedo's beschermt, vreemdgangers de hand boven het hoofd houdt, de andere kant op kijkt als Lady Diana vermoord wordt door de kroonprins (kuch), dus dan kun je toch wel verwachten dat wanneer iemand met een gebroken wit in plaats van signaal wit pigment met een van de prinsen trouwt, dat hun kinderen erkent en beschermd worden.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het heus rot voor haar, maar ik heb ook wel een beetje zoiets van, weet je dan niet waar je aan begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist dit dus.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijkbaar is een regel dat de kleinkinderen van een regerend vorst de titel Prince of Princess krijgen. Op dit moment zijn de kleinkinderen van de vorst William en Harry. Zodra Charles vorst wordt zou Archie dus pas een Prince worden. Maar de regel hebben ze tijdens Meghan zwangerschap aangepast zodat Archie nooit een Prince wordt.
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Harry told Oprah it was not Queen or Philip who made comment on Archie's skin colour
https://www.mirror.co.uk/(...)d-oprah-not-23628660
Je mag niet speculeren, maar ik heb zo'n gevoel dat het William geweest is.
Je slaat de spijker op zijn kop. Waar Andrew beschermt wordt een ook Charles die samen met de rottweiler Diana kapot hebben gemaakt werden bestemd en geaccepteerd maar Harry sluiten zij buiten . Ik snap Harry wel dat hij teleurgesteld is in zijn vader.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef speknek het volgende:
[..]
nouja je gaat er toch op zich wel van uit dat de zoon van de kroonprins wat krediet heeft. Dit is een familie die pedo's beschermt, vreemdgangers de hand boven het hoofd houdt, de andere kant op kijkt als Lady Diana vermoord wordt door de kroonprins (kuch), dus dan kun je toch wel verwachten dat wanneer iemand met een gebroken wit in plaats van signaal wit pigment met een van de prinsen trouwt, dat hun kinderen erkent en beschermd worden.
Echt Engelse mediaquote:Op maandag 8 maart 2021 10:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Een kotszakje bij de krant doen met hun foto erop....hoe ziek moet je dan zijn.
En Fergie ook.quote:
YouTubequote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Harry had toch ook een interview gedaan met die grappige gast in die open dubbeldekker. Waar is dat terug te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |